Який же він некрасивий!!!!
Познайомилась в неті з хлопцем,переписувалась тиждень і говорила по телефону,домовлялись про зустріч:він був практично ІДЕАЛЬНИЙ, я ще не зустрічала хлопця турботливішого, добрішого, мав дуже красивий голос...і ось сьогодні подзвонив і сказав,що кине свої фото,і що я буду розчарована. Я ще відповіла,що мені все одно:я й справді тоді так думала,хоча й знала,що він дещо старший. Але...Я була в шоці... він не є абсолютно негарним,швидше звичайним,посереднім,багато в його рисах мене відштовхує,я не люблю такого... і не знаю що тепер робити...не хочу його образити...і мене ще до нього тягне,але вже НАБАГАТО менше...
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Привітик student2011! Відчувається, що той факт що він на вигляд не такий яким намалювала тобі твоя фантазія і цей неочікуваний єфект викликав в тобі хвилю емоцій.)
В ситуації важливо бути відвертою, якщо ти поважаєш цю людину і нехочеш її образити. Але відвертісь має бути тактичною. Для цього важливо щоб заспокоїлись трішки твої емоції.
"сказав,що кине свої фото,і що я буду розчарована" По-суті він приймає те що він не досить симпатичний, але для нього тяжко відчувати чиєсь розчарування. Що і відбулося з тобою.
консультация психолога
Добрый день! Я Вам могу посоветовать только одно - знакомьтесь в реальном мире, и тогда Вы будете точно уверенные в своем выборе, чувства Вас не подведут. А с тем парнем просто будьте откровенные и правдивые, удачи Вам!!!
психолог онлайн
Со слов парня - он знает, что его внешность не есть его сильной стороной и открыто об этом предупреждает. Он также использует еще 2 явные стратегии - знакомство в слепую, когда собеседнику предъявлется все, кроме внешности, а также - самокритика. Эти и другие защиты, которые использует парень, помогают ему справиться со своим собственным отношением к своей внешности и к себе. Полагаю, что он уже сталкивался с отказами и с тем, что девушки могут в большей степени, чем говорят, ориентироваться на физическую привлекательность. Однако он пока так и не сделал выводы, которые бы изменили ситуацию для него. ИМ продолжает идти тем же самым путем - знакомство через интернет, расположить к себе собеседника, получить его симпатию и желание встретиться...
Но что делаете вы? Есть ли у вас какое-то качество, которое побуждает вас прятаться от знакомства в виртуальном мире, фантазировать о том, что парня (мужчину) мечты или просто - подходящего партнера для дружбы или отношений можно найти только там?
Возможно вам так сложно сказать ему о своем желании прекратить общение потому, что вы сами остро боитесь такого отказа со стороны парней? Словно вы сами себе в чем-то не нравитесь как этот парень?
консультация психолога
Доброго дня, student2011!
А що Вам заважає просто поспілкуватися з ним і подивитися, як буде формуватися подальше ставлення до нього вже в реалі? Це нормально, що Ви зараз чуєтеся ніяково, бо все ж таки Ви очікували більш позитивного враження від його зовнішності, ніж виявилося. Але, якщо він Вас чимось зачепив, зацікавив, то можливо варто спробувати підтримати контакт. Він досить критично ставиться до своєї зовнішності, тому зрозуміє, що Вам потрібен час, щоб самовизначитися. А час дивна штука -- він може стерти відчуття фізичної недосконалості, якщо Вам буде цікаво вдвох. І які б у Вас не склалися стосунки, це однозначно буде корисний досвід для Вас обох. Головне будьте щирі і достатньо відкриті.
Успіху!
консультация психолога
Здравствуйте, student2011.
Он был практически идеальным, пока не скинул вам свои фото. Как известно, любой идеал рано или поздно разрушается.
Просто в этой сложившейся ситуации будь-те с ним искреннее.
Успехов.
психолог онлайн
student2011, здравствуйте!
Вы уверены, что это его фото?