Як повернути кохану жінку
Доброго дня! Мене звати Андрій, у мене дуже велика проблема як на мій погляд. Я зустрічався із дівчиною 5 років ми робили все разом даже сексом учились займатись .Потім вирішили одружитись але після весілля все пішло не так почало нехватати грошей сварки кожного дня і врешті решт вона від мене пішла і я ніяк не можу її повернути вона каже що не хоче ризикувати що я не помінявся, але я її так кохаю що спочатку неміг навіть їсти.Хотя вже пройшло 4 місяці і вона подала на розвід я розумію що незможу без неї прожити мені другі дівчата не пітходять (Я уже пробував).Підскажіть будь ласка як її повернути.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Доброго часу, Андрей!
Багато пар проходять через таку ж ситуацію, як і ваша родина.
Важливо розуміти, що стосунки - це спільне, це коли ви вдвох прагнете щось в них змінити.
Тому для відновлення стосунків так само потрібні двоє.
Тому варто почати з того, чи цінує і хоче відновити ваші стосунки ваша дружина? Якщо так, то тоді можно далі говорити, що кожен з вас може зробити для цього.
Вона каже, що "не хоче ризикувати що я не помінявся". Але якщо змінитесь Ви і їй доведеться змінитися.
Ви обрали один одного такими якими є, покохали, здолали разом багато. Отже, може справа не в тому, який Ви, яка вона, а в тому, що перестали це цінувати?
Отже, Вам варто бути готовим працювати над стосунками. І Ви маєте запропонувати це дружині. Якщо вона погодиться, чудовим рішенням для Вас буде звернутися до сімейного психолога.
Дополнение от автора
Дякую за пораду. Я спробую із нею поговорити, але ніяк неможу знайти ці слова які б їй сказати щоб вона мені пробачила (Зраду)за яку я дуже жалію.
психолог онлайн
Андрій, так у Вас ще й зрада?))
От я, як жінка, на Вас зараз дуже зла. Не тому, що Ви зрадили дружину. А тому що про це умовчали.
Необхідність підбирати слова з'являеється тоді, коли не хочеться бути чесним, відвертим, коли хочеться вдатися до маніпуляцій, щоб отримати бажане.
З таким підходом, навіть якщо Вам і вдасться повернути дружину, то стосунки це все одно не врятує.
Наберіться мужності, зберіть усі Ваші сили, щоб подивитися вглибину самого себе і відповісти самому собі на питання: Чому Ви хочете бути саме з цією жінкою? І що готовы для того зробити?
Слова прийдуть самі. Не йдіть до неї із "заготовкою". Йдіть із щирими почуттями, відвертим, відкритим, готовим до будь-якого її рішення.
Лише тоді вона зможе повірити у Ваше розкаяння, яке відчувається, але Ви його так "замазали" власними інтересами.
психолог онлайн
Здравствуйте, Андрей
Возможно вы в отчаянии и сожалеете о многом, что сделали или сказали своей жене.
Но сейчас вы спрашиваете: "как вернуть любимую женщину", потому и размышлять надо в этом направлении. Я имею в виду, например, такие вопросы:
- зачем вам ее возвращать? что восстановится или изменится для вас или в вас при ее возвращении?
- зачем вашей жене возвращаться к вам? что изменится для нее в ваших отношениях?
- о каких ваших изменениях говорит жена? как вы к этим изменениям относитесь, как и когда вы готовы их осуществить?
Я уверен - разобравшись в этих вопросах, вы сами найдете способ как поговорить с женой и как дальше строить с ней отношения.
консультация психолога
Добрый вечер, Андрей!!!
Повернуть Любимую Жену - это веское пожелание, получение второго шанса, который нужно не только взять но и оправдать его в последний раз!!!
Понимаете, Вы своим поведением (изменой) подорвали доверие и искренность в Ваших отношениях, и Вам необходимо не только обещать, извеняться перед женой, но и действовать, показать, что ВЫ действительно сожалеете о случившимся.
И самое главное, Вы должны быть искренние сам с собой, честно себе ответить "Почему Вы пошли на замену, что ВЫ этим хотели доказать своей Возлюбленной, и не совершите Вы снова такой поступок, как это доказать Вашей Любимой?!?"
Главное, поступайте так, как велит Ваше сердце и не упускайте Надежду быть действительно Счастливым Мужем, Удачки!!!