передісторія
Доброго дня Вам! Нещодавно к мене виникла проблема - я почала відчувати запаморочення, слабість и неважливо сиджу, лежу, стою чи іду, але це відбувається протягом декількох секунд в періодів між 5-10 хвилин, а потім зникає на цей симптом на декілька годин! я багато думаю, роздумую, бо сильно переживаю за те, що відбувається в мене вдома - постійні крики і напруження!Я щоразу намагаюся говорити собі, що все буде добре, але бачу, що зовнішні обставини дуже тиснуть на мене (цікаво, а чи власний спокій, гармонія залежать від зовнішніх обставин?). Ще помічаю, що заходжу не в ті місця (недавно поплутала банк і ходила туди декілька днів, потрібно було, але це був не той банк). Помічаю, що люди дивляться на мене якось відсторонено, а дехто штовхає, обзиває! Чи можливо це якось побороти?
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Лилия, добрый день. Конечно же, состояние внутреннего равновесия зависит в том числе и от внешних обстоятельств. Ообенно, если это касается мира и покоя в отношениях с близкими людьми. В вашей ситуации я рекомендовала бы консультацию невропатолога (по поводу обмороков) и психолога.
консультация психолога
Втрата свідомості недарма називається саме так, адже означає стан, в якому людина втрачає здатність себе УСВІДОМЛЮВАТИ. На мові психоcоматики це зазвичай означає небажання і страх усвідомлювати свої справжні почуття і переживання. У вас в житті зараз є певні проблеми від яких ви підсвідомо намагаєтесь втекти. І саме цю команду вашої підсвідомості реалізує ваш організм, він втікає зі СВІДОМОГО стану. Вын втікає не лише фізично, але й ментально, в постійне думання.Коли ви нав"язливо думаєте над своїми проблемами ви також втікаєте від своїх переживань.
Ви не справляєтесь з образами і поганим ставленням у своєму особистому житті, і буквально носити в собі свої задушені образи і почуття приниженості, чим і притягуєте образи і приниження ззовні, адже ваша підсвідомість притягує ті ситуації, в яких ви маєте змогу усвідомити свої придушені переживання. І таким чином вказує вам на необхідність зайнятись своїм внутрішнім світом. Світ зовнішній лише відображає наше внутрішнє само сприйняття. Вам дуже бажано попрацювати над своїми проблемами зі спеціалістом. Вам варто навчитись НЕ БОРОТИСЬ із собою і обставинами, не втікати від себе, а навпаки, УСВІДОМЛЮВАТИ і ПРИЙМАТИ власні переживання. Важливо зрозуміти чим У СОБІ, яким поганим ставленням до САМОЇ СЕБЕ ви притягуєте в своє життя такі конфліктні і болючі відносини. Все тільки в ваших руках і зі всім у житті реально розібратись, почавши з себе!
Сил Вам!
консультация психолога
Здравствуйте,Lilia
Вы пишите, что "Я щоразу намагаюся говорити собі, що все буде добре, але бачу, що зовнішні обставини дуже тиснуть на мене". Ваша позиция в отношении людей и внешних обстоятельств отражает позицию жертвы. "Власний спокій, гармонія" может как зависеть от внешних обстоятельств, так и помогать улучшить или преодолеть эти внешние обстоятельства. Вы думаете, что всё будет хорошо, но Вы не верите в это и отдаёте силу внешним обстоятельствам. Рекомендую Вам почитать книгу Луизы Хэй "сила внутри нас".