Не чувствую себя желанной
У меня есть парень которого я очень люблю и готова отдать за него все на свете и не хочу его терять.Знаю, что он меня тоже любит.Моя проблема в том, что я не чувствую себя желанной,дорогой, мне не хватает его внимания,его горящих глаз при виде меня,какого-то кокетства со мной, хотя я все стараюсь сделать для этого.Помогите мне, а то я так и буду реветь ночами.

Відповіді психологів
Христина Максимець психолог
Взаємне кохання - ось що повинно підтримувати вас, коли вам погано.Ви відчуваєте пригніченість через те, що ваш хлопець не робить те, чого вам би хотілося. Але потрібно врахувати той момент,що кожній людині властива своя "мова любові". Тобто, для кожного любов має свій зміст і кожен "свою любов" проявляє по своєму. Для вас любов це кокетство та ін. Для вашого коханого проявом любові може бути те, що він не зраджує, наприклад. Тобто для когось найбільшим проявом любові можуть бути дорогі подарунки, для інших - добре ставлення, вірність, простота. Поговоріть з коханим про його "мову любові", поцікавтеся його думкою про ваші стосунки, поділіться своїми думками. При потребі встановіть чіткі правила, але щоб вони задовольняли обидві сторони. Якщо є почуття,вони взаємні і в обох є велике бажання бути у цих стосунках, впевнена, що проблема переросте у ваші спільні можливості для вдосконалення себе і гармонізації ваших стосунків.