Як пережити смерть домашнього улюбленця?
Доброго вечора,у мене була морська свинка,півроку вона вже була з хворим серцем ,вчора їй раптово стало зле,перед цим був схожий випадок ,ми давали ліки і їй допомогло,зараз теж дали ліки,я думала йому стане краще,прийшла додому і побачила страшне,він лежить ,не рухається і не дихає,мені стало дуже сумно,я почала плакати ,з цього моменту мій настрій дуже сумний ,я його постійно згадую і плачу

Відповіді психологів
Краща відповідь
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго дня.
Співчуваю Вашій втраті. Хатні улюбленці - це ті самі друзі, часто з дуже обмеженим терміном життя. Тому коли вони помирають, ми по суті втрачаємо друга, і відчуваємо це як втрату частини себе.
На переживання смерті улюбленця потрібен час. Будь-які емоції, які виникатимуть Вас у цей час, є нормальними і повинні бути прожиті. В цей час важливо піклуватися про себе, ділитися переживаннями з близькими та рідними людьми. Можливо, є певні ритуали, які Ви хотіли б зробити на честь морської свинки (написати улюбленцю прощального листа, приготувати улюблену страву свинки, зробити або замовити пам'ятний суванір з її зображенням). Також важливо дати собі стільки часу на горювання, скільки треба (в середньому це триває рік, але може бути більше або менше).
Якщо важко справлятися з цим самій - звертайтеся по допомогу до психолога.