Не можу розійтись із дівчиною
Я зустрічаюсь зі своєю дівчиною вже 3 роки, майже 4, і вже після року почав розуміти, що вона не та людина, з якою я хочу провести своє життя.
Вже багато разів були спроби їй це сказати, але кожен раз вона починає істерику, крики, погрози. Часто погрожує самогубством, зробити мені або моїй родині щось погане, або просто каже "я не зможу без тебе жити, я задихаюсь" і робить вигляд, що от от помре.
Я не можу взяти на себе такий груз, а ризикувати своїм здоров'ям не хочеться, проте і жити з нею я давно вже не можу.
Якщо хочете сказати "не треба вестись на погрози", то повірте, у неї це не просто слова, а якщо вона вирішить закінчити через мене життя самогубством — я не зможу працювати за спеціальністю, тому по факту вона цим зламає і своє життя, і моє.
Абсолютно заплутався, не знаю що робити..

Відповіді психологів
Добрий день. Те, що Ви описуєте, звучить як дуже важка ситуація. І схоже, що зараз Ви вже не стоїте перед вибором "залишитися чи піти" - Ви опинилися між страхом за її життя і розумінням, що самі давно не хочете продовжувати ці стосунки.
Якщо людина регулярно погрожує самогубством, заподіяти шкоду собі чи іншим, це вже не те, з чим партнер має залишатися сам на сам. Це ситуація, у якій потрібна допомога фахівців і близьких людей. Ви не можете бути єдиною людиною, від якої залежить її безпека.
Якщо Ви залишаєтеся у стосунках лише через страх, що вона щось із собою зробить, то це вже не стосунки, а ситуація, де Ви стали заручником. Це не означає, що її страждання несправжні. Але відповідальність за її рішення не може повністю лежати на Вас.
Якщо Ви вирішите розривати стосунки, робити це краще не наодинці й не раптово. Якщо є можливість, варто заздалегідь повідомити когось із її близьких, що вона висловлювала суїцидальні наміри, щоб після розмови вона не залишилася сама. Якщо під час або після розмови вона прямо говорить, що зараз збирається покінчити з собою, це варто сприймати серйозно і звернутися до екстрених служб.
І ще один момент. Ви написали, що боїтеся втратити можливість працювати за спеціальністю. Це дуже зрозумілий страх. Але навіть якщо людина вчиняє самогубство після розриву, це не означає автоматично, що юридична чи моральна відповідальність лежить на колишньому партнері. Такі ситуації складні, але рішення іншої людини - це її рішення, а не Ваш обов'язок утримувати її в стосунках будь-якою ціною.