Син перестав спілкуватись.
Син живе в іншому місті.Я стараюсь не набридати своїми дзвінками.Чекаю,щоб він дзвонив .
Якось я побачила,що він був в інтернеті о 4 ранку,я встривожилась,чому він не спить.
Піздніше я подзвонила і спитала,чи все у нього нормально.Він різко відповів,чому я слідкую за ним.
Я написала ,що зі мною не можна так розмовляти,я нічого не зробила поганого,що тривожусь за нього.
Він відповів,що йому неприємно ,що за ним слідкують.
Тепер перестав мені дзвонити,він не спілкується зі мною.
І я не пишу і нічого не питаю.
Я не знаю,що мені робити.
Я боюсь втратити зв'язок з ним і в той же час не хочу "нав'язуватись"

Відповіді психологів
Вітаю, Зінаїдо!
цитата:
Я стараюсь не набридати своїми дзвінками.Чекаю,щоб він дзвонив .
Про характер контактування можна домовлятись - коли, скільки, в який час і таке інше.
Ви стараєтесь не набридати, тобто в якійсь мірі себе обмежуєте у бажанні поспілкуватись з сином. Про свої почуття теж можна сказати. З цього і складаються насправді стосунки, а не тільки з обміну новинами, які або радують, або засмучують.
цитата:
Він не спить через свої обставини. А Ви чому не спите о 4-й ранку?
цитата:
Напевно, не стільки слідкуєте, скільки переживаєте як мати. Я правий?
цитата:
Він відповів,що йому неприємно ,що за ним слідкують.
Ми з Вами не знаємо, що у нього відбувається і чому він так різко Вам відповів. Коли слідкують, то кому це сподобається?!
цитата:
Тепер перестав мені дзвонити,він не спілкується зі мною.
І я не пишу і нічого не питаю.
Я не знаю,що мені робити.
Що спадає на думку, щодо подальших дій? Може, набрати його і розповісти про себе без особливих сподівань. Про щось порадитись. Поділитись враженням.
цитата:
Відчувається якесь побоювання наразитись на агресію з його боку. Це так?
Вважаю, варто дати собі відповідь, яких контактів Ви потребуєте? Які для Вас будуть прийнятними? І робити усе можливе задля реалізації своїх бажань.
Також важливо подивитись, чим НАПОВНЕНЕ Ваше теперішнє життя. Наскільки збалансовані Ваші бажання, потреби, інтереси тощо.
Доброго дня.
Згодна вцілому з колегою.
Додам від себе, що на мою думку, у Вас дуже сильна психо-емоційна залежність від сина. І саме ця залежність відштовхує його від Вас. Як на мене, Ви повністю розчинилися в ньому, він став сенсом Вашого життя. Коли ми втрачаємо себе і не знаємо, чим життя наповнити, тоді стаємо одразу нецікавими для своїх дітей. І замість того, щоб наші стосунки ставали міцнішими, несвідомо самі їх відштовхуємо. Уявіть собі, що хтось постійно Вас тримає за рукав, при цьому, роблячи вигляд, що не має до Вас ніякої справи? Адже, те, що Ви сину не телефонуєте, не означає, що постійно за нього не переживаєте та не думаєте. А що таке переживати? Це "пережовувати" життя іншої людини. Намагатися жити за нього, не давати можливість йому самому, в тому числі, помилятися. Особливо, чоловіки. Які саме завдяки своїм помилкам та своєму власному досвіду, розвиваються та стають сильнішими.
Підкажіть, будь ласка, чи є у Вас щось таке в житті, що давало б Вам відчуття наповнення навіть, якщо сина не має поруч? Ви одна виховували сина?
Edited by author 07.07.2026 13:53