Дружина під час сексу встала і пішла
Добрий день.
Допоможіть порадою.
Ми з дружиною разом 13 років. Для нас обох це другий шлюб. Маємо дітей від попередніх шлюбів. Два роки тому у нас з'явився спільний син. І секс практично зник з нашого життя. Так, я розумію, що вона сильно втомлюється і морально і фізично, а я можу допомогти лише кілька годин у вечері. Навіть у вихідні я рідко коли можу цілий день провести з сім'єю. Натомість я пропонував взяти няню або помічницю, яка б трохи її розвантажила. Так от, я ніколи не тиснув з приводу сексу, пропонував, але не тиснув. Ці два роки він відбувався лише з її ініціативи, десь раз на місяць. Всі розмови, що потрібно шукати рішення, бо я так не можу, мені цього мало нічого не змінили. Якось ми трохи випили, можливо зайвого, вона пішла спати, але через 5 хвилин повернулась почала мене роздягати і наполягати на сексі. Але в якийсь момент, прямо посеред процесу, вона каже, "давай продовжимо завтра. Сьогодні я не кінчу". Встає, вдягається і йде спати. Сказати, що я офігів, це нічого не сказати. Мені звісно подобається дивитися коли жінка отримує задоволення, але ж і я не робот. Чи не занадто я перестарався в своєму бажанні доставити дружині задоволення, щоб на мої бажання просто забили? Таке зі мною вперше і відчуття наче якийсь лох на почуття і бажання якого можна не зважати. Розкажіть, що це було і як на це реагувати? Бо моє бажання зараз це знайти секс на стороні і закрити це питання з дружиною.

Відповіді психологів
Вітаю !
Те, що сталося, схоже, зачепило Вас не лише як чоловіка, який не отримав сексуального задоволення, а й як людину, яка раптово відчула себе непоміченою, ніби її бажання, почуття та присутність перестали мати значення. І саме цей біль зараз звучить сильніше, ніж сама ситуація.
Якщо подивитися на це ширше, то, ймовірно, справа не лише в одному епізоді. Ви вже два роки живете в умовах, де сексуальної близькості значно менше, ніж Вам потрібно. Ви говорили про це, пропонували варіанти допомоги, намагалися не тиснути. Тому момент, коли дружина сама ініціювала близькість, а потім несподівано її припинила, міг стати останньою краплею накопиченого розчарування.
Водночас її вчинок не обов'язково означає байдужість до Вас. Людина може втратити бажання, виснажитися, відчути, що зараз не здатна бути в контакті зі своїм тілом або емоціями. Це не робить Ваші переживання менш важливими, але й не дозволяє однозначно трактувати її поведінку як зневагу.
Зараз важливо не поспішати приймати рішення, продиктоване образою. Бажання знайти секс на стороні може бути спробою повернути собі відчуття власної цінності, а не лише потребою в сексу. Але якщо діяти лише з цього болю, існує ризик ще більше віддалитися одне від одного.
Спробуйте поговорити з дружиною не про те, хто був правий чи винен, а про те, що Ви пережили в той момент. Наприклад: «Коли ти раптово припинила близькість і пішла, я відчув себе відкинутим і непотрібним. Мені важливо зрозуміти, що тоді з тобою відбувалося, і чи можемо ми знайти спосіб повернути близькість, яка буде важливою для нас обох».
Справжня близькість народжується там, де є місце не лише для сексу, а й для взаємного визнання почуттів. Якщо обидва партнери готові говорити про свої переживання без взаємних звинувачень, навіть така болюча ситуація може стати не початком розриву, а можливістю зрозуміти одне одного глибше.
Вітаю. Ваші почуття зрозумілі. Наче ваші бажання перестали мати значення.
Сексуальність це не лише статевий акт. Вона починається набагато раніше, у бажанні, дотиках,обіймах збудженні, емоційній близькості, обговорення фантазій Саме це підтримує сексуальне життя в довготривалих стосунках.
Після періоду закоханості, коли гормони вже не працюють за нас, майже кожна пара проходить через кризу сексуальності. Особливо після народження дитини. Це не кінець стосунків, а етап, який потребує уваги.
Так, дружина вчинила не дуже уважно до ваших почуттів. Але це не обов'язково означає, що вона вас не хоче чи не цінує.
Замість шукати секс на стороні, спробуйте повернутися до дружини. Чесно скажіть: Для мене це важливо. Я сумую за нашою близькістю. Я хочу не просто сексу, а щоб ми знову були парою. Давай шукати рішення разом,давай над цим працювати .
І лише якщо ви справді поговорили, спробували, попрацювали над стосунками і сексуальним життям, сходили к сексологу , тоді можна сказати собі: Я зробив усе, що міг. Уже після цього варто приймати будь-які рішення, а не під впливом образи.А якщо зараз, під впливом образи, просто розвернутися до іншої жінки це не вирішення проблеми. Це спосіб втекти від неї. І дуже велика ймовірність, що через кілька років ви знову зустрінетеся з тією самою кризою сексуальності.
цитата:
Чи не занадто я перестарався в своєму бажанні доставити дружині задоволення, щоб на мої бажання просто забили? Таке зі мною вперше і відчуття наче якийсь лох на почуття і бажання якого можна не зважати.
Доброго дня. Ви довго терпіли ситуацію, яка Вас не влаштовувала, хоч і говорили про це. Схоже, що останній випадок ви з дружиною сприйняли зовсім по-різному. Для Вас він означає, що вона зовсім не зважає на Ваші бажання та почуття. Для неї, напевно, це була ситуація, яку можна виправити іншим разом.
цитата:
Розкажіть, що це було і як на це реагувати? Бо моє бажання зараз це знайти секс на стороні і закрити це питання з дружиною.
Швидше за все Ваша дружина виснажена фізично і емоційно. Можливо, не усвідомлює, що насправді відбувається з Вами, коли вона відмовляє в сексі або йде спати, коли Ви у стані збудження.
Рішення знайти секс на стороні виглядає простим. Але яким стане Ваше життя після того, як це відбудеться? Ви готові чесно відповідати на її питання, де Ви були, з ким і чим займались? Чи будете приховувати і брехати? Навряд чи Ваш новий досвід не зачепить Вашу сім'ю. Зради і подвійне життя часто руйнують стосунки.
Зараз Вами керує образа, що Вашими почуттями знехтували. Ситуація дійсно була дуже неприємна. Ви пережили відторгнення, і це боляче. Звісно, Вам вирішувати, шукати секс на стороні чи спробувати ще раз поговорити з дружиною, розказати, що для Вас означає секс раз на місяць та останній випадок. Адже коли Ви довго чекали на ініціативу від неї, вона могла думати, що Вас це більш менш влаштовує.
Якщо самостійно складно все налагодити, є сенс вам вдвох звернутися до сімейного психолога. У вас є все для того, щоб зберегти сім'ю і розібратися з питанням сексу і не тільки. Ви готові найняти помічницю, щоб дружина не була постійно втомлена. У неї є сексуальний потяг до Вас. Ситуація не виглядає безнадійною, але зараз ваші стосунки переживають кризу. Є шанс з неї вийти, якщо докласти зусиль.
Відверта розмова про свої почуття - це непросто, але вона дає можливість краще зрозуміти, що з вами обома відбувається. Якщо не знаєте, як говорити з дружиною, щоб вона Вас нарешті почула, зверніться до психолога. Ви вже з нею говорили, і це нічого не змінило. Але це не означає, що змін уже не буде. Іноді для того, щоб нарешті почути одне одного, потрібна професійна допомога.
Якщо обидва партнери готові працювати над стосунками, навіть серйозні кризи часто вдається подолати. Зараз перед Вами стоїть вибір: шукати спосіб тимчасово заглушити біль чи спробувати зрозуміти, що насправді відбувається між вами, і як це змінити.