Різні погляди на життя з хлопцем
Зараз ходжу на побачення з хлопцем і все було добре до того моменту як не почали говорити про ЛГБТ спільноту. У мене такі погляди на життя, я вважаю що люди можуть робити усе що завгодно, якщо це не шкодить іншим. Тобто усі мають право любити кого вони хочуть і бути щасливими. Натомість хлопець сказав що вважає це хворобою, якщо побачить на вулиці хлопця з макіяжем то поб'є його, а я как мінімум просто не буде спілкуватися з такою людиною. До того ж називає їх образливими словами на букву п... Я сказала що мені неприємно це чути, він відповів що я гетеро, чому мене це ображає? А я сама не знаю, мені неприємно чути про дискримінацію і жорстокість. Я не знаю що зараз робити, мені не хочеться зустрічатися з ним більше через те, що мені неприємні його погляди, а з іншої сторони він добре ставиться до мене і ми гарно проводимо час разом.

Відповіді психологів
Доброго дня!
Якщо я правильно Вас зрозуміла, Вас відштовхує від хлопця його життєва позиція. І саме через те, що він не таких поглядів, як Ви, Ви маєте думку з ним припинити спілкуватися...
Але ж Ви самі прагнете толерантного ставлення до людей. І озвучує як свою позицію, що кожний має право поводити себе так, як вважає за потрібне, аби тільки це не шкодило іншим....
Отже, Ваша толерантність вибіркова?
Спробуйте подумати над цим питанням.
І ще. Ви впевнені, що слова хлопця про побиття - це дійсно бажання когось бити, а не намагання похизуватися перед своєю дівчиною своєю маскулінністю?
Насправді, ніхто, окрім Вас, не зможе прийняти рішення, зустрічатися з хлопцем, чи ні, адже, це Ваше життя.
А от спробувати розібратися з тим, чого Ви насправді хочете, може, дійсно, допомогти психолог. Адже, коли люди живуть сім'єю - це не означає, що у всіх абсолютно однакові погляди. Значення має, на скільки люди цінують одне одного і на скільки люблять та дбають
«Я не знаю що зараз робити,…»
Думаю, що коли не знаєш , що робити, краще взяти паузу і подумати: чи то про різні погляди йде мова?
Якщо б він також не був лгбт- friendly,але був менш агресивно налаштований,вас також це б не влаштовувало?
Тоді, мова буде йти про ідеалізацію відносин: ми повинні думати однаково, відчувати однаково. І якщо це не так, тоді ми не можемо бути разом.
Або ж, є моя думка- правильна, а він повинен погоджуватися з нею.
Якщо ж вас засмучує його « жорстокість», категоричність в цьому питанні, тоді варто придивитися до того, в яких ситуаціях ще це відбувається. В яких випадках ще він може проявляти насильство ( фізичне покарання дітей, вдарити жінку, якщо та « заслужила» та т. п.).
Тобто, по досліджуйте, що він за людина, поки ви « гарно проводите час разом», які відносини між батьками. А далі, вже маючи більше інформації, буде простіше прийняти рішення.