Не можу зрозуміть чоловіка, з яким зустрічаюсь
Я уже два тижні (почався третій) хожу на побачення з чоловіком, 33 роки. І він мені подобається, і він каже, що я йому подобаюсь, і постійно пише, що сумує, присилає закохані смайліки. Він чує мої "ні", у нас є спільні речі, але виникає одна проблема - він мало цікавиться мною. Він мало питає мене про мене, тобто він може інколи щось уточнить, але про нього ми говорим більше. Це мене дивує, бо чи можу я дійсно подобаться людині, яка мене мало знає і за весь цей час особливо не напрягається, щоб узнать. Це одне - це те, що він постійно пише, що сумує і хоче побачить мене, але ніколи не продумумує побачення. Із 4 побачень 3 тридумала я, і на одне ми просто зустрілись і пішли десь поїли. Він сказав, що десь просто ходить їсти і потім гулять це ок побачення. Він ніколи не дарував квіти, але після зустрічі просить написать йому коли я буду вдома. Ми так з ним і не цілувались ще, бо в середині мене щось ніби тримає. Але вчора на побаченні я йому чесно сказала, що він мені подобається, але я не впевнена, що бачу його своїм хлопцем. Він сказав "о, я думав ти захочеш зі мною зустрічаться". Я йому відповіла, що не знаю, як поєднать зустрічі з ним і маоє материнство ( у мене є дитина, він норм до цього відноситься), але не сказала, що я не бачу, що цікава йому. І потім він просто взяв і запропонував на наступне побачення провести ніч з ним. він сказав "яка різниця коли це станеться, на п'ятому побаченні чи через місяць". Я була така розчарована цією пропозицією. Звідси питання - я не можу розібраться в своїх почуттях, бо він мені подобається, але, по моїм відчуттям, я його не цікавлю на 100% як людина. І я все одно хотіла з ним зустрічаться, але його така поведінка мене розчаровує. Я хочу, щоб я цікавила не тільки як секс-об'єкт, але як і особистість. Як мені розібраться в тому, що робить?

Відповіді психологів
Вітаю!
цитата:
Не можу зрозуміть чоловіка, з яким зустрічаюсь
Відчувається, як ви розгублені - і подобається чоловік, і водночас деяки його прояви, точніше їх відсутність, вас насторожують і стримують.
Тому питання
цитата:
Як мені розібраться в тому, що робить?
абсолютно доречні та виправдані.
На мою думку, спочатку варто розібратись в ситуації, в своїх почуттях, сумнівах, бажаннях та уявленнях, як воно має бути добре/прийнятно для вас. А вже потім визначатись із рішенням.
Як вам такий підхід?
Отже, давайте подивимось на реальність -
цитата:
Він чує мої "ні", у нас є спільні речі, але виникає одна проблема - він мало цікавиться мною.
Тобто для вас є чимало такого, що вам подобається і що ви готові цінити. Однак є певний момент, який вас засмучує - на вашу думку, чоловік мало цікавиться вами.
І тут варто прояснити - у людей сформовані доволі відмінні один від одного погляди і моделі знайомства, зближення та побудови взаємин. Очевидно, саме з цими розбіжностями ви стикнулись. Погодьтесь, буває ж так, що для одного замало, для іншого - занадто?!
Поділіться тут на форумі, якби було бажано чи прийнятно для вас? Про що хлопець мав би питати і чим цікавитись?
Наступне. Звернув увагу на цей вельми показовий момент -
цитата:
не сказала, що я не бачу, що цікава йому
Щось відчували і мали підстави на це, проте не ВІДКРИЛИСЬ, не озвучили свої думки і відчуття. Цікаво, що вас зупинило? Питання далеко не другорядне, воно торкається вашого права бути собою, виражати свої емоції та отримувати бажане в контакті з іншою людиною.
цитата:
Я була така розчарована цією пропозицією.
Так, ви розчарувались, бо... напевно, очікували чогось іншого. А чого, якої поведінки, пропозиції чоловіка очікували?
Поміркуйте, чи потрібно завжди віддавати ініціативу хлопцю? Можливо, у дівчини можуть бути свої плани, бажання та своє власне уявлення про подальші кроки у стосунках.
цитата:
Я хочу, щоб я цікавила не тільки як секс-об'єкт, але як і особистість.
Що тут скажеш? Ваше право так дивитись на речі, адже не сексом єдиним вимірюється справжність і глибина взаємин. Щоправда, мушу зазначити, що для деяких людей як раз гармонія в інтимній сфері слугує перепусткою для просування вперед.
цитата:
що робить?
Чи спадало вам на думку, що про свої сумніви, враження і почуття можна поговорити з хлопцем? Донести йому своє бачення і побачити реакцію?
Доброго дня. Здається, що ви самі трохи в роздраї і поспішаєте, і можливо ваші сприйняття одне одного і себе переплутуються. Це викликано бажаннями і тривогами, і це зрозуміло. З іншого боку, може і не може))) бути інакше. Ваші стосунки розвиваються.
І якщо повернутися до тієї думки, що ви свідомо декларуєте, що вам потрібно особистісне відношення, а не швидке "злиття", то тоді треба більше часу для пізнання себе та іншої людини. Ну і знов ж таки, треба поміркувати про те, які у вас цілі та потреби, свідомі та не свідомі. Бо те, що ви рахуєте неділі мабуть каже про те, що ви швидше чогось бажаєте. І можливо він несвідомо відповідає на це ваше бажання. Можливо також, що ця напруга у відносинах пов'язана з тим, що він вам подобається і ви боїтеся його втратити. Тому поспішаєте. Але якщо вам дійсно потрібне відношення до себе як до людини, окремої людини, то вам не уникнути того, щоб стикнутися пережити та прийняти можливість втрати. Якщо ви дійсно хочете особистісного відношення то треба дати собі такій простір, побути з людиною, спокійно поспілкуватися та поміркувати. Той він якій вам потрібен?
І нарешті загальна річ стосується того, як прийнято говорити: "Шлях до розуміння іншої людини полягає в намагані зрозуміти самого себе". Це не така легка річ, але не неможлива
Edited by author 16.07.2026 07:41