Як відпустити ситуацію та зробити правильні висновки? Тема знайомств
Доброго дня.
Пишу, щоб звернутись за порадою, як відпустити з голови ситуацію з одним чоловіком, з яким сталось непорозуміння і припинилось спілкування.
Не виходить з голови, бо сподобався, чим саме за той невеликий час, не знаю.🤷‍♀️
Симпатичний - так, доволі мило спілкувались вживу- так. Було дві зустрічі і переписка.
Історія в моїй голові незавершена і я почуваюсь винною .
Справа в тому, що познайомились на сайті знайомств. Спілкувались десь тиждень, зустрілись.
В мене після зустрічі склалось враження, що я не сподобалась , так як побачення він закінчив достатньо швидко.
Я пішла додому і думала, що напевно не до душі йому, думаю - ок, буває. Здивувалась, коли написав. Як доїхала ітд, ітп.
Продовжили спілкування. Аналізувала, що питання розлогі і бесіду більше вела я ніж він.
Щоб дізнатись , яке кіно чи музику він любить . Так, для початку. Зустрілись ще раз і планували наступне побачення. Так склалось, що в мене не виходило на той день, я попередила його, вибачилась, що так сталось. Запропонувала інший день.
Відчула трохи «холодок» але продовжили спілкуватись дуже інтенсивно.
Від нього була ініціатива більше. Але на зустріч не домовились.
Наступного дня- як хтось увімкнув в ньому «іншу хвилю» : холодну і недоступну.
Це мої відчуття, можливо надані значення мої, що не відповідають дійсності.
Далі цілий тиждень він писав мені і я йому ,але з його сторони мені задавалось , що цікавість пропала , я намагалась підтримувати направляти бесіду але цікавості підтримувати не було в нього.
Ну і я перестала ініціювати питання зі свого боку. Витримала два дні і запитала чи все добре, поділилась відчуттями, що щось не те і наше спілкування стало прісним. На що він відповів , ні все добре
Фінал цієї історії , не зрозуміло як назначене побачення день в день на яке я не пішла.
Бо ми не домовлялись і я вже інші плани влаштувала собі.
І тиша… вже 3 тиждень . Він випадково мені подзвонив , я бачила , але поки до тягнулась до телефону - запис про дзвінок було стерто .
Старалась ніколи не потрапляти в такі історії ( ментальна жуйка).
Але є відчуття вини, що я два рази відмінила зустріч виходить і людина вирішила , що я їй нецікава .
Бо якщо відкинути мої почуття і емоції ( я вже шось собі не довіряю):
1. Чоловік писав першим
2. Запитав чи маю я плани на такий то день - після відповіді ні , не маю. Нічого не запропонував. Я відмовилась іти день в день, бо звикла планувати
Може треба було піти, або хоча б поговорити, може наші очікування не співпали.
Вчинити по дорослому …. Хочу позбавитись почуття провини

Відповіді психологів
Вітаю!
цитата:
Вчинити по дорослому ….
Це як? Що для Вас означає вчинити по дорослому?
цитата:
Може треба було піти,
Хто для Вас важливіший Ви чи той чоловік? На той момент, на мою думку. Ви обрали себе і не зрадили своїм бажанням. Питання тільки чому Ви зараз сумніваєтесь у своєму виборі?
цитата:
може наші очікування не співпали.
Можливо. Можливо, йому потрібна жінка яка ніколи і ні в чому не відмовляє, не вимагає, не хоче і не має своїх потреб і бажань, яка буде жити ним і його життям, яка розчиниться в ньому. Ви готові бути такою жінкою?
В мене виникло враження, що цей чоловік намагався Вас посадити на емоційні гойдалки. То він зацікавлений, то ні, то він хоче, то не хоче і т. д.
цитата:
так як побачення він закінчив достатньо швидко.
Неначе, хотів зробити Вас залежною від нього та його рішень. Бо тільки він може вирішувати коли Вам зустрічатись та на яких умовах спілкуватись.
цитата:
Витримала два дні і запитала чи все добре, поділилась відчуттями, що щось не те і наше спілкування стало прісним. На що він відповів , ні все добре
У цих двох прикладах він вже посіяв у Вас зерня сумнівів у собі. Ви вже почали сумніватись у своїх відчуттях, Ви вже почали втрачати довіру до себе.
цитата:
Фінал цієї історії, не зрозуміло як назначене побачення день в день на яке я не пішла.
Бо ми не домовлялись і я вже інші плани влаштувала собі.
А тут Ви чітко дали йому зрозуміти, що Ви маєте свої плани і у Вас є своє життя. Ви не будете підлаштовуватись під нього та його бажання, у Вас є свої.
цитата:
Так склалось, що в мене не виходило на той день, я попередила його, вибачилась, що так сталось. Запропонувала інший день.
Так буває. Це життя. Інколи, життєві обставини вносять свої корективи.
А уявіть, якби Ви були з цим чоловіком в довготривалих відносинах і Ви б відчували провину за кожну ситуацію (інколи не під власну Вам) яка б порушувала його плани та бажання. Як би Ви себе почували тоді?
Подякуйте собі, що не зрадили себе та йому за такий досвід. За те що він припинив спілкування. У Вас тепер є час та можливість подивитись та проаналізувати дану ситуацію з боку.
Доброго дня.
Ніби ви чітко описали ситуацію та чомусь мені нічого не зрозуміло. Чітко видно що після спілкування, як я зрозуміла, більше місяця, ви вже чомусь перестали довіряти собі. Чи можливо відмітити ці моменти коли це почалось зароджуватись у цих стосунках?
Є одна практика, завести щоденник і чітко записувати що саме сталось - конкретна ситуація та свої почуття, емоції, думки, тощо. Саме по факту. Тоді можна з часом побачити чітку динаміку, та повертати собі ясність погляду на ситуацію.
Що саме викликає у вас почуття провини?
Бо складається враження що ви винні у тому що недостатньо цікаві цьому чоловіку та "людина вирішила , що я їй нецікава". Тобто ви винні в тому що ви є така як є?
Edited by author 23.07.2026 08:31
Доброго дня.
Знаєте, попри взагалі такий рефлексивний опис ситуації, яка Вас хвилює, особливо красномовним видається останній фрагмент:
цитата:
1. Чоловік писав першим
Тож, якщо виключити емоційне навантаження, що Ви на себе спричинили - за що саме тут Ви почуваєтесь винною? За дві відмови під ряд? Чи за власні плани? Чи за те, що "йому видалось що він Вам не цікавий"?? Ви сказали тут зворотнє, але якби це було так хіба в цьому є Ваша провина??
Ці питання про те, що саме в Вашому почутті провини? Чому дві відмови чи відміни це щось таке, за що Ви почуваєте провину?
цитата:
Вчинити по дорослому
- здається Ваші уявлення "дорослого вчинку" відрізняються від того як все вийшло, і корисно тут розмути, а в чому різниця?? По-дорослому це як?? Бо послідовно, по вашій розповіді, видається наче це - іти проти своїх планів та бажань, щоб не допустити образи іншої людини. Що для Вас тут, в вчинених діях, було не так?
Доповнення від автора питання ·
Дякую вам за відповіді пані Інна та Вікторія 😊
Вибачаюсь за сумбур. Просто ця ситуація в голові не закрита.
Я думаю, що можливо ,треба було з ним поговорити, що я не люблю коли запрошують так зненацька, я хочу планувати свій час і мені не 20 ть років і що можливо він навпаки- тоді шукати компроміс .
Ось це було моє розуміння « вчинити по дорослому».
Може я образила людину ..
Якби сказала , не було б цих питань в голові ..
Хоча я не зрадила собі і не пішла « по первому зову « на побачення.
Не стала підлаштовуватись під прісну переписку, ми тільки пізнаємо один одного, а до мене питань нема взагалі.
Доповнення від автора питання ·
Пані Яно дякую за відповідь !
По -дорослому- це вияснити, може маємо інші очікування, сказати вголос що важливо мені і що йому.
А так; все обірвалось дивно, наче як підлітки спілкувались.
Хоча я про свої сумніви сказала, набралась сміливості . …Для мене це був подвиг.
Основне, може я пропустила хорошого чоловіка . Хоча … судячи з усього - ні)))