Аналіз свого життя
Перед початком осені у мене вмикається часто ностальгія, сум. Якщо раніше я відчувала як просто упадок настрою, то зараз я чомусь сумую за життям 2-3 роки тому. У мене збереглись асоціації що восени життя наче змінюється: вступаю у навчальний заклад, переходжу на курс старше, новий етап в житті наче розпочинається інший, а зараз цього немає. І я наче розумію що за ці пару років моє життя все ж не стояло на місці і події змінювались, але кожного разу наче ловлю себе на думці що щось не те. Мені скоро 25 років і я трохи не так уявляла собі своє життя у 25, коли була підлітком. Я наче аналізую свої дні і розумію що я багато чого зробила, тобто я не лінива і не стою на місці, але якісь більш вагому речі так і не змінюються. Значить я все ж щось роблю не так

Відповіді психологів
Ви прагнете глобальних змін, і це відбувається не лише у Вас. Але Вам потрібно зрозуміти одну важливу річ.
Серйозні зміни — саме ті, що є дуже важливими й потребують років для їх досягнення, — завжди починаються з прийняття ситуації.
Коли шалено прагнеш змін? Коли не приймаєш теперішнього стану речей і протестуєш проти реальності. Та це ні до чого доброго не веде.
Коли наявний стан речей здається нестерпним, це породжує протест і цілковите заперечення.
У цьому й полягає помилка: замість того, щоб розпізнати свої можливості, зрозуміти, що вже добре вдається, та усвідомити наявні ресурси й потенціал, люди, прагнучи змін, намагаються перекреслити самих себе й власний досвід.
Прийняття ситуації означає навчитися цінувати якості, які Ви вже маєте, і бачити можливості, які вони відкривають. Дуже часто заклик заспокоїтися й прийняти ситуацію сприймається як заклик відмовитися від власних бажань і спроб вирішити проблему, що цілком природно викликає обурення.
Емоційне прийняття ситуації допомагає тверезо оцінити, що Ви маєте, а чого ні, які можливості існують, а яких немає, і діяти відповідно.
Відчайдушне бажання змін дуже схоже на спробу проломити стіну головою. Але замість того, щоб продовжувати довбати, не шкодуючи лоба свого, треба змиритися, що проломити стіну головою не вийде, включити цікавість і пошукати двері.