ПАБЛІК-РІЛЕЙШНЗ
ПАБЛІК-РІЛЕЙШНЗ — престижна реклама: встановлення зв'язків з громадськістю; спеціальна система управління соціальною інформацією, що включає весь процес виробництва й руху інформації, метою якої є створення позитивного ставлення до фірми тих кіл громадськості, в яких вона зацікавлена. Система паблік-рілейшнз прагне до постійного зворотного зв'язку, щоб якнайшвидше протидіяти виникненню та загостренню суперечностей між організаціями, установами, фірмами і громадськістю або уникнути їх.
Джерело терміну
Назва: ПСИХОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК
Автор(и)/укладач(і): В.В.Синявський, О.П.Сергєєнкова/ За ред.. Н.А.Побірченко
Рік випуску: 2007
Інші терміни в словнику
- ПАБЛІСИТІ
- ПАЛІАТИВ
- ПАНІКА
- ПАРАДИГМА
- ПАРАДОКС
- ПАРАЛІНГВІСТИЧНА СИСТЕМА КОМУНІКАЦІЇ
- ПАРАНОЙЯ
- ПАРАНОЙЯЛЬНА АКЦЕНТУАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ
- ПАРАНОЙЯЛЬНІ ПСИХОПАТИ
- ПАРАПРАКСІЯ
- ПАРАСУЇЦИД
- ПАРИТЕТ
- ПАСІОНАРНІСТЬ
- ПАТЕРН
- ПАТЕТИКА
- ПАТОПСИХОЛОГІЯ
- ПАФОС
- ПЕДАГОГІЧНА ЗАНЕДБАНІСТЬ
- ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
- ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА