Приснився друг, якому я не байдужа...і то нераз, він сниться періодично, 1 раз місяць або 2.
Я вже вийшла заміж, один хлопець до мене дзвонив ще до мого чоловіка, але 1 раз в рік приблизно...а одного разу на валентина я з чоловіком погаркались, і він мене навіть непоздоровив...мені дуже боляче було, я дивилась титанік і плакала...і тут до мене подзвонив він, і поздоровив, мені дуже стало приємно, ми говорили з ним до 3 години ночі...після того ми стали друзями.Десь приблизно 1 рік ми з ним зідзвонювались, я йому радила з дівчатами а він мені радив, ми зустрічалися на дискотеках, я навіть постаралась познайомити чоловіка з ним, і навіть вдалось...більш-менш...але я зним не зраджувала, чесно, тут немає смислу брехати...і потім після довгого розтавання з другом, просто недзвонив а я і ненав"язувала...він як мене побачив він аж зрадів , казав як скучив і навіть почав руки простягяти мене то зачіпило, він ж знає що я маю чоловіка!!!!і я до нього потім навіть невіталась...а він стільки всього знає про мене, мені добре було з ним радитись... потім як був тверезий навіть не підходив, взагалі рідко його бачу...чесно, тошки навіть привикла до його уваги...а коли пяний був знов по дружньому обіймав і казав як скучив...коли тверезий говоре,, то мало дуже і в очі не дивиться, зачіпає часто...і дуже дивиться на мене навіть дівчата помітили те, скажіть будьласка що то означає?і він мені снитья 1-2 рази в місяць, що дивиться обнімає і такою теплотою від нього чути...що то може бути?Дуже дякую навперід=))))
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доьрий
психолог онлайн
Добрий вечiр. Не знаю що то може бути - може кохання. Чисте кохання. Такому завжди легше з`явитися, коли нема неяких обов`зкiв. Так собi- кохаэ, коли п`яний i у вi снi. Ця частка буття завжди приэмна, бо вона захищена. У вас чоловiк. Можно кохати i не думати - фантазувати. Чи у вас э якiсь плани нга цього хлопця?
Напевно що нема. Вiн вам потрiбен для себе. Але для якоi частки себе? Що вы бажаете отримати?
Дополнение от автора
Та ні, з одної сторони він мені не потрібен, а з другої ,як я зрозуміла по собі,я як вампір,і мені його непотрібно, ніби нервуюсь через надмірну увагу,но коли нічого непроявляє до мене то для мене якийсь як недостаток...я просто самореалізовоюсь, якщо він до мене не рівно дихає значить я не така погана, значить я ше комусь потрібна...сама увага чомусь потрібна, більше нічого...А чоловіка я люблю, навіть дуже, новін чомусь мене відштовхує, коли на роботі чи десь на науці він зі мною навіть говорити неможе, нелюбить ніжності і до мене дуже мало уваги і часто обіжає, що щораз то більше мене відштовхує від нього.Було що зраджував, цілувався,там чіплявся до інших, створив в контактах стор. де до дівок приставав...завжди бреше, я більше незнаю шо з ним робити, може й через те мені так потрібна увага друга, через те що мені її дуже бракує?я навіть хотіла розвестись,но він категорично відказався, деякий час в нас всьо було добре, а зараз поїхав на заробітки і знов грубіяне, каже шонехоче зі мною говорити ну я видалила його з друзів і не дзвоню, надоїло мені його тримати, і взагалі важко, то так у всіх чи то тільки в мене я незною...я молода, за мною завжди багато хлопців бігало та й бігають і зараз, а тільки йому вірна...а зараз коли дізналась за його зради і жалкую, на нього свою молодість витратила...ну то взагалі , важко описати, но люблю його сильно!
психолог онлайн
Ну то виходить, ща ви так саме поводите себе з цим хлопцем - другом. Як з чоловiком, чи чоловiк з вами. Вiдштовхуэте, та приваблюэте. Це така собi гра - вiдiгрування всiх тих почутiв та негараздiв, що э з чоловiком. Так ви компенсуэте собi себе. Але це все ви самi добре розумiэте. Iнша справа, що вам роблять погано (чоловiк), а ви за це тримаэтесь. Що вас утримуэ вiд бiльш свiдомого та честного вiдношення до себе. В вас э дiти?
Може таким чином ви переживаэте свого рода - депресiю. За зради чоловiка, його нелюбов. Зраджуючи в своiх думках з цим хлопцем. Не жертвуючи усiм, але вимiщаючи пригнiченi почуття самоповаги, тощо
Дополнение от автора
дуже вам дякую!так, я маю дитину...і за нього я більше всього боюсь, що буде без батька, а ще боюсь прожити все життя і мати чоловіка, який мене позбавить всього що мають інші дівчата та жінки, я крім нього нікого немала, ні у яких смислах, ми почали зустрічатись ще зовсім дітьми.Але я знаю одне на всі 100% що він мене любить і сильно, но він так вихований, і він більше жерстокий, а я більше ранима, і тому дуже часто плачу через нього. і незнаю чи вірити йому що більше незраде, а може самій буде ліпше?Як знати???підкажіть будь-ласка...ну як би я його нелюбила то може давно ше пішла, але когось на його місті я неуявляю.А, він ше були рази коли він піднімав на мене руку, тобто штурхав,і болісно тріпав мною ...ну але ясно небезнаказно, я і те простила...більше не підносить з пів року, скажіть чи непідніме він знов на мене руку?я некажу, і я несвята, я дуже швидко роблю висновки, всьо більше нічого небуде між нами і т д.і якщо ще раз я його злаплю на зраді чи що він підніме руку кидати його?Підкажіть будь-ласка....