ЛЮБИТЬ але НЕ хоче
Доброго дня. Моє питання не дає мені можливості продовжувати чудові стосунки Це звучить доситьдивно , проте ми з моїм хлопцем зустрічаємося зі школи з 15 років. Щиро кохаємо один одного. Він робить для мене все любить поважає. Я відповідаю йому тим самим ,вірю не зраджую. Одним словом ідилія. Але статевих стосунків нема. Я розумію що це звучить наче мені найбільше треба. Але я вважаю що це дивно стільки часу бути разом і нічого не мати. Ми пробували але він боїться. Він каже що все буде добре але коли я не проявляю ініціативу не проявляє сам. Всеодно він щасливий каже що любить і все буде Я заплуталась. Як можна любити але боятися цього? Як мені це розуміти? Адже він відмовляється обговорювати це лише каже що все буде. ????????? Порадьте що не будь будь ласка. А то я не знаю як бути що думати. Чому коли ми любимо один одного виникає цей страх з його боку? Як його уникнути? А може йому здається що він любить?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Ирина, прежде всего не принимайте это на свой счет. Это его тараканы, это страхи.
Вы нормальная молодая девушка и это нормально что в 18 лет вы хотите секса.
Любовь без секса не возможна, даже не забивайте себе голову этим бредом.
Есть старый такой и хороший советский фильм Формула любви. Там один из героев, Алешенька, юный романтик, в статую влюбился. Все ходил и сох по ней.
Однако, жизнь победила бред, сначала Алешенька к графу Калиотро обратился, чтобы тот статую оживил, а потом и вовсе в реальную девушку влюбился.
Это я к тому даже в самой страстной платонической любви возникает момент, когда хочется плотского.
Т.е. с вами все ок, не ок с вашим парнем.
Что вам тут сказать я не знаю.
Есть конечно шанс что он поборет свои страхи и все-таки решится на секс. Но велика вероятность что и нет.
А если и да, так это может быть лет через 10. Я не утрирую, мне доводилось встречать и 26 летних и даже 28 летних девственников.
Так что, наверное, весь вопрос сколько еще вы готовы ждать.
Ответьте на него себе, тогда вам и станет ясно что делать.
психолог онлайн
Ірино, Ваші бажання та острахи, і справді,цілком нормальні та доречні. Найскладніше те, що ваш молодий чоловік не хоче розмовляти на цю тему. Якби ви могли поговорити та вияснити, чого саме він побоюється, яким може бути найнегативніший результат, чого соромиться - тоді було б легше вирішити дане питання. Якщо можете з ним поговорити, спробуйте знайти справді довірливу обстановку та вибрати такий час, і без натиску на нього, отримати відповіді на свої питання. Якщо ж ні - оскільки за три роки ви вже мали достатньо досвіду з ним, можливо ви можете передбачити, чого саме він страшиться. Намагайтесь частіше казати йому, який він гарний і що ви любите його в будь-якій ситуації, і приймаєте таким, як він є, ні на що незважаючи. Можливо, замотивований вашим визнанням, він розслабиться та полишить свої страхи. Але найкраще - звісно - розмова. Від неї вам обом стане легше. Бажаю удачі!
психолог онлайн
Знаете, а я вот не согласна с Анной в том, что она предлагает вам "Намагайтесь частіше казати йому, який він гарний і що ви любите його в будь-якій ситуації, і приймаєте таким, як він є, ні на що незважаючи".
Вы оба молоды, не знаю, был ли у вас какой-то сексуальный опыт до этого парня, но даже если и да, то у вас все равно хватает своих опасений, заморочек и всего такого на тему секса.
А если нет, так вы вообще в равных условиях. Чего вы должны с ним как-то особенно нянчиться, создавать ему атмосферу и обстановку, говорить что он прекрасен, мотивировать его и т.д.?
Кто с вами так будет нянчиться?
Не надо смолоду привыкать взваливать на себя страхи и проблемы партнера.
Каждый должен сам научиться управлять своими.