Дитина боїть у 22міс. ходити сама, купать,людей
Доброго дня. У мене така проблема: дитина стала на ноги у 10міс.,сама пустилась іти в 1р.4 міс.Зараз їй 1р.11міс. і вона водиться по хаті за палець..перше так ходила з бабцею що живе з нами, а зараз почала зі всіма (у двох інших бабусь в інших будинках також.)Ми думали що вона боїться чогось у нас в хаті. Бо крім того зривалась 2-3ночі з криками, то ми годину заспокоювали.Правда та баба що живе з нами (буде 80р.) каже за кожним кроком щоб мала не бігала, бо впаде(що є дуже рідко). Мені здається що через ті слова вона боїться йти сама,правда виходячи на прогулянку вона бігає сама, хіба я візьму за руку, бо машини,або хоче тільки на руки (щось лінується). Колись купалась із задоволенням, а тепер навіть в тазіку боїться як її роздягнути, бо так ручки і личко любить мити в умивальнику і коли почала пробувати садити на горшок в 1р. 5м., то на кришку трохи сідає, а голою задницею боїться кричить рипом, покакає іплаче як її витирати, кричить памперс зразу..родичів яких рідко бачить також боїться, бо плаче і так каже, хоча швидше бачила в 1р.3м. і небоялась ішла на руки. Сама дитина розумна в рік почала багато говорити, має гарну пам"ять.Зараз починає говорити реченнями. Стосовно мене, то я емоційна людина, дуже за все переживаю та ще й баба говорить що дитина погано ходить, неросте, худне..це все відкладається на память.Лікарі сказали що все добре, але слухаючи таке щодня важко тримати рівновагу і спокій. Дякую за увагу і чекаю на відповідь.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
У вас багато питань. Ви вирішили, що ваша дитина багато всього боїться. Один психолог, його звали Карл, сказав, що у мами і дитини до 7 років одна душа на двох. Я з ним погоджуюсь. Якщо у вас в душі багато страху, то як ви гадаєте,що буде в душі у вашої дитини? Уявіть себе на місце вашої малечи, в неї є мама, яка для неї «всемогутня чарівниця».Від цієї чарівниці залежить її мир та спокій. Але ця «всемогутня чарівниця» постійно чогось боїться, вона неспокійна і дуже емоційна. Як би ви себе почували?
На всі ваші питання одна відповідь – заспокоїтеся. Дитину налякали ходити, отже дозвольте їй падати та досліджувати цей цікавий світ. Дитина плаче в туалеті – нормально, коли діти до 3х років не ходять на горщик. Це нормально! Боїться людей – вона не впевнено стоїть на ногах, як вона буде довіряти іншим людям?
Займіться собою. А з дитиною пограйте в гру «Падає сніг». Постеліть багато подушок. Ви та ваша дитина це сніжинки. Ви кружляєте і падаєте. Грайтесь та веселіться. Можна навіть музику увімкнути. Нехай буде багато сміху. Вигадайте саме смішне падіння, а потім саме складне падіння, а потім самий гарний політ. А потім, можна наввипиридки бігти на кухню щоб відсвяткувати перемогу солодощами. Грайте в цю гру стільки скільки захоче ваша малеча. І самі отримуйте задоволення та щастя. Якщо в вашій душі буде багато задоволення та щастя, як ви гадаєте, що буде в душі у вашої дитини?
І на останок, довіряйте мудрості вашої дитини.
Нехай щастить та миру в душі!
консультация психолога
Пожилых людей нужно слушать меньше всего.
Люди должны жить отдельно. Отсюда Все проблемы у Вас.
Всё у Вас хорошо.
Дополнение от автора
Щиро дякую за Вашу відповідь)