Як мені діяти в подальщому?
Доброго вечора, мене звати Надія, мені 18 років. Проживаю з мамою, відчимом і сестрою 2 роки, мама з татом розлучились мені не було і року, я його бачила лише один раз коли мені було 8років. Так як він за кордоном я говорила з ним ще 2 рази і він перестав дзвонити, для мене це був стрес і я почала швидко набирати вагу. Я завжди хотіла з ним спілкуватися, не могла слухати як інші дівчата розказували за батьків. І ось буквально два місяці тому він написав мені в однокласники що хоче спілкуватись попросив вибачення. Я була на сьомому небі від щастя, всі за мене раділи, мама не була проти нашого спілкування. Ми переписувались у viber він дзвонив щодня, але я почала помічати що коли він пише у мене погіршується настрій, мене дратує найменша дрібничка, все рідше я старалсь говорити з ним казала що погана мережа, рідше відписувала на повідомлення. Незнаю чому так, але мене дратує кожне його повідомлення, він живе сам за кордоном, його дружина померла, він не розуміє що в мене пари, або я допомагаю мамі я повинна відписати йому! щойно приходить смс, або він починає казати щоб я не писала, що він прожив 18 років без мене і дальше проживе. Він ніколи не питав як у мене справи, завжди каже як йому важко на роботі, що змучився. Ще він постійно каже що приїде в україну і піде на війну, я його дуже довго просила щоб він цього не робив...А тепер коли я кажу що немала як відписати бо мала справи він лякає мене тим що взяв квиток на україну і їде на війну. Він мені не допомагав взагалі, аліменти не виплачував, і зараз ситуація не змінилась, він ще ніколи не запитав чи потрібно мені щось купити, або гроші передати, а сама я не наважуюсь про таке просити... У мене виникає почуття провини що я погана дочка... Мамі про це неможу наважитись щоб розповісти, хоча вона знає про мене все. Ще я не можу знайти хлопця, чекрез зайву вагу у мене багато комплексів, майже нікуди не ходжу. Боюсь що почну зустрічатись і мене покинуть, як тоді тато... Допоможіть будь ласка, як мені дальше з ним спілкуватися? І чи спілкуватися взагалі..
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Надежда, здравствуйте! Если отец делает что-то, что Вам не нравится, Вы раздражаетесь или злитесь, Вы можете прямо сказать ему о своих чувствах. А когда он в следующий раз попробует манипулировать билетом в Украину и тем, что пойдет на войну, скажите, чтобы поступал как знает. Если ему не интересно как Ваши дела, почему Вас должны интересовать его дела? Относитесь к другим людям так, как относятся к Вам. И помните, что людей характеризуют их поступки и дела, а не слова. Решение продолжать общение или нет можете принять только Вы сами, есть ещё третий вариант, промежуточный - не прекращать полностью, а сократить. Слушайте себя - что для Вас будет комфортным, как Вам будет лучше?
Что касается Ваших страхов и комплексов - они не беспочвенны и требуют глубинной работы совместно с психологом. Обращайтесь, когда будете готовы.
консультация психолога
Ваш отец постарел, накопились жизненные стрессы переживания проблемы.
Он борется с самим собой, со своим эго. Иногда его сердце отрыто Вам и не только, иногда он закрыт холоден и чужд.
Это возраст и эго.
Потихоньку намекайте ему что хотели бы увидеть мир, его страну, его самого. Рано или поздно его сердце растает и он Вас пригласит к себе.
Лишний вес - срочно бороться. Спорт, правильное питание, здоровый образ жизни, любить себя и свою жизнь.
И всё будет хорошо.