Подруги чоловік має коханку
Доброго дня. Хочу допомогти подрузі. У її сестри чоловік має коханку. Але якщо другі їздять "на ліво" і про це мовчать, то цей якщо жінка питає чи їздив до коханки, каже що не хоче обманювати так їздив і ще докладніше може щось розповісти...якщо він перше взагалі не ходив до церкви, то тепер почав ходити з цією іншою, молитись на вервечці..привіз від неї вишитий нею образ і повісив над їхнім ліжком з жінкою (та інша переказувала щоб до нього молились за здоров"я дружини.. у неї була операція зараз погано їз здоров"ям). Жінка каже розводитись, а він що вона "його хрест" він любить ту іншу, а розводитись не хоче і та інша не хоче щоб його два сини (десь 7 і 1 клас) не були без тата, бо коханка втратила чоловіка (мав рак) як її малому було 3 роки. У її селі кажуть що вона з порядної сімї. Все його дітям передає гостинці. В мами чоловіка відмовляє нижня щелепа через ті його гуляння ( 2 тижні дома, а 2 по роботі у відрядження там і цю іншу знайшов), а у жінки рука німіє. Подруга каже щоб сестру того року ще нехоронила... я порадила цей образ віднести в монастир, бо сестра подруги не хотіла щоб вісив над її ліжком..чоловік став дивним, телефон ховає від усіх.. подруги мама хотіла їхати до тої коханки питатись що вона від них хоче..свекруха (втратила чоловіка і брата) тої бідної жінки за нею, каже не йти з її дому (бо вона за невістку) щоб не забирала від неї внуків. Допоможіть будь-ласка. Що тій його дружині робити?? Хочеться чимось допомогти, бо хороші люди.
ЩИРО ДЯКУЮ ЗА БУДЬ-ЯКУ ВІДПОВІДЬ.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Mariana, справа в тому, що Ви, нажаль не можете допомогти в такій складній ситуації нічим, окрім підтримки жінки, за яку Ви так хвилюєтесь.
Підтримка може проявлятись у вигляді простого спілкування (не обговорення проблеми, і не надання порад, а саме просто спілкування на теми, які приємні для неї), допомоги по господарству або з дітьми (щоб хвора жінка могла мати час відпочити), можливо, в організації медичних обстежень, якщо таке потрібно. Цій жінці важливо створити умови, якомога сприятливіші для одужання, допомогти їй вірити в одужання і в те, що вона ще буде щасливою, як не з цим чоловіком, то з іншим (якщо схоче розвестись). Можна запропонувати їй поспілкуватися з психологом, хоча б скайпом, якщо немає іншої можливості.
Чужа родина має багато своїх складних підводних каменів, з якими, дай боже, щоб вони самі розібралися.