непонимае с родителями
люди не сприймають мене такою, яка я є. але найголовніше те. Що мої рідні батьки не сприймають мене такою яка я є. вони бачать мене такою, якою хочуть щоб я була. Вони абсотно не зважають на мою думку і мою точку зору. Її для них просто не існує. А я маю прикидатися ніби все нормально, але насправді ВСЕ НІЧОГО НЕ НОРМАЛЬНО. Я теж хочу щоб мою думку поважали, щоб з нею рахувалися. Я хочу щоб мій вибір і мою позицію поважали, нехай навіть не підтримували, але поважали. Таке відбувається практично зі всім. Далеко не треба ходити, наглядним прикладом є те, що мої батьки не сприймають в серйоз те, що я атеїстка. Мама і тато думають, що я просто одного разу рознервувалася і ляпнула не пойми що. Але це зовсім не так. Мама навіть
сказала: «Якщо ти- якась срана атеїстка, то це нікого зовсім не цікавить. Тут є свої порядки і ти маєш їх дотримуватися. А віриш ти чи ні, це вже не важливо.» коли я відмовилась співати колядки зі всіма, вона сказала, що я дурна і що нас ще чекатиме розмова дома. Розмови звісно не було, але осад залишився. Вона думає, що це буде позорити нашу сім*ю, якщо всі дізнаються, що я не вірю у їхнього Бога. АЛЕ Я МАЮ ПРИКИДАТИСЯ І РОБИТИ ТЕ, ЩО МЕНІ ЗОВСІМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ. Я маю ходити до церкви, хреститися, молитися і робити вигляд, що все в порядку. Ніхто не знає, але коли я перехрещуюсь то замість казати « В ім*я отця і сина, і святого духа», я кажу « В ім*я Рассела, Хікса і Хокінга». А замість молитви я виголошую подяку вченим, які відкрили мені очі. Я вже стомилась прикидатись, що все гаразд. Це не нормально. І я це розумію. Але змінити це якось я не в силах. Я не хочу засмучувати батьків, що вони мене погано виховали чи щось таке. Бо насправді все зовсім не так.вони привили мені любов до знань, до книжок, до нового. Завдяки цьому я і змінила свої переконяння. Та вони цього не можуть зрозуміти. Я б хотіла, щоб вони змирились і прийняли мене такою, яка я є.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Доброго дня, Христино!
А Ви можете змиритись та прийняти своїх батькiв такими, якi вони є?
Я спiвчуваю Вашим перживанням та непорозумiнню з батьками. але менi здалося, що Ви так само, як i вони не сприймаєте їх такими. Тодi виходить, що у вас конфлiкт iнтересiв з обох сторiн.
Христино, а у Вас є друзi? Люди, якi пiдтримують Вас та роздiляють Вашу думку?
Дополнение от автора
друзів, яким я можу довірити все- немає. Думаю, що у мене є кілька пояснень, чому я досі не нажила таких друзі:
А) тому що, я практично ніколи нікуди не ходжу. Ну тобто погуляти чи розвіятись. Я майже завжди сиджу дома у себе в кімнаті. Ну,ходити з кимось гуляти,то в мене немає з ким, а хдити самій, якось не сильно мене приваблює. Знйомства в інтернеті нічим хорошим не закінчуються. Хоча в був один дуже хороший друг. І вже собі я точно не можу брехати, що мені дуже шкода, що ми перестали спілкуватися.
Б) по своїй натурі, я не сильно вже і люблю людей, але друзі ж всеодно потрібні. Я часто говорю речі, які зовсім не потрібні, мені важко себе стримати. У мене часом просто жахливий стервозний характер і справді дуже мало людей його витримують. Я не вмію спілкуватися з людьми. Я завжди мовчу і слухаю, але майже не говорю. Я ніколи не проявляю ініціативи, не цікавлюся людьми. Я відрізала всі можливі ходи щоб підсупити до мене.
А що мені тоді робити з батьками? Продовжувати прикидатися, що я така, якою ВОНИ мене бачать?
психолог онлайн
Спробуйте поговорити з ними. "Я не хочу засмучувати батьків, що вони мене погано виховали чи щось таке. Бо насправді все зовсім не так.вони привили мені любов до знань, до книжок, до нового." - ось цей текс чудовий. Опирайтесь на нього. Вашим батькам зараз не просто: Ви дорослiшаєте, вашi погляди вiдрiзняються вiд того, до чого вони звикли. Виходьте частiше до людей, заведiть друзiв, однодумцiв. Так Вам буде простiше прийняти те, що Ви iнша, i що ваша думка не така як у батькiв.