боюсь поцілунку
доброго дня.В мене виникла.як на мій погляд серйозна проблема.я вже довго гуляю з хлопцем і як зазвичай відносини розвиваються і він хоче кожен раз мене поцілувати ..Але кожен чортовий раз я відвертаюсь,я не знаю чому так виходить.(насправді я дуже хочу і він дуже мені подобаєтьс)(потім я довго картаю себе)але я чомусь боюсь і все.А через це віндумає,що він мені байдужий,але це не так.Я посто не знаю,що зі мною .Як можна це перебороти?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Аліна, доброго ранку! Ви соромитесь і це зрозуміло. Якщо Ви дійсно хочете тілесного контакту, зосередьтесь на своїх відчуттях. А хлопцю просто скажіть про свої побоювання. Він буде розуміти, що з Вами відбувається, і не буде це сприймати на свій рахунок. Вдачі Вам!
психолог онлайн
Доброго дня. Довго це скільки? Чи були у вас уже стосунки?
З чим у вас асоціюється поцілунок. Що відбудеться, коли ви все таки відважитеся? Що ви знаєте про хлопця, його репутацію? Можливо ви чогось боїтеся? Подумайте чого саме. Уявіть що це вже сталося і що далі, які відчуття, емоції? І так, погоджуюся з колегою поговоріть відверто, можливо хлопець розвіє ваші сумніви. Принаймі у нього з'явиться розуміння, що відбувається.
Дополнение от автора
Олесю,більше місяця.Таких серйозних стосунківне було .Поцілунок асоціюється одночасноз чимось приємним і страхом.У нього хороша репутація,достойний хлопець)я боюсь .але не можу зрозуміти чого саме
може це через те ,що батьки розлучені(вже як 10 років)і це на мене якось вплинуло(я так здогадуюсь,але не впевнена)
психолог онлайн
Розлучення вплинуло ж звичайно на вас, але як саме знати не можемо. Це робота не для онлайн чату.
Спробуйте уявити собі цей поцілунок, що він уже відбувся, що ви відчуваєте? Якщо серйозних відносин ще не було, то можливо це страх зблизитися?
Розпишіть собі на листочку все що у вас асоціюється з словом "поцілунок" і те що мав би він означати для вас як для пари. Можливо вийде зрозуміти, що саме вас так лякає. Яку роль у ваших відносинах він відіграє.
І повторюся, поговоріть про це з хлопцем. Успіху вам!