Що це може означати??
Я мала хлопця. І ми з ним розстались. Я відчуваю ,що його забула,але він мені сниться щоночі))) Що це може означати?
Вопрос от: ; Возраст: 13
консультация психолога
Добрий день solomyska. Всі наші сни про те, що з нами вже відбулося. Отже це просто означає, що у Вас був хлопець. З повагою Наталія Володимирівна.
Дополнение от автора
Ну мені не сниться то що було,мені навіть не сниться що ми разом. Мені сниться що він мене переслідує,що він мене хоче....... І всякі жахи. адже я йього не хочу я його забула і у мене зараз нові почуття.А він мені продовжує снитись. І мені здається що це щось пов"язане незі мною ,а з ним.........

психолог онлайн
Все, что нам снится связано главным образом с нами самими - хотите вы этого или нет:)) Из вашего письма не очень понятно, как вы с вашим парнем расстались - его преследования во сне и то, что они носят сексуальный характер говорит о том, что у вас осталось множество весьма сильных чувств к вашему парню - от обиды и страха до желания и т.д. Похоже, что многое в ваших отношениях осталось незавершенным и невысказанным. Спросите себя: если бы вам представилась возможность втретиться с ним, что вам бы хотелось сказать или сделать при встрече? Удачи.
Дополнение от автора
ми з ним сильно посварились бо він пішов до моєї подруги((((
і я зразу ж почала його ненавидіти))))
і навіть зараз люблю іншого)))
а цей мені не дає спокою сниться весь час((((