Люблю
Була з чоловіком 3роки зустрічатись він кликав жити до себе але я побоялась за дітей і ще тому що була одружена з іншим .Зараз не можу без нього жити але і розумію що за ради дітей жити з теперішнім чоловік незможу.В душі погано жити не хочеться.Порадьте що робити.сама по житті не рішуча.
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Добрый вечер. Скажите, а чего бы Вы хотели в этой ситуации? Какие сейчас чувства испытываете?
цитата:
розумію що за ради дітей жити з теперішнім чоловік незможу
Вы пишите, что живете с мужем ради детей. Чего Вы опасаетесь? Что с ними может случится, если Вы с мужем разойдетесь?
Дополнение от автора
Доброї ночі!Так я переживаю що якщо почну жити з людиною яку люблю то діти не сприймуть того,що я пішла до іншого.Хоч з теперішнім чоловіком стосунки просто ужасні ,постійно сварки скандали.Я розумію що люблю іншу людину і тому напевно таке ставлення.Я завжди думала про когось і зараз боюсь когось образити недумаючи зовсім про себе.
психолог онлайн
цитата:
Я завжди думала про когось і зараз боюсь когось образити недумаючи зовсім про себе.
Скажите, почему Вам сложно думать о себе? У Вас так было принято в семье родителей?
Как давно Вы замужем, сколько лет детям? Как именно, Вы думаете, они могут "не воспринять" Ваше решение жить с любимым человеком?
Дополнение от автора
З чоловіком я прожила 15 років.Я скоро вийшла заміж незакінчивши коледж і відразу народила дитину .Постійно була в дома ,жила в чоловіка і дома хоча і самі.Але от відношення нормального як до жінки від нього не будо але я терпіла бо не мала куди йти.І так я прожила 12років поки незустріла іншого .який показав мені інше життя.Одним словом я закохалась.І зараз він пливе до себе говорить що чекати більше не може в якщо я не піду то ми розійдемось назавжди.Дітям 15 і 9 років.Незнаю що робити .
психолог онлайн
цитата:
І зараз він пливе до себе говорить що чекати більше не може в якщо я не піду то ми розійдемось назавжди.
А Вы чего хотите? Вы хотите быть с этим мужчиной? Если будете с ним, то где будут жить дети?
Вы обсуждали это со своим мужчиной?
Дополнение от автора
Я хочу бути і маю сім'ю з ним кого люблю.Діти звичайно були б зі мною і жили зі мною.Але є така зараз ситуація що він вже хоче щоб я переїхала але діти ходять в школу ,старша у випускний клас і перевести в іншу школу в кінці року так не получиться а він чекати до кінця навчання не хоче говорить або вже або ніколи .Я його прошу почекати ще трошки але він говорить що ні.От я незнаю як поступити
психолог онлайн
цитата:
Але є така зараз ситуація що він вже хоче щоб я переїхала але діти ходять в школу ,старша у випускний клас і перевести в іншу школу в кінці року так не получиться а він чекати до кінця навчання не хоче говорить або вже або ніколи .Я його прошу почекати ще трошки але він говорить що ні.
Как Вы считаете, почему Ваш мужчина не хочет идти на компромисс? Почему либо сейчас, либо никогда? Вы же не одна, есть дети. Или у него есть повод считать, что Вы даже в конце учебного года не согласитесь?
Дополнение от автора
Тому що він мене кликав до себе вже два роки і я завжди тягнула от зараз він поставив мені умову .але я люблю його і хочу бути з ним.
психолог онлайн
цитата:
але я люблю його і хочу бути з ним.
Вы как будто спорите сама с собой?
А дети знают об этой ситуации?
психолог онлайн
Добрий ранок ! Рішення завжди важко прийняти, якщо воно стосується таких важливих життєвих ситуацій. Але, якщо через те, що " я переживаю що якщо почну жити з людиною яку люблю то діти не сприймуть того,що я пішла до іншого"- залишу заради дітей все, як є" .Хоч з теперішнім чоловіком стосунки просто ужасні ,постійно сварки скандали, - чи будуть діти рости психологоічно здоровими, якщо будуть бачити маму і тата у конфліктах? "Я розумію що люблю іншу людину і тому напевно таке ставлення.Я завжди думала про когось і зараз боюсь когось образити недумаючи зовсім про себе". Подбайте про себе, дітям поясніть, поговоріть з ними. Візьміть консультацію у психолога, щоб зрозуміти, як себе поводити, що говорити дітям, щоб менше їх травмувати.
консультация психолога
цитата:
Але от відношення нормального як до жінки від нього не будо але я терпіла бо не мала куди йти.І так я прожила 12років
тут співчуваю, шкода що так.
цитата:
Ви йому про це прямо говорите? Чи цікавились що для нього буде гарантією того, що Ви переїдете до нього, як завершиться навчальний рік в дітей? Чи говорили про це з дітьми?