Секс це нормально?
Привіт, мені здається в мене виникла певна проблема нарахунок сексу. В мої майже 18 в мене відбувся оральний секс. Мені це сподобалось і я хочу повторення. Я постійно говорю про секс. Типу хочу, але не можу. Хочу все спробувати в сексі. В мене дуже часто пошлих думок. Але совість не дозволяє, тому що розумію, що це не правильно, і потрібно себе зберегти лише для того єдиного. А ще я розумію, що це дивно звучить. Не можу розібратися, чому я себе так дивно відчуваю. І ще в мене про себе думка змінюється, тому що я така була невинна, боялася навіть поцілуватися, а тут все і одразу, і поцілунки і прилюдія і секс. Відчуваю себе (похотливой девочкой)
Вопрос от: ; Возраст: 17

психолог онлайн
Добридень, Катя! Всі твої переживання та емоції стосовно сексу цілком нормальні. 17 років — це період, коли гормони просто вирують. Все відчувається гостріше, гарячіше й жаданіше. В сексі немає нічого поганого й лихого, але й немає нічого сакрального. Проте наша країна ще є досить консервативною в плані статевих відносин. Твоє ставлення до сексу та муки сумління почасти результат твого виховання. Тривалий час жіноча цнота була чимось особливим. Однак сама по собі цнотливість не є цінністю чи скарбом, який треба берегти. А от ти як особистість — таким скарбом є.
Ти пишеш, що тобі не дозволяє совість. Однак зазвичай совість — це голос наших внутрішніх батьків, котрі намагаються нас контролювати й говорити, що правильно та ні. Також ти пишеш, що потрібно зберегти себе "для того єдиного". Та ніколи не знаєш перший, другий чи третій є тим єдиним;). Й справа не тільки в партнерові, але й у тобі самій. Бо з часом ти змінюватимешся й змінюватиметься твоє ставлення до речей та людей довкола. А саме формулювання "потрібно" також звучить як батьківська настанова. Ти нічого не повинна робити, ти вільна людина й вільна обирати, як чинити. Однак твоя свобода накладає на тебе й відповідальність за свої вчинки та прийняті рішення.
Єдине, що можу тобі порадити — це таки не поспішати зі звичайним сексом. По-перше, жінка має завжди проявляти обережність, оскільки в неї є ризик завагітніти, а дитина — це дуже велика відповідальність. Тому треба завжди пам'ятати про контрацептиви. По-друге, для жінок секс завжди наповнений бурею емоцій та переживань, а перший секс — той взагалі. Тоді як чоловіки ставляться до нього набагато простіше. Варто пам'ятати, що чоловіки зазвичай добре розмежовують секс та кохання, й для них одне цілком можливе без іншого. Через це роль першого партнера та його вибір має велике значення. Чи достатньо він чуйний? Чи почуваєш ти себе з ним в безпеці? Наскільки між вами існує інтимний зв'язок та близькість? Чи довіряєш ти йому? Спробуй відповісти на всі ці питання. Якшо в тебе ж нема якихось особливих почуттів до партнера, а є лише сексуальне збудження та напруження, спробуй зняти його з допомогою мастурбації.
психолог онлайн
Катя, у вас нормальные мысли и желания для вашего возраста. Было бы более странно, если бы вы ничего не хотели.
цитата:
Хочу все спробувати в сексі. Але совість не дозволяє, тому що розумію, що це не правильно, і потрібно себе зберегти лише для того єдиного.
Понятие неправильно достаточно размыто. Неправильно для чего? Для кого?
Для какого "того єдиного" нужно себя беречь?
Возник вопрос есть ли у вас МЧ, есть ли тот, с кем бы вам хотелось заняться сексом?
психолог онлайн
Доброго дня! Протирічча які ви описуєте нормалі, з однієї сторони бажання а з іншої суспільство та норми. В цьому всьому вам треба знайти себе (вміти проявляти себе та свої бажання і при цьому незавдавати шкоду собі та суспільству, блиським рідним та оточенню) перше це важливо про це спілкуватись з кимось кому довіряєте, і теж не забувайте що норми та устої поведінки сексуальної теж не просто так існували та існують (тому поцікавтесь чому воно так було і для чого). Пишіть якщо щось не зрозуміли або буде потрібна допомога!
Дополнение от автора
Дуже дякую Всім за таку шкидку відповідь!
Валентина Михайлівна неправильно в тому розумінні, що не потрібно займатися сексом до заміжжя. І якщо займатися сексом, то не тільки тому що в тебе є сильне бажання, а підходити до цього всього з розумом. І на рахунок того чи є у мене хлопець, то немає. Був друг з яким я зайнялася оральним сексом. (Секс був не запланований, друг на цьому наполягав, я ж постійно відмовлялася, говорила, що не хочу, що ще не готова, але він дуже добре зманеврував відповівши (я ж бачу, що ти цього хочеш) )
Ще раз дуже Всім дякую, я до кожного прислухалася і з вашою допомогою покроково розбираюся в собі!)
психолог онлайн
Если не нужно заниматься сексом до замужества, то мы себя сильно загоняете в рамки - либо достаточно рано выходить замуж, либо быть девственницей достаточно долго. Оба варианты достаточно проблемные, потому что либо есть большой риск поддаться гормонам и выскочить замуж за первого к кому будет симпатия, либо начинаться комплексы, что вам 23-25-28, а вы все еще девственница. Да и желания естественные куда деть?
Но вы правы, что нужно с умом подходить. Да, не спать с первым встречным, обращать внимание на свои чувства, желания и не жить навязанными ценностями, а свои иметь
психолог онлайн
цитата:
І якщо займатися сексом, то не тільки тому що в тебе є сильне бажання, а підходити до цього всього з розумом.
Підтримую вас, відповідь відповідальна і достатньо доросла. Секс це продовження і доповнення стосунків (він привязує і більше зближує. в цьому теж і небезпека довіритись не тому) тому важливо навчитись бути разом і розділяти все крім сексу і лише тоді коли відносини дойдуть до шлюбу то повірте секс там буде більше укріплювати сімю бовін буде ваш.