ДУЖЕ ПРОШУ ДОПОМОГТИ!!!
Добрий вечір)
Я заміжня маю донечку(2р) живу у шлюбі!
Допоможіть розібратись , дізналась що чоловік приймає наркотичні засоби , постійно йде з дому , сімя його не цікавить ,дитина! На роботу не хоче йти , в ньогр щей условний термін, ,
Я хочу піти від нього і ніяк неможу наважитись бо у батьків однокімнатна квартира і щей сестра живе ,батько буває випиває, а ми живем окремо ,йому батьки купили квартиру,зараз я не працюю ,але хочу вже виходити на роботу ,але якийсь страх ,стала дуже закомплексована(
Постійно депресія ,за все переживаю де брати гроші для дитини,
Я дуже прошу допомогти
Як правельно мені поступити і що робит дальше і як вийти з цієї депресії
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрый!
В Вашем случае выход из депрессии совпадает с выходом из брака.
психолог онлайн
Добрий ранок! Хочу підтримати Вас. Ситуація складна, але вихід завжди є. Почитайте на цьому сайті я опубліковала дві статті про співзалежність і "Опять напился". Вам краще розібратися у собі з психологом і мати підтримку психолога. Чи така можливість? У якому місті Ви живите? Йдіть на безкоштовні групи підтримки Наранон або Ал_-Ланон для родичів залежних, вони є по всьому світу! У Вас є робота, на яку Ви можете вийти? Які ще варіанти з окремим житлом є? Хто може Вам допомогти з дитиною? Хто може підтримати?
Дополнение от автора
Я працювала перукарем, з тоі роботи звільнилась,може мама допомогти з дитиною тільки на тиждень бо вона теж працює по тижнях
Жити немає більш куди піти, у нашому містечку немає підтримок таких
Дополнение от автора
Я сама розумію що мені тре психолог , але немаю на нього коштів, я постійно нервна зриваюсь на дитині кричу можу вдарити(((