ДОПОМОЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА!!! Не можу зрозуміти чи хлопець пікапер…
Він активний учасник кількох груп знайомств. Серед друзів є дівчата звідти. Одна в групі написала, що він ненормальний, спілкується з усіма підряд… Він на старший на чотири роки. Ми навчились в одній школі. Ніколи не спілкувались. І тут він додає мене у fb і пише повідомлення, так ніби ми давні друзі: «надіюсь, ти хоч месенджером користуєшся». Відповіла, що це не його справа й запитала що йому тре. «Просто поспілкуватись». Написала, що не бачу для цього ніяких причин, у нас не має нічого спільного,щоб більше не турбував мене. Через місяць він написав «хочу запросити на каву». Я посміялася з цього. Що переплутав і не тій написав, бо з багатьма спілкуєшся. Пізніше назвала переписку тролінгом. Він - «важко збагнути, що крім тролінгу може виникнути симпатія чоловіка до жінки». З цього я теж посміялась. На наступні 5 повідомлень проігнорувала. Через кілька тижнів надіслав відео з якогось концерту. Це був день ЗСУ. Тому привітала його. Написав, що вражений такою увагу. Я ж, що не залишив мені вибору і якби не відео, то не вітала. А він «я не залишу вибору тільки, коли встиг зняти трусики».. Кілька вульгарних картинок з текстом про «необроблене поле», «один раз нагнулась». Написала йому, щоб слав таку дурню своїм подружкам, не засмічував мій месенджер і як таке родилось той могила не виправить. А він «до чого ці докори ти б виглядала краще» і знову картинки «спати з розумною дівчиною не лише приємно, а ще й цікаво». Я написала, що не потрібно плутати мене зі своїми «феями», що розумним примітивні створіння не треба, що він не чоловік, а неадекватна примітивна тварина. Він звинуватив мене у відсутності почуття гумору. І.. знову запрошує на каву. Якось не логічно, правда? Відповіла, що не тре сто раз ходити по колу, щоб перемкнувся на інших. Потім я питала навіщо я йому. Написав «як в казці випадає шанс поспілкуватись з розумною дівчиною…бла-бла». Я висміяла це. Назвав королевою тролінгу. І що мене «підвищене емоційно-суб'єктивне сприймання дійсності на ґрунті латентного егоцентризму!» .. Закінчилось тим, що послав «далеко і прямо». Але через годину написав, що не має прихильниць:«тебе розчарую - практично всі мої фейсбучні друзі - то моя отара, а я виступаю фейсбучним чабаном..». Скажіть будь ласка, він пікапер чи я помиляюсь? Дуже боюсь, що мені зроблять боляче! Як діяти у цій ситуації? Що я вела себе невиховано знаю.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте, Настя!
Не знаю, "пикапер" этот парень или нет, но судя по вашему рассказу имеет к вам спортивный интерес.
Но вопрос даже не в нем, а в том, отчего Вы так сильно включаетесь в его игру?
Этим Вы еще больше "подогреваете" его интерес.
психолог онлайн
Здравствуйте, Настя
Какое значение имеет кто он? С какой целью общаетесь с ним вы? Что получаете от этого общения? Замечаете ли вы, что втянулись в общение? Хотели ли вы этого, произошло ли это по вашей воле?
цитата:
Дуже боюсь, що мені зроблять боляче!
Как он может сделать вам больно?
цитата:
Як діяти у цій ситуації?
Зависит от того чего вы хотите
психолог онлайн
цитата:
. Скажіть будь ласка, він пікапер чи я помиляюсь? Дуже боюсь, що мені зроблять боляче! Як діяти у цій ситуації? Що я вела себе невиховано знаю.
Яка різниця хто він? Для чого Таке спілкування Вам?
цитата:
Закінчилось тим, що послав «далеко і прямо»
цитата:
А він «я не залишу вибору тільки, коли встиг зняти трусики».. Кілька вульгарних картинок з текстом про «необроблене поле», «один раз нагнулась
Що робити? Якщо не хочете спілкуватися, то занести в чорний список. У всіх месенджерах є така функція і забути.
В чому пролягала Ваша невихованість? Ви не зобов'язані спілкуватися, вітати зі святами чужу і неприємну у спілкуванні людину, а також терпіти вульгарні вислови в свою сторону.
психолог онлайн
Вітаю Настю!
З преписки ваших слів зрозуміло, що вам не байдужий той хлопець і вас щось вабить в ньому?
Що вас запалює на переписки і контакти зараз?
Які якості приваблюють -напр. наполегливість, грайливість як кіт з мишкою, неординарність чи брутальність чи досвід з дівчатами. Бо коли байдуже то ніхто уваги не звертає і не відповідає і навіть не питається тут у фахівців. Щось у вас резонує про нього і це важливо довідатись, бо такі хлопці будуть скрізь і багато!