Отношения
Що робити якщо з середини каже розійдися,це привичка ,а відпустити людину нехочу бо дуже хороший і дуже любить мене,що мені робити?чи треба розійтися?чи можна наладити якось відносини?ми зустрічаємось всього два місяці ,ці людина робить все аби я була щасливою ,дуже мені дорогий втрачати нехочу,але чому мене так з середини рве вже четвертий день і шось каже кинь його ,ти не можеш любити ,довіритись неможу до кінця бо минулі відносини були дуже болючі,аці відносини почала майже через два тижні після того як розійшлась з колишнім.
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Мария, добрый день!
Очень важно понимать, что Вы чувствуете к человеку. Что Вы сами хотите от этих отношений и видите ли Вы себя в будущем с этим человеком?
психолог онлайн
Мария, доброго времени суток!
Я би дуже Вам рекомендувала попрацювати з психологом. Маю підозру, що у Вас спрацювала проекція з минулого досвіду на сьогодення і теперішні стосунки. Якщо з цим розбиратися - багато з того, по що Ви написали само собою відпаде.
Мудрості Вам та попіклуйтеся про себе!
Дополнение от автора
Я хочу розказати дещо ще з колишнім хлопцем пробули 4 місяці я дуже в нього закохалась ,перед тим я побула рік сама ,цей хлопець спочатку теж казав сильно любить пару раз доходило до того що чуть не розійшлись але я старалась наладити відносини і так тривало чотири рази ,а на 5 ми вже розійшлись точно,він казав я думаю це була привичка
І на справді я собі внушив що тебе люблю а насправді ні,коли мені було погано і я плакала за колишнім в моєму житті появився він ,той самий якій мене підтримував кожен день і я забула про колишнього через два тижні ми почали зним зустрічатись все йшло прекрасно кожен день бачились ,але от чого я внушила собі шо я любити незможу ,я незнаю,цей хлопець знає про мої почуття і те що рве з середини але сказав що непокине і буде все робити задля того щоб я його полюбила дуже сильно ,він мене ніяк не критикує ,не обзиває за це я дуже вдячна йому за все, нехочу зробити йому боляче ,я в нього перша дівчина і хочу бути і останньою але ці сумніви і голоси з душі дуже заважають,да два місяці це мало але я хочу щоб з цих двох місяців перейшло в більше і більше
психолог онлайн
Вот поэтому Вам и нужно поработать с психологом , разобраться в себе и своих эмоция. Проработать прошлые обиды и разочарования, чтобы они не влияли на Ваши настоящие отношения.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Вам было бы хорошо поработать с психологом, чтобы разобраться в том, какие у вас чувства, как вы строите отношения, разобрать ваш прошлый опыт с МЧ.
Складывается ощущение, что вы слишком быстро "залипаете" и сразу же говорите о большой любви.