Що робити ?
Я заміжня ,маю дитину , чоловік мій неможе знайти спільної мови з моїм татом.Ми жевем окремо ,і через це в хаті пістійні сварки,мій тато хоче допомогти чим може ми строємо будинок ,а його тато в цьому плані взагалі пасивний .Чоловік постійно говорить про мого тата гадості хоч він йому зробив більше ніж його за весь час який його я знаю ,може це його і дратую .Він заставив мене позвонити моєму татові і сказати щоб він незаходис до нас додому так часто ,бо мій чоловік нехоче його бачити(мій чоловік трохи зазнаний і строїть себе щось начальника великого ,навіть по відношеню до мене ).Але проблема в тому що тато для мене це авторитет ,я його поважаю ,люблю і я нехочу робити йому боляче .Мій чоловік негарно спілкується своїми батьками .Але спочатку як ми познайомились я за ним такого непомічала .А мені це все обідно і боляче я відчуваю себе виною у в всьому цьому в мене мало досвіду і я незнаю як вчинити в цьому випадку я рахую що чоловік виний як його провчити і навчити щоб він став нормальним з повагою відносився до всіх?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня, nik35b. Сівчуваю вам у цій складній ситуації. У вашого чоловіка складні стосунки з вашим батьком, так буває. Але ж ви повинні зрозуміти для себе та окреслити для чоловіка: які дії та слова допустимі, а які ні. Наприклад, можна обговорити з чоловіком, що неприпустимо ображати батька, що це вас дуже засмучує, навіть ви почуваєтесь ображеною також.
На майбутнє, якщо чоловік хоче щось сказати вашому батькові, він може та винен робити це сам, без вашої допомоги. Ваші стосунки з батьком - то ваші, а стосунки чоловіка та батька - то вже їх відповідальність.
Так, "міняти" дорослу людину - це марна ідея. Не витрачайте на це сили та час. Краще зробіть для себе щось приємне!
---
психолог онлайн
Сложно находиться в такой ситуации. Но я бы предложила вам отделить ваши отношения с мужем и отношения вашего мужа и ваших родителей. Конечно, в идеале хочется, чтобы все были большой и дружной семьей, но так редко бывает. Кроме того, мало кому приятно, когда хоть свои, хоть родители партнера постоянно вмешиваются, стараются помочь, даже если их не просят и активно принимают участие в семейной жизни своих детей. Но вы же замужем за мужем, не за папой. И если вашему мужу не хочется принимать помощь вашего отца, он не хочет каких-то близких отношений, то это в принципе нормально. И никоим образом не мешает вам быть хорошей дочерью и общаться со своими родителями тепло и хорошо.
В чем конкретно у вас сложности? Что именно ваш отец делает, говорит, что не нравится вашему мужу? Что он бы хотел? И чего хотели бы вы?
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Вы подняли сразу несколько вопросов: взаимоотношения мужа с Вашим отцом, Ваши взаимоотношения с мужем и третье - Ваше чувство вины. Все три требуют проработки и разбора.
Думаю, Вы совершенно правы, говоря:
цитата:
Чоловік постійно говорить про мого тата гадості хоч він йому зробив більше ніж його за весь час який його я знаю ,може це його і дратую
Очень может быть именно потому. что его отец не проявляет внимание и заботу - это ранит Вашего мужа. Он сердится на своего отца. Внутренний, задавленный гнев, чаще всего выпускают на кого-то другого,а не в адрес источника. Плюс,похоже, в Вашем отце муж видит соперника. Похоже у Вашего мужа сильно развито чувство превосходства, а тут он увидел, что Вы:
цитата:
тато для мене це авторитет ,я його поважаю ,люблю
Есть вероятность, что муж Вас ревнует. Это тоже добавляет негативности в его отношение, к Вашему отцу. Если показать мужу,что Ваш отец ему не соперник - возможно картина измениться.
Во взаимоотношениях с мужем очень важно общение. Попробуйте поговорить с ним, без претензий и обвинений. переда. что Вы чувствуете в этой ситуации.
И с собственным самообвинением - тоже надо разбираться.
Увы, формат сайта в этом не поможет. Рекомендую найти специалиста и начать работу с собой.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Добрый день!
Чувства Вашего мужа вполне понятны, ведь получается так, что Ваш папа постоянно демонстрирует то, что он лучше, чем Ваш муж и делает его не способным для каких-то действий. Вы замужем за своим мужем, а не за папой. Если Вы хотите, чтобы Ваши отношения испортились и Вы в результате остались жить с папой, то так и будет. Ваш муж делает все, что в его силах и, если Ваш отец хочет помочь, то он может просто предложить, а не вторгаться в Вашу семью. Получается так, что Вас отец демонстрирует всем, что он делает больше, чем все остальные мужчины, возможно, что так и есть, но что при этом должен чувствовать Ваш муж и его отец, свою бессистемность. В какой-то степени он "кастрирует" других мужчин, которые рядом с Вами
Дополнение от автора
Дякую всім за відповіді. Мій тато має зараз можливість допомогти перед тим щоб шось робити він запитає чи потрібно воно нам недемонсрує це на показ .Мій чоловік приймав це все ,1але зараз йому неподобаєть він каже що його присутність аж дратує його і він постійно мені горить а твій тато і так далі.Мені все вже надоїло я жила в дружній сімї де всі один за одного , де на першому місті сімя і мені зараз боляче робити своїм близьки я всім завдячую їм я дуже вдячна їм за все , я нерозумію що поганого вони зробили моєму чоловікові .
психолог онлайн
В вашей ситуации получается так, что они конкурируют между собой за Вас и от этого Ваш муж испытывает дискомфорт
Дополнение от автора
Як мені вчинити щоб всім було добре?
психолог онлайн
Добрий день! Розумію, що Вам боляче. Але батько і чоловік дорослі люди, це їх відповідальність будувати між собою стосунки, знаходити поразуміння. "А мені це все обідно і боляче я відчуваю себе виною у в всьому цьому в мене мало досвіду і я незнаю як вчинити в цьому випадку я рахую що чоловік виний як його провчити і навчити щоб він став нормальним з повагою відносився до всіх?" Ви не можете навчити чоловіка. Але Ви можете не давати привід і не підтримувати його нездорову поведінку.
психолог онлайн
У Вас есть муж, который принимает решения в Вашей семье, а не Ваш отец. Если Вашему мужу понадобиться его помощь, то он обратиться за ней
Дополнение от автора
Але це нормально що чоловік каже мені щоб я сказала для тата щоб він рідше заходив до нас хоч це і нп часто буває
психолог онлайн
Ирина Сергеевна Ефимцова
цитата:
Як мені вчинити щоб всім було добре?
Ніяк! Все одно хтось буде невдоволенний. Думаю, Вам треа розібратися хто для Вас на першому місці - Ваша см`я чи Ваші батьки. Тоді Вам буде простіше будь які приймати рішення. Велика шана Вашим батькам, що построїли дружню родину на любові. Тепер Ваша черга робити теж саме. А для цього, найперше що Вам треа - це єдність мі Вами та Вашим чоловіком. Коли Ви вибрали його - Ви поставили його на перше мсце, а батьків - на друге. Але я відчуваю, що Ви з цим боретесь і намаєтесь на першому місці розмістити і свою сім`ю і батьків. І поки Ви будет це робити - у Вас будут нездорові стосунки з чоловіком. він уде відчувати свою незначемість для Вас і буде, свідомо чи ні, але буде з цим боротися.
Дополнение от автора
В нього просто дома його мама не спілкується вже багато років з сімєю його тата ,і я бачу що він хоче щоб я так само .
психолог онлайн
цитата:
я бачу що він хоче
Эта метафора из Ваших домыслов - как можно видеть, что человек хочет?
Вы вопросы задаёте с какой целью? Чего хотите достичь?
Дополнение от автора
Я просто хочу правильно вчинити
психолог онлайн
цитата:
Я просто хочу правильно вчинити
Правильно для кого?
Дополнение от автора
Для мене
психолог онлайн
Возможно,что сейчас просто нужно какое-то время, чтобы наладить отношения. Вашего папы было много в Ваших отношениях. Я понимаю, что Вы его любите и хотите, чтобы все были счастливы, но Вы должны понимать, что у Вас теперь другая семья
Дополнение от автора
Я це розумію ми живем в різних містах ,я просто хочу щоб в мого чоловіка була хоч капля поваги до моїх близьких я ж до його батьків проявляю
Дополнение от автора
В дома коли ми з чоловік я ніколи неговорю нічого про свого тато я взагалі нерозумі його в нашому в житі дуже мало
психолог онлайн
цитата:
Для мене
Тогда Вам придётся разобраться в приоритетах - кто у Вас на первом месте, а кто на втором. Селёдок с молоком не едят, но оба продукта полезные и вкусные. В отношениях точно так же - это не вопрос «кто лучше». Это вопрос - кто важнее для Вас. Вы - взрослая женщина и жена и строите семью или Вы любящая и заботливая дочь и строите отношения с родителями. Что для Вас на первом месте?
Разберитесь с этим - будет проще двигаться дальше. А пока Вы хотите быть хорошей и там и здесь - Вас будет рвать на части любовь и к тому и к другому. Выберите свой приоритетный статус - Вы кто - жена или дочь?
Дополнение от автора
Для мене на першому місці моя сімя мій син і чоловік !
психолог онлайн
Возможно, что в Ваших разговорах и обсуждениях его много
психолог онлайн
цитата:
Для мене на першому місці моя сімя мій син і чоловік
Так син чи чоловік? Розумієте, це здається дрібницею на перший погляд, але такі дрібниці з часом руйнують сім’ї.
Якщо Ваша сім’я для Вас найпершому місці - поговоріть з чоловіком - дізнайтеся, що він відчуває, що його бентежить, чому він так емоційно реагує на Вашого тата. Але спробуйте це зробити з повагою до нього та без дорікань. Бо якщо будуть дорікання чі зауваження - він Вас не почує, а знову буде відчувати себе не важливим для Вас. І в цьому випадку Ви нову нічого не зміните.
Дополнение от автора
Дякую всім я прислухаюсь до ваших порад
психолог онлайн
Да, соглашусь с коллегой Натальей Павловной Венглинской, что возможно, он это чувствует как то, что Вы его постоянно пытаетесь противопоставить своему отцу, он не чувствует себя мужчиной рядом с Вами и от этого конечно хочется закрыться и никого не пускать к себе в дом. Это похоже на ситуацию, если бы к Вам приходила свекровь и говорила, какая Вы плохая мать или жена для его сына и начинала убирать, готовить кушать в Вашей квартире, чтобы показать, что она лучше Вас. Как бы Вы тогда себя чувствовали? Вы бы хотели ее видеть у себя в доме?
психолог онлайн
Коли ми вступаємо у шлюб, варто підписувати шлюбний психологічний контракт. Першим пунктом у якому варто зазначити, що тема БАТЬКІВ ТАБУ - не ображати батьків, ставитись до них з повагою! Подивіться з чоловіком філм "Спіймати КАйдаша", веселий серіал про трагизм життя в українському селі - про нездорові стосунки, про деструктивний спосіб через образи, сварки отримати емоційну близість...