Любов к сестре
Мне 16 и я влюблен в свою двоюродную сестру ей уже 30 . Но у меня к ней такие сильные чувства . Она для меня как идеал женщины и я чувствую , что это любовь. Обычно повышается это когда она приезжает ко мне додому. Она всегда делает мне комплименты и уделяет внимание .Может из-за этого такие чуства.Подскажите что мне делать?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте. Вероятно у вас юношеская влюбленность. Вы говорили об этом сестре?
Дополнение от автора
Нет.Очень хочу.Но боюсь и волнуюсь
психолог онлайн
Доброго дня, Pothov2004.
цитата:
Она всегда делает мне комплименты и уделяет внимание .Может из-за этого такие чуства.
Можливо. А що саме Вам подобається у Вашій сестрі? Чи є у Вашому оточенні люди, які так само роблять Вам компліменти і дать позитивну увагу? Насправді, існує безліч різновидів любові і, можливо, у Вашому випадку, це більше любов-дружба, а не любов-пристрасть.
цитата:
Нет.Очень хочу.Но боюсь и волнуюсь
Чого саме Ви боїтеся? Що може статися найгірше, якщо Ви їй розповісте про свої почуття?
Дополнение от автора
Чесно кажучи я просто боюся її реакції і відповіді , а яка вона може бути я навіть не здогадуюсь.Можливо любов-дружба , але більше це як пристрасть . Всі мої любовні бажання пов'язані з нею.
психолог онлайн
цитата:
Якщо Ви вже боїтеся чогось, то це означає, що у Вас має бути візуальна картинка цього страху. Необхідно просто трохи довше порозмірковувати. Давайте уявимо, що цей, найгірший сценарій відбувся. Що далі?
Які саме любовні бажання? Ви маєте на увазі сексуальні бажання?
Дополнение от автора
Просто , якщо відбудеться найгірший сценарій мені буде важко глянути їй в вічі після такого.Ну так сексуальні бажання і взагалі якась сильна поєднаність
психолог онлайн
цитата:
Просто , якщо відбудеться найгірший сценарій мені буде важко глянути їй в вічі після такого.
Звісно - це буде ніяково та незручно, однак, якщо Ви кажете, що Ваша сестра справді добра та уважна людина, то я впевнена, що вона зможе дати відмову конструктивно. Водночас, якщо Ви почуєте, що вона не розділяє Ваших почуттів, то що буде далі?
цитата:
Ну так сексуальні бажання і взагалі якась сильна поєднаність
В чому саме проявляється це відчуття "сильної поєднаності"? Чи відчували Ви колись симпатію і закоханість до інших дівчат?
Дополнение от автора
Насправді , тому я й вагаюсь , бо незнаю що буде далі .В моєму серці то звичайно розпач , але які далі відносини з нею будуть. Так ,звичайно була симпатія до інших дівчат.
Ця поєднаність проявляється в тому , що коли вона поряд то на серці спокійно , коли її немає то на серці смуток.
Дополнение от автора
психолог онлайн
А які у Вас відносини з батьками (особливо мамою)? Чи є у Вашому житті ще люди, які дають Вам позитину увагу?
цитата:
Насправді , тому я й вагаюсь , бо незнаю що буде далі .В моєму серці то звичайно розпач , але які далі відносини з нею будуть.
На жаль, ніхто не знає. Однак Ви повинні пам'ятати, що не існує безвихідних ситуацій. Вибір, що Вам робити далі, лише за Вами.
цитата:
Так ,звичайно була симпатія до інших дівчат.
Ок, скажіть, будь ласка, що Вам подобалося у цих дівчатах? Чи є у них якісь спільні характеристики із Вашою сестрою?
психолог онлайн
Попробуйте поделиться своими чувствами с сестрой. Что страшного произойдет если вы ей скажите про свою любовь?
Дополнение от автора
З батьками нормальні відносини. Так є молодший брат і взагалі вся родина дарує позитивну увагу. Але це зовсім не те.
Дополнение от автора
А если она ответит так , что мне после этого будет стыдно смотреть ей в глаза и вобше быть рядом. Я не хочу терять и дружеские отношения с сестрой.