що робити?
ми з дружиною прожили одинадцять років разом.Після моїх образ вона вирішила розійтись,не хоче жити зі мною.насправді я розумію її.але розходитись не хочу.я кохаю її.як поступити у цій ситуації.невже краще відпустити.і як це зробити?
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня, boy.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, як саме Ви ображали дружину та чому Ви розумієте її вибір? Чи Ви казали їй, що Ви не хочете розходитись із нею?
Дополнение от автора
я неодноразово піднімав руку,долазив до неї коли вона була зла.я неодноразово говорив що кохаю її і хочу з нею бути,хочу зберегти нашу сімю,просив дати шанс на виправлення.Вона цього не хоче.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Хочется уточнить, сначала вы писали, что оскорбляли жену, а теперь пишете, что неоднократно поднимали на нее руку, и это вы называете любовью?
психолог онлайн
Ольга Олеговна Шейкина
цитата:
Перш за все, психологічне і фізичне насилля - неприпустиме і Ваша жінка цілком має право на такий вчинок. По друге, Ви живете 11 років разом і припускаю, що дружина давала Вам безліч шансів, щоб змінитися, але Ви, на жаль, ними не скористалися. По третє, Ви маєте поважати бажання та почуття інших людей. Ви не можете змусити іншу людину до почуттів, дій або бажань - лише ми самі відповідальні за своє життя.
Зараз Ви побачили, що Ваша поведінка спричинала втрату партнера. Тепер візьміть відповідальність за свої вчинки та прийміть вибір дружини, відпустіть її і зверніться до психолога-психотерапевта, щоб пропрацювати себе.
Дополнение от автора
звісно воно усе неправильно.тут я з вами погоджуюся.я насправді хочу виправитися і зберегти сімю.непросто відпустити людину яку кохаєш.знаю що це неправильна любов.але вона є.
психолог онлайн
Ольга Олеговна Шейкина
цитата:
я насправді хочу виправитися і зберегти сімю.непросто відпустити людину яку кохаєш.знаю що це неправильна любов.але вона є.
На жаль, лише Вашого бажання не достатньо, адже для стосунків потрібні двоє людей. Крім цього, як Ви плануєте реалізовувати Вашу "зміну"? Ця модель поведінки у Вас спостерігається впродовж років і за один день, помахом чарівної палички, її не виправиш (це можливо лише при довготривалій терапії). Прийміть відповідальність за свої дії та не утримуйте жінку у стосунках. Любов не болить і Ваша жінка має право не на викривлену любов, а на справжню любов.
Дополнение от автора
що стосується що давала шанси.можливо але провокації були із її сторони.останнім часом вона перша піднімає руку причому неодноразово.що б я її бив тяжко сказати ми сваримся вона ударить я шарпну чи потисну у неї зразу синяк.неодноразово я стримував себе.
психолог онлайн
Если Вы хотите сохранить семью, придётся сделать колоссальные усилия над собой, признать проблему и работать над ее решением. Личная психотерапия может вам помочь в этом, если ваша мотивация к работе будет достаточно сильной.
Дополнение от автора
я признаю свої помилки,і неодноразові говорив дружині про це.вона насправді не хоче цього.а відпустити це непросто коли кохаєшш
психолог онлайн
цитата:
я признаю свої помилки,і неодноразові говорив дружині про це.вона насправді не хоче цього.а відпустити це непросто коли кохаєшш.
Визнання помилок - недостатньо. Над ними потрібно працювати. Так, відпускати людину, з якою прожив 11 років - це непросто, проте Ви маєте це зробити. Якщо Ви її справді кохаєте, то Ви будете поважати її рішення.
психолог онлайн
Иногда слов становится мало, нужны поступки, доказывающие серьезность этих самых слов.
Дополнение от автора
я з вами згідний.я старався доказати.змінитися.старався не нервувати робив сюрпризи недомагався її,але нічого не виходило вона мене провокувала.вона знала що я злюся що вона спілкується з іншим чоловіком це справді мене виводило з себе.я просив щоб вона це неробила а вона продовжувала і продовжує.
психолог онлайн
Жена изменяет вам?
Дополнение от автора
ні.просто спілкується з іншим чоловіком уже півтора року в інтернеті,признавалася йому у любові
психолог онлайн
И как она это объясняет?
И как вы видите, на что это похоже?
Дополнение от автора
а якось не днях вони посварилися .я побачив що щось не так запитав їїї вона показала останні переписки з ним де він її ображає називає різними словами.я тоді підтримав її заспокоював розраджував а наслідуючий день вона знову з ним говорила і так було уже два рази
Дополнение от автора
шановні психолого допоможіть мені я вас дуже прошу будь ласка.що мені робити як поступити у цій ситуації?
психолог онлайн
Не совсем понятен ваш вопрос про то, как вам поступить? А какие есть варианты?
Жена не хочет давать вам шанс, не хочет отношений и хочет развестись.
Что вы можете сделать, если у вас желания не совпадают?
Просто принять, сделать выводы и повести себя достойно, не трепя ей нервы, раз уже неоднократно обижали ее, поднимали на нее руку, но теперь осознали.
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
«Провокації з її сторони» - якщо Ви хочете себе змінити, забудьте цю фразу раз і назавжди.
Люди поводять себе так, як САМІ обирають поводити.
Ваша дружина може робити те, що Вам не подобається.
І ТІЛЬКИ від ВАС залежить, як Ви на це будете реагувати – спокійно скажете «мені це не подобається, я сприймаю це як неповагу» (чи «я розумію, що багато образ завдав тобі і ти хочеш отримати інше ставлення в спілкуванні з іншим чоловіком»), вийдете з кімнати, переїдете в інше житло, або ж знайдете за що «докопатися» у відповідь, або взагалі почнете кричати та битися.
Ваші вчинки – це ТІЛЬКИ ваша відповідальність.
Дополнение от автора
я з вами згідний.просто і так неповинно відбуватися.
Дополнение от автора
я визнаю свої поступки не адекватними,і розумію її бажання піти від мени.просто спавді важко відпустити людину яку кохаю.знаю зарас напишете що як бив не кохав.згідний це моя помилка якій навіть я не знайду оправдання.
психолог онлайн
Доброго дня
Декілька днів назад ви вже відкривали цю тему і психологи вам відповідали. Ви погодилися, що вам потрібно звернутися до психолога і працювати над своєю агресивністю, схильністю до насильства, адже від цього страждала не тільки ваша дружина, але й діти. Важливо спершу змінитися, а тільки тоді відновлювати стосунки. Для чого ви знову відкрили цю саму тему? ви вважаєте, що цього разу вам порадять щось інше?
Працюйте над собою. Це головне. З ким би ви не були в стосунках, важливо щоб з вами було приємно жити, інакше навіть якщо вам чудом вдасться титанічними зусиллями дружину повернути, стосунки знову розірвуться, бо ви не працювали над собою. Якщо ж ви будете над собою працювати, дружина коли побачить реальні зміни, ймовірно сама захоче повернутися.
Ви говорили про те, що і зараз дружині періодично влаштовуєте скандали. Звісно, що вона до вас не повернеться, бо ви демонструєте саме ту поведінку, через яку вона від вас пішла, вона чітко бачить, що ви не змінилися.
Так що запишіться до психолога і працюйте. Це тривалий процес і вимагає від вас зусиль. Немає таких декількох речень, щоб тут на сайті вам хтось написав і ваше життя раптом змінилося. Доведеться працювати над собою. Без цього ніяк
психолог онлайн
Вы все осознали, это уже хорошо. Сможете в будущем построить другие отношения, не допуская прошлых ошибок
Дополнение от автора
я не хочу біль ніяких стосунків.Для мене сімя одна.
психолог онлайн
Конечно, сейчас, когда есть чувства, то как думать о другой семье? Но вам всего только 30 лет, еще возможны счастливые отношения.
В нынешней ситуации, если жена не хочет продолжать отношения, вы ничего не можете сделать. Это ее выбор
Дополнение от автора
тут ви праві я нічого можливо незроблю.я однолюб як я її кохаю то назавжди.якщо вона і діти моя сімя,то ніхто незамінить.повірти.
психолог онлайн
Дети вашими и останутся, тут ведь ничего не изменится
Дополнение от автора
я перед ними теж завинив.Мені дуже соромно.
психолог онлайн
Каждый может ошибиться, но признать ошибки и стараться исправить их насколько возможно, это важно и нужно. Главное поговорить искренне с детьми об этом и построить новые отношения.