Помимо депрессии,что это?
Здравствуйте,невролог сказал,что по анализам у меня низкий уровень серотонина и дофамина в крови?Какие могут быть психологические расстройства при этих показателях.У себя подозреваю биполярное расстройство.Состояние постоянно подавлено.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Доброго дня, Ника.
В режимі переписки Вам ніхто не може поставити діагноз + це лише може зробити психіатр (клінічне інтерв'ю, анамнез, тести і т. д.), тому, перш за все, зверніться до нього. А Ви запитували про це невролога? Що він Вам відповів? Скажіть, будь ласка, а що саме Вам дасть "підтвредження" Вашого припущення?
Дополнение от автора
Я бы хотела знать диагноз ,поскольку биполярное расстройство мне кажется менее страшным,чем что то ещё.У меня низкое либидо,не влюбляюсь.Надеюсь,что это можно хоть как то вылечить медикоментозно,потому что постоянно живу в подавленном состоянии
психолог онлайн
цитата:
Цікаво, що Ви вважаєте, що біполярний розлад є найменш страшним діагнозом, а це означає, що Ви боїтеся чогось більшого. Ви звернулися до невролога із запитом про лібідо і що Ви хочете закохатися (як Ви зрозуміли, що воно у Вас низьке)? В будь-якому випадку, перш за все, зверніться до психіатра і, якщо говорити про лібідо, то паралелньо зверніться до психолога-психотерапевта.
Дополнение от автора
Я боюсь,что это может быть какой то психопатией.Поскольку прочла,что низкий серотонин и дофамин у психопатов.
психолог онлайн
цитата:
По перше, не вірте всьому, що пишуть і не ставте сама собі діагнози, а дозвольте це зробити психіатру. По друге, розлати особистості мають й інші функціональні зміни, яких Ви не врахували (Ви не бачите цілісної картинки), а це лише один із компонентів, водночас, знижений рівень дофаміну і серотоніну може бути і при неврозах, депресії і т. д. По третє, людина із психопатією ніколи не визнає, що у неї є якісь проблеми і навряд чи звернулася б на форум до психологів, невролога (хоча все можливе).
Давайте подумаємо наступним чином: що Вам дасть те, що Ви не звернетеся до спеціаліста, а будете психологічно виснажувати себе гіпотезами?
Дополнение от автора
Вы правы,ничего.Просто надеюсь,что лечение поможет
психолог онлайн
цитата:
Вы правы,ничего.Просто надеюсь,что лечение поможет
Співпрацюйте із спеціалістами і у Вас все вийде! Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!::smile::
Дополнение от автора
Благодарю
психолог онлайн
Вам нужна консультация психиатра. И возможно работа с психотерапевтом. В формате сайта невозможно ничего сказать