Психологічний стан
Добрий день! В мене така проблема. Мені завжди здається що мені чогось невистачає, таке враження що весь час біжу по коліїї від поїзда без перерви і кінця цьому нема. В мене дуже напружений графік, вчусь у дві зміни, погано харчуюсь. Зустрічаюсь з дівчиною вже пів року, ми ще не спали ( обоє цнотливі ) вона - моя мрія. Давно прагнув з нею зустрічатись. Коли ми разо - в нас все прекрасно, ми говоримо про все абсолютно. Але коли небачимось 3 - 5 днів то сваримось часто по телефону, але тільки як я її бачу в мене вся злість пропадає. Вона говорить що я їй мало уваги приділяю і це дійсно так я це усвідомлюю і неможу з цим нічо зробити. Мені здається що в якийсь момент всі проблеми закінчаться і все буде прекрасно - ніяких обовязків тільки вона і я! Мій загальний психологічний стан поганий, мені все здається у сірих тонах, дуже переживаю за майбутнє. Коли вона тішиться і радується чимось, мені чомусь на душі переживання, незнаю може це заздрість, як цього позбутись. Вона часто говорить що там буде мати багато грошей, машини і т д, і мені чомусь робиться непособі. Тому що я нехочу бути таким заможним, бо на мою думку всі заможні - це аморальні люди. Вона в мене дуже розумна і працьовита, вчить 5 мов. Я живу у вічному переживання. переживаю за " перший раз " як усе пройде. Я до того як з нею зустрічався був такий беззаботний парень, а тепер такий відповідальний став. Я дуже її коханий, і настільки привязаний до неї, що неуявляю себе без неї, вона теж так говорить, думаю що небреше. Мені деколи здається що я не той хто їй потрібен а деколи навпаки. допоможіть. . .
Порадьте будь-ласка, як мені бути, щоб я тішився життю? Жити на всю катушку! Кохати! мені важко висловити почуття свої ... буває що важко їй щось сказати, щоб не обідити... прошу допоможіть!
Якщо це потрібно то пару слів про мене - Я організований скромний тихий відповідальний мовчазний дружелюбний. Дякою наперед!

Ответы психологов
Алексей Марченко психолог
Ну все же - почему то вы вместе и вам хорошо когда вы рядом. А это уже немаловажно.
Мне кажется, что Ваш вопрос "Про ответственность" перед и за человеком. "От поезда не убежать, если чего-то не делать, - это не значит, что за это не понесешь ответственности!"
Еще можно поработать с психологом "Про потребности", ощущения себя, своих потребностей, возможности их удовлетворения в своем окружении, в своей жизни.
Но это только слова. Скажите Ахеора, у Вас есть возможность поработать с психологом очно?
Напишите пожалуйста про взаимоотношения с родителям (желательно о самом значимом на эту тему).
Дополнение от автора вопроса ·
Питання в точку! З цим проблеми ... Сімя велика - брат молодший, дідусь, бабуся, тато, мама. бабуся хвора - нерозуміє нас, нема про що говорити. З дідусем як коли буває номально а буває сваримось, ну з братом і татом все супер, а от з мамою постійно всаримось матюкаємся оде на другого. Проблема в тому що вона теж дуже занята, і їй нема коли готувати. А я їду з дому в 7 ранку а приїжджаю 21.30, бцваж що ще на годинку в обід приїду додому щоб поїсти і знов на пари. Так от я приїжджаю додому завжди голодний, часто в мене головна біль, а коли чоловік голодний то він агресивний, це нормально. Їсти ніколи нема наготовлено от часто і сваримось через це. А вона завжди шукає якісь причини щоб відговоритись що часу нема. я вважаю що час є, бажання нема. І взагалі мама по натурі психічка, вона музикант на скрипці викладає в концерваторії.А музиканти переважно нервові. Я незнаю як мені бути, може то так має бути просто я задуже нервовий і чіпляюсь за все що не подобається. Ще дорікає мені що я не такий син як має бути не слухаю її. Мені так недобре на душі. Я можу сидіти в кімнаті вона прийде накричить накричить, настрій пропадає нерви в мене, потім вкінці розплачеться і йде до кімнати. тоді серце так стукає що капець. Як мені бути ? З татом свариться, але в татові дивуюсь як він терпить її, я б навряд терпів. Я от тільки здав сесію і вже за наступну переживаю, завжди якісь переживання. тільки коли з дівчиною все відступає на 2 план. Вона така в мене цілеспрямована, знає чого хоче, а я незнаю, що робити щоб знайти себе ?
Дополнение от автора вопроса ·
З психологом працьовати я думаю в найближчий час незможу, можливо літом, коли будуть свої гроші, бо батьки мене навряд зрозуміють
Леся Николаевна Яковлева психолог
axeopa, краще до літа зачекайте, щоб за свої кошти консультуватися. Неприйняття зі сторони матері вашого справжнього я - це випробування до тих пір, поки ви не станете впевненим у собі та самодостатнім: матеріально, психологічно. Думаю, коли у вас буде окреме житло та свої гроші, то ви почнете почувати себе нормально і не залежати від впливу своєї великої родини.
Алексей Марченко психолог
Уважаемый Ахеора! Согласен с коллегой. Психотерапия как раз и направленна на приобретение того ощущения, которое можно описать Вашими словами - "знайшов себе", ну или на пути к этому, так это состояние уже знакомо.
Но в любом случае работа над собой в Ваших "руках". Зная о том, чего бы не хотелось, и что бы в итоге хотелось видеть из своих отношений с девушкой - это реальные маячки, которые помагают полноценно жить и стремиться создать вокруг себя гарманичные отношения. Понимая свое напряжение, рекомендую работать с ним. Предпринимать шаги, чтобы получалось желаемое, вместо избегания нежелаемого ("дуже переживаю за майбутнє. Коли вона тішиться і радується чимось, мені чомусь на душі переживання, незнаю може це заздрість, як цього позбутись. Вона часто говорить що там буде мати багато грошей, машини і т д, і мені чомусь робиться непособі.") Маленькими шажками. Успехов на этом пути!