зміна професії
Доброго вечора. Мені 34, маю прекрасну сім'ю, двоє дітей. Але не склалось із професійним розвитком, і це мене дуже пригнічує. Маю вищу освіту, медичну. Спробувала починати працювати відразу після університету і та робота взагалі мені не приносила ніякого задоволення, а одне розчарування, бо я не на своєму місці. Потім пішла в декретну відпустку по догляду за дітьми. І після закінчення декрету повернулась на своє робоче місце і починала пробувати все спочатку, а воно мені не йде. Чоловік працює і забезпечує сімю, я займаюсь ще однією справою, закінчила курси під час декрету, люблю цю справу, але вона мені не приносить стабільний дохід. Мені ніяково що чоловік на собі все тягне, всі великі фінансові витрати. Коли я заводжу з чоловіком якусь розмову що я б пішла десь працювати, то він інколи каже щоб я займалась домашніми справами, але я не бачу себе домогосподаркою, бо відчуваю що просто деградую. Коли виникають якісь сварки з чоловіком то він мені дорікає що я ні до чого, чому я не працюю по спеціальності. Зараз принамні визначилась в якому напрямку хочу йти працювати, але це не сподобається моєму чоловіку, я це знаю. Я займалась силовими, і маю хороші результати, тренери пропонують брати участь у змаганнях. Дуже хочу розвиватись в цьому напрямку, закінчувати курси і йти на тренера, згодом на тренера-реабілітолога. От тільки мені бракує впевненості в тому чи потягну я це все, бо всі домашні клопоти на мені, воджу дітей до школи, забираю, потім гуртки. Я не впевнена в тому чи вдасться нам розділити ці обовязки, адже чоловіку не сподобається моя діяльність, бо він не сприймає спорт а тим більше силовий. І ще крім того є ще та робота, яку я не люблю, але принамні не планую звільнятись, щоб залишити її як подушку безпеки в разі чого як мені щось не піде. Мене тривожить як мені поговорити з чоловіком на цю тему спокійно, бо він це сприйме негативно, адже він проти що я займаюсь силовими, він не сприймає цього, він не розділяє мого захоплення, хоч стільки розмов було на цю тему. В його в характері є таке, щоб я робила так як він вважає за потрібне, а з моєю думкою не рахується. І от він вважає що спорт це щось несерйозне/не для жінки і так далі , а вот наукова робота так.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Мене тривожить як мені поговорити з чоловіком на цю тему спокійно
Що саме Вас тривожить?
психолог онлайн
Доброго вечора .
В вашій історії чимало протиріч, зокрема у поглядах вашого чоловіка.
Наскільки я зрозуміла; Ваш чоловк забезпечує родину, ви ж маєте роботу по спеціальності яка вам не подобається.
"Мені ніяково що чоловік на собі все тягне, всі великі фінансові витрати. Коли я заводжу з чоловіком якусь розмову що я б пішла десь працювати, то він інколи каже щоб я займалась домашніми справами,"
Тобото- чоловік не хоче щоб ви працювали.
Але:
"він мені дорікає що я ні до чого, чому я не працюю по спеціальності."
І тут взагалі не зрозуміло..
Я гадаю вам варто поговорити відверто:
Сказати прямо: мені не подобається робота за спеціальність,хочу займатися іншим..
Гадаю для будь якого чоловіка що кохає жінку важливо щоб аона буде щаслива, натхнена, усміхнена.
А якщо ви з роботи повертаєтеся нещасною- навіщо вона?!
Головне самі зрозумійте- де і як працювати - вибір за вами, і він у вас є!
психолог онлайн
Добрий вечір. Я не зовсім зрозуміла чим саме ви хочете займатися : роботою, яку опанували в декреті, але яка не приносить дохід, чи бути тренером в спорті?
Вас бентежить, що ви не можете заробляти, чи те, що у вашого чоловіка є свій погляд щодо тренерства, чи те, що ви не будете встигати бути мамою, дружиною, господинею?
Чим вам можуть допомогти психологи сайта-на вашу думку?
Дополнение от автора
"Добрий вечір. Я не зовсім зрозуміла чим саме ви хочете займатися : роботою, яку опанували в декреті, але яка не приносить дохід, чи бути тренером в спорті?" Відповідь: поєднувати обидві. Робота яка опанована в декреті займає доволі мало часу.
"Вас бентежить, що ви не можете заробляти, чи те, що у вашого чоловіка є свій погляд щодо тренерства, чи те, що ви не будете встигати бути мамою, дружиною, господинею?!" Відповідь: бентежить все з вищепереліченого.
Дополнение от автора
"Мені ніяково що чоловік на собі все тягне, всі великі фінансові витрати. Коли я заводжу з чоловіком якусь розмову що я б пішла десь працювати, то він інколи каже щоб я займалась домашніми справами," Тобото- чоловік не хоче щоб ви працювали. Але: "він мені дорікає що я ні до чого, чому я не працюю по спеціальності." І тут взагалі не зрозуміло..
Відповідь: саме так. В нього ніколи немає одної думки, в нього все залежить від настрою. Сьогодні коли мирно то одне говорить, завтра коли сварка то зовсім протилежне. Ми коли сваримось то він мені всякі образливі речі говорить.
Дополнение от автора
казала прямо. і не раз.
психолог онлайн
Вас
цитата:
бентежить все з вищепереліченого.
Ви хочете одразу працювати на двох роботах.
Ви залежить від настрою свого чоловіка.
Що вам допоможе зробити вибір у вашу користь?
психолог онлайн
Ок, якщо ви вже казали прямо, а позиція чоловіка залежить від його настрою: чому ви не можете робити те що вирішили ви?
Вам необхіден своєрідний дозвіл, одобрення від чоловіка?
Дополнение от автора
"Що вам допоможе зробити вибір у вашу користь?" Мені допоможе якщо нам вдасться нормально поговорити без суперечок і щоб він мені не перечив. Він сам по собі досить токсична людина особливо в гніві.
психолог онлайн
Супер. Якщо самі не можете впоратись, запропонуйте чоловіку сходити до сімейного психолога. Удвох.
психолог онлайн
"нормально поговорити без суперечок і щоб він мені не перечив". А що він повинен зробити? Що ви чекаєте від ньщго? Підтримки чи дозволу?
психолог онлайн
Доброго дня, pst.
Перш за все, помітно, що Вам не вистачає "внутрішньої опрои", щоб остатоно визначитися зі своєю діяльністю і Ви "розпорошуєтеся" (наприклад, замість того, щоб вкладат свої зумсиля в основну роботу, Ви займаєтеся тим, що Вам не подобається і це "гальмує" Вас), що і виснажує Вас. Як наслідок, Ви намагаєтеся знайти цю опору ззовні у вигляді чоловіка, чкий, на жаль, не може Вам її дати. Спочатку необхідно визначитися, чим Ви хочете займатися, щоб мати "курс" куди рухатися, а вже після цього вирішувати, як це реалізовувати.
цитата:
Дуже хочу розвиватись в цьому напрямку, закінчувати курси і йти на тренера, згодом на тренера-реабілітолога.
Чудова перспектива! Ви можете пожднати своє захоплення із медичною освітою!
цитата:
От тільки мені бракує впевненості в тому чи потягну я це все, бо всі домашні клопоти на мені, воджу дітей до школи, забираю, потім гуртки. Я не впевнена в тому чи вдасться нам розділити ці обовязки, адже чоловіку не сподобається моя діяльність, бо він не сприймає спорт а тим більше силовий.
Якщо Ваш чоловік не захоче "йти на зустріч" (хоча, мені здається, коли Ви будете впевнені у тому, чого хочете, то він Вас підтримає), то завжди є варіант найняти "няню", яка буде відвозити і привозити дітей, купувати приготовану їжу з кафе тощо.
Дополнение от автора
що він повинен зробити? Що ви чекаєте від ньщго? Підтримки чи дозволу?
Не так підтримки , як те щоб хоча б не принижував , і не говорив що я шукаю собі проблеми на свою голову .
психолог онлайн
Сумно, співчуваю Вам! Ви відчуваєте що щось винні чоловіку? Що саме Вас принижує у спілкуванні з чоловіком? Що Вас стримує у спілкуванні?
Дополнение от автора
Відчуваю що йому можливо не дуже комфортно, адже я не відповідаю його ідеалу, бо він все хоче щоб я робила так як він скаже. Принижує у спілуванні що він мені часто дорікає що я нідо чого і що в мене все невиходить. Стримує в спілкуванні приниження з його боку, він це робить не завжди, але часто і дуже любить повчати жити і любить жити чужим життям. В нас різні погляди на життя.
пс: от мені запопонували брати участь у змаганнях з силових, я навіть незнаю як йому про це розповісти що я хочу це і все, бо він не сприймає силовий спорт для жінки і часто критикував мою зовнішність, мязи, поки я це не присікла.
психолог онлайн
".....поки я це не присікла" - добре, і що сталося?
Дополнение от автора
".....поки я це не присікла" - добре, і що сталося?
поки не говорить нічого на цю тему. далі буде видно.
психолог онлайн
Таке враження що ви боїтеся реакції чоловіка: його гніву, його осуду..
Що поганого може статися ? Найгіршого?
Можливо він нарешті буде сприймати вас як самостійну особистість?
Яка не боїться реалізовувати свої почуття і мрії?
психолог онлайн
Гарний досвід спілкування щодо відстоювання власних цінностей та кордонів! Як це Вам вдалося? Як відчули себе?
психолог онлайн
цитата:
Відчуваю що йому можливо не дуже комфортно, адже я не відповідаю його ідеалу, бо він все хоче щоб я робила так як він скаже.
Таке відчуття, що Ви хочете бути "зручною" для інших і, відповідно, дозволяєте чоловіку таке до себе ставлення. Ви, перш за все, не приймаєте себе, а це створює підгрунття для неприйняття чоловіком. Крім цього, запам'ятайте, що Ви не відповідальна за почуття, ставлення, поведінку інших людей, а лише за власні.
цитата:
Стримує в спілкуванні приниження з його боку, він це робить не завжди, але часто і дуже любить повчати жити і любить жити чужим життям. В нас різні погляди на життя.
А як Ви реагуєте на його приниження?
Дополнение от автора
Таке враження що ви боїтеся реакції чоловіка: його гніву, його осуду.. Що поганого може статися ? Найгіршого? Можливо він нарешті буде сприймати вас як самостійну особистість? Яка не боїться реалізовувати свої почуття і мрії?
В гніві він колись мене шарпав, зараз це припинилось. Але перекинулось на биття посуду, а в нас діти, я не хочу щоб вони це бачили. Він кричить, обзиває. Говорить що забезпечує сімю (так він забезпечує, бо моєї зп не вистачає ні на що) , що я його не слухаю, а роблю по своєму, що я невдячна і ні на що не здатна. Так, я не ідеальна, можу бути дуже вперта, прямолінійною. Він так відчувається що хоче наді мною тримати контроль, щоб я тільки кухнею займалась і дітьми, бо йому так простіше, не треба про щось думати, що уроки зробити, діьей забрати, нагодувати, зробити всі справи.
Дополнение от автора
"Гарний досвід спілкування щодо відстоювання власних цінностей та кордонів! Як це Вам вдалося? Як відчули себе?"
Я просто скзала що я собі подобаюсь і все. що мені дуже подобається як змінюється моє тіло і я задоволена своїми результатами.
психолог онлайн
"В гніві він колись мене шарпав, зараз це припинилось. Але перекинулось на биття посуду, а в нас діти, я не хочу щоб вони це бачили. Він кричить, обзиває."
- Чому ви дозволяєте таке відношення до себе?
Ви вважаєте так можна з вами поводитися?
психолог онлайн
цитата:
В гніві він колись мене шарпав, зараз це припинилось. Але перекинулось на биття посуду, а в нас діти, я не хочу щоб вони це бачили. Він кричить, обзиває. Говорить що забезпечує сімю (так він забезпечує, бо моєї зп не вистачає ні на що) , що я його не слухаю, а роблю по своєму, що я невдячна і ні на що не здатна.
І як Вам з цим? Чому Ви дозволяє таке ставлення щодо себе?