До кого звернутись?
Доброго дня, вже два роки періодично гостро стає проблема тривоги, плаксивості, страху смерті та самого життя(не бачу майбутнього, або в негативному ключі). Також бувають панічні атаки(саме з них все і почалось), саме життя мало радує, через це і відчуття вини перед близькими. Зараз не знаю до кого звернутись, до психолога, психотерапевта чи психіатра. Не можу сама визначити це тривожний розлад, невроз чи депресія. Взагалі не знаю з чого почати, але і розумію, що стан погіршується, це вже стало частиною моєї особистості. Підкажіть будь ласка, до кого звернутись?
Вопрос от: ; Возраст: 24
консультация психолога
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня!
Спробуйте звернутися до психотерапевта. Він може за необхідності у процесі роботи скерувати вас також на консультацію психіатра.

психолог онлайн
Доброго дня
Погоджуюсь з колегою. Зверніться до психотерапевта. Психотерапевт - це вам необхідно буде в будь-якому випадку, якщо знадобиться додатково консультація психіатра, то психотерапевт вас направить.
«Не можу сама визначити це тривожний розлад, невроз чи депресія.» - звісно що не можете. Такі діагнози може ставити тільки лікар-психіатр.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Катерина, добрый день!
Вы страдаете от этих симптомов уже два года. Я думаю, что вначале Вам нужно проконсультироваться с врачом психиатром и это можно сделать бесплатно в совей поликлинике. Возможно, что Вам понадобится медикаментозная поддержка. Вместе с этим Вам нужно подыскать терапевта, это может быть психолог с психотерапевтическим образованием или врача психотерапевта, который сможет помочь Вам разобраться с причинами. Медикаменты снимают симптом, а с причиной нужно разбираться индивидуально на терапии. Вы можете посмотреть здесь на сайте психолога, но у которого есть право проводить психотерапию с Вами
Дополнение от автора
Дуже дякую за швидку відповідь!
психолог онлайн
Добрий вечір. Якщо ваш стан дещо тривалий, ви підозрюєте якийсь розлад, то зверніться до психіатра, задля постановки /виключення діагнозу.
І однозг рекомендую працювати з психотерапевтом.