Страхи минулого
Мені 27, десять років я жила відносно добре, та зараз відбувається щось страшне.
Справа в тому, що вчившись в старший класах, я сташенно сварилась з однокласниками, почалось з того, що мене почав ображати один хлопець, і не тільки мене, але я терпіти не збиралась, як то кажуть також « лізла на роги» , багато в чому сама була винна, бо не полишала той конфлікт, а кожного разу сильніше «гризлась». Зараз я страшенно мучу себе, я так жалію про сказане і зроблене (не взагалі жалію, а саме, що це було в формі «агресивного собачки») Я мучу себе вже кілька тижнів, згадую все, мені здається, що так опозоритись могла тільки я. Дуже добре пам'ятаю, як пожалілась Бабці цього хлопця, що мене принижував, а зараз обливаюсь потом при згадці, мені здається, що зараз про це дізнаються мої рідні і це буде позор « від якого я не відмиюсь», мені соромно бачити його родичів, бо теж відчуваю жахливий сором. Мені здається,що саме зараз про це всі дізнаються, і всі висміють мене. Ще був один знайомий якого я попросила захистити мене і перед ним я себе зараз відчуваю зараз винною ідіоткою.
Мій стан зараз жахливий, я майже не приймаю їжі, і з трудом ходжу,я постійно хочу спати, щоб не відчувати цей тягар.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Добрый день.
Скажите, а какое событие произошло в вашей жизни, после чего вас стали беспокоить проблемы десятилетней давности?
Дополнение от автора
Зустріч однокласників
психолог онлайн
Анна, доброго времени суток!
Я правильно Вас поняла, Вы испытываете чувство вины, что вот в этой ситуации:
цитата:
почалось з того, що мене почав ображати один хлопець, і не тільки мене, але я терпіти не збиралась
не стали жертвой, а дали отпор обидчику? За это Вы себя судите?
И, поскольку, такое переживания возникло после встречи одноклассников, у меня к Вам вопрос: какой статус у этого мальчика сейчас? Поправьте меня, если я ошиблась, но у меня есть предположение, что он находится в плачевном состоянии.
Дополнение от автора
Виходить, що так. Просто це була така , як зараз розумію, дурнувата форма. Це були неадекватні крики, до того ж навіщо було втягувати інших. Жалітись його бабці, та своєму знайомому. Мені зараз чомусь соромно їх бачити.
Дополнение от автора
Який він зараз, я не знаю. На зустріч, я так і не пішла
психолог онлайн
Добрий день, Анна!
цитата:
араз я страшенно мучу себе, я так жалію про сказане і зроблене (не взагалі жалію, а саме, що це було в формі «агресивного собачки») Я мучу себе вже кілька тижнів, згадую все, мені здається, що так опозоритись могла тільки я. Дуже добре пам'ятаю, як пожалілась Бабці цього хлопця, що мене принижував, а зараз обливаюсь потом при згадці, мені здається, що зараз про це дізнаються мої рідні і це буде позор « від якого я не відмиюсь», мені соромно бачити його родичів, бо теж відчуваю жахливий сором. Мені здається,що саме зараз про це всі дізнаються, і всі висміють мене. Ще був один знайомий якого я попросила захистити мене і перед ним я себе зараз відчуваю зараз винною ідіоткою.
Що Вас найбільше турбує, що Вас засудять і висміють чи щось інше?
цитата:
зараз про це дізнаються мої рідні і це буде позор « від якого я не відмиюсь», мені соромно бачити його родичів, бо теж відчуваю жахливий сором.
Які відносини у Вас з рідними, батьками?
Вас раніше хтось висміював, соромив?
В чому Ви вважаєте себе винною, що захищали себе чи в чомусь іншому?
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня Анно! Немає жодної людини у цьому світі, яка б не помилялась. І всі роблять вчинки, за які буває соромно... Але "соромно" до тієї межі, коли це не переростає у нав'язливу форму... Тому я думаю, що причину Вашого такого хворобливого стану потрібно шукати глибше, швидше за все, у Вашому дитинстві та у стосунках з Вашими батьками... Які у Вас стосунки з батьками?
Дополнение от автора
З рідними в мене нормальні, але не близькі стосунки.
Батьки соромили, або я це сприймала за сором.
Винною себе почуваю за форму поведінки, мені здається ніхто інший так себе б не поводив.
психолог онлайн
цитата:
Мені здається,що саме зараз про це всі дізнаються, і всі висміють мене. Ще
Що станеться, як всі дізнаються і висміють Вас?
Наскільки Ви поважаєте себе?
Ви цінні. Ви маєте право бути такою, якою Ви є.
Чи були раніше випадки поведінки, які викликали у Вас сором?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
цитата:
Просто це була така , як зараз розумію, дурнувата форма.
То есть взрослая молодая женщина, 27-ми лет сейчас осуждает девочку подростка, которая изо всех сил пыталась себя защитить и использовала те средства, которые ей, подростку были под силу?
психолог онлайн
Наталия Горская
Дякую Анно за відвертість! От Ви і дали відповідь на своє ж запитання "Батьки соромили, або я це сприймала за сором". Справа в тому, що нашими емоціями та почуттями керує підсвідомість (тому до речі так важко впоратися Вам зараз з почуттям сорому), а підсвідомість формується, як правило, в дитинстві. Це так звані установки, які в дорослому житті керують вже нами, а ми навіть не розуміємо, чому так реагуємо.. Ви ще й досі дивитеся на оточуючий світ очима маленької дівчинки, яка почувала себе весь час якоюсь не такою: не так стала, не так сіла, не те зробила... Якщо дійсно хочете нарешті звільнитися від важкого внутрішнього тягаря провини та сорому, я б Вам радила провести разом із психологом трансформацію дитячих установок... І для цього потрібно не так вже і багато часу, як на мене...
психолог онлайн
Здравствуйте, Анна.
До недавней встречи одноклассников не думали о событиях в школе, а когда произошла встреча одноклассников (на которой вас не было) вы вспомнили об этом и начали испытывать сильный стыд и вину. Правильно я поняла?
Дополнение от автора
Раніше десь колись з'являлися ці думки, але швидко зникали. Зараз ж мене не відпускає вже дуже довго. Так ви правильно зрозуміли
психолог онлайн
Наталия Горская
Як на мене, зустріч з однокласником лише активізувала Вашу внутрішню проблему. Це як лакмусовий папірець, який витягнув " на гору" те, про що Ви навіть не знали у собі... Але причина криється у Вашому дитинстві і я ще раз у цьому впевнилася...
психолог онлайн
цитата:
Як би Ви могли компенсувати цій людині збиток? Вибачитися від душі, чи ще яким способом?
Чи стало це для Вас уроком, як варто виражати свій гнів?