як реагувати на сплікування чоловіка з колишньою дружиною
чоловік постійно переписується з колишньою дружиною, вирішує всі іі проблеми......для них він в доступі 24/7.....він виконує все що вони йому кажуть а зі мною просто живе......я завжди на другому місці....як Бути?
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Добрый день!
А Вы с ним это обсуждали? Как давно он не живет с женой? Какая была причина развода ?
психолог онлайн
Доброго дня! Як Ви познайомилися з чоловіком? Що значить на "другому місці"? В першій сім"ї чоловіка є діти?
психолог онлайн
Доброго дня! Співчуваю Вам, адже бути на других ролях дуже неприємно... Те, що чоловік виконує всі побажання першої дружини може говорити, що зовні шлюб розірвано, але насправді, внутрішні зв'язки залишилися дуже міцними.... І чоловік все ще чоловік тієї жінки... Окрім того, до нас ставляться лише так, як ми їм дозволяємо... Відчувається, що Ви дуже залежні від свого коханого, а він користується Вашою терплячістю... Ви одружені офіційно чи живете у громадянському шлюбі? Які у Вас стосунки з батьками? Як вони до Вас ставилися в дитинстві?