Сімя
Доброго вечора. Не знаю що робити. Мені 38 років сама я львівська но наданий момент проживаю в Одесі з гражданським чоловіком. У Львові живе мій батько брат та моя дитина. Проблема втому що я подурості переїхала в Одесу з тим хлопцем. Спочатку все було добре але з часом все гірше та гірше. Він мене бив принижував і так дальше. Я від нього вже втікала. Но він незаспокоівся і мене шукав та подавав оголошення що я пропала безвісті. Він та його мама типо сильно за мене переживали бо його мама теж. З нами проживає. І я знову до нього повернулася бо коли вийшов на мене то почав мене залякувати і тому я вернулася. На роботу мене не в пускає лише хоче щоб я зним іздила на його роботі він далекобійник. І я завжди зним. Но кінець кінцем мені це все надоїло і я багато раз намагалася йому пояснити що я теж людина в мене є дитина мені треба кошти на дитину на себе та кінець кінцем потрібний стаж. А він типо якщо я йду на роботу то він звільняється бо сам їздити не хоче бо йому скучно а в друг його щось заболитьто він сам незеає що робити а тут я і як то кажуть принеси подай и не кому еемешай. Він така людина що любить випити і інколи заходе в запой і я невиношу того. Зараз наступає НР. І Я ХОЧУ ДО Львова до дитини. А він говорить нібито поідем але це на авто і то дорого нібито я можу тебе завести але якщо ми приїдемо в Одесу на всі свята ми без грошей. Чесно я нічого не хочу лише повернутися др дитини. Бо зним я нічого недобюся. Проблема втому що я його боюся і в мене немає грошей. А тим паче через той коронавірус і ті сертифікати на поїзді не зможу їхати. І не знаю як мені тікати чи сказати йому щоб дав кошти щоб я поїхала назавжди.
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Дина, добрий вечір. Вам 38 років. Вы живете з чоловіком у складних стосунках в яких він вас б'є, принижує, не враховує ваші інтереси.
Я не зовсім розумію якої допомоги ви очикуєте від психологів?
Та ще - як так сталося, що ви себе так не поважаєте? Вибачте.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Алена Сергеевна Егорова
Доброго вечора, Діно.
Мені дуже шкода, що Ви опинилися у ситуації домашнього насильства. Проживати в одному помешканні з чоловіком, що піднімає на Вас руку - небезпечно для Вас. Тому варто почати жити окремо від нього. Можна зі своїми батьками та дитиною, можна - звернутися по допомогу у найближчий кризовий центр для постраждалих від насильства (вбиваєте у гугл "Кризові центри такого-то міста/села" - і дивитесь, куди податися).
Щодо сертифікатів: можна пройти вакцинацію, щоб мати змогу вільно пересуватись на поїзді.
Потурбуйтесь, будь ласка, про безпеку: свою і дитини. Ви варті кращого в житті.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Дина, добрый вечер!
цитата:
Мені 38 років сама я львівська но наданий момент проживаю в Одесі з гражданським чоловіком. У Львові живе мій батько брат та моя дитина. Проблема втому що я подурості переїхала в Одесу з тим хлопцем.
Не совсем понятно, такое ощущение, что Вам не 38 лет и Вы не взрослая женщина, а подросток, о котором должны заботиться. Любое насилие в семье карается по закону и Вы можете обратиться в полицию. У Вас есть отец, брат, наверняка еще родственники и Вы можете попросить о помощи. Вы находитесь в этой ситуации, потому что Вам это выгодно, Вы что-то от этого получаете, возможно, таким образом оправдываете свое поведение жертвы.
психолог онлайн
Мария Валериевна Радченко
Дина, здравствуйте! Вы можете попросит деньги на проезд у своих родных? Так же Вы можете обратиться в полицию если он угрожает Вам физической расправляй , запишите это на диктофон незаметно чтобы были доказательства.
Просить ли у него деньги на дорогу? Если Вы считаете что он Вам их даст и не боитесь его реакции — то почему нет?