звідкіля??
доброго вечора , зараз пишу і вперше не подобається слово '' довготривалий''...саме він , саме такий період мене турбує а може і знищує свербіж шкіри тіла .
Коли це все розпочиналось , точно і не згадаю , бо не була поглиблена в цьому питанні, життя продовжувалось це сприйняла як ' одноразову акцію '
Рік потому вперше звернулась до невропатолога як тоді здавалося що нервова система здута як повітряна куля, скаржилась на підвищену нервозність . Трохи більше після прийому спеціаліста став проявлятись свербіж шкіри:спина ,плечі , декольте, коли знімала одяг хотіла почесатись. гірше коли це відбувається у ві сні несвідомо , і на ранок я прокидаюсь з розчесаною шкірою. Або коли навіть поправляю волосся хочеться почесатись (
Хочу зауважити demodex ( кліщ ) не виявлено робила дослідження декілька раз ,ніби аналізи в нормі , навіть заспокійливі вже накопичились в організмі...
От пишу і ....свербіж !
Я не знаю звідки це перепрограмування організму як в комп'ютері. Нічого подібного не було в дитинстві,я була зручною дитиною не гризла нігті , не гризла кулькові ручки , врешті решт навіть пустушку не брала до рота. Веду до того що як я думаю не було з ранніх років схильностей які би відбились в дорослому житті. Навіть при життєвих встрясках , не було тої побічки що зараз. Я обстригаю нігті не допомагає..
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
цитата:
свербіж
Вначале Вам надо устранить физиологическую проблему такого состояния.
Для этого надо исключить дерматологические заболевания (помимо клеща), болезни ЖКТ и аллергию.
И только после этого уже говорить о психологических причинах.
Но и в этом случае начинать надо с врача (невролога или психиатра) и уже потом обращаться к психологам.
В Вашем случае врачи и медикаментозное лечение будет первичным.
Работа же с психологом должна будет проводиться параллельно, а не вместо приема препаратов.
психолог онлайн
Доброго ранку!
ЗВІДКІЛЯ??
Погоджуюсь з колегою - треба спочатку дослідити причини разом з лікарями, здати певні аналізи, отримати висновки.
І дещо з'ясувати зараз.
цитата:
Рік потому вперше звернулась до невропатолога як тоді здавалося що нервова система здута як повітряна куля, скаржилась на підвищену нервозність .
З яких причин звертались до невропатолога? Що відбувалось у Вашому житті перед тим? Чим була спричинена нервозність?
Який діагноз ставив лікар?
цитата:
Трохи більше після прийому спеціаліста став проявлятись свербіж шкіри:спина ,плечі , декольте, коли знімала одяг хотіла почесатись. гірше коли це відбувається у ві сні несвідомо , і на ранок я прокидаюсь з розчесаною шкірою.
На символічному рівні такий свербіж може сприйматись як прояв аутоагресіЇ. Поміркуйте, за що Ви можете бути на себе ображені?
цитата:
Нічого подібного не було в дитинстві
Що це означає "зручна дитина"? Для мене це - зручна для батьків, слухняна, догоджаюча, а для себе повністю неприхильна, відчужена від власних бажань.
Тож яким було Ваше дитинтсво?
психолог онлайн
Добрий день! Що трапилось перед тим, як у Вас почались ці труднощі?Ці проблеми можуть мати і біологічний характер
Дополнение от автора
З яких причин звертались до невропатолога? Що відбувалось у Вашому житті перед тим?
Перед тим...я щойно знайшла роботу
Підприємство було в певному відношенні ноунейм , поки створювалась розкрутка, допомоги нізвідки не було, а хотілось жити а не в порожньо існувати.
Покинути те що маю був не варіант , тоді були скачки карантинних обмежень та економіки і не факт що на новому місці було би краще. На цьому підгрунті похитнулась моя нервова система, бо окрім робочих моментів до ночі це про робочий графік, ніби типова ситуація але все ж
Вирок невропатолога Не запущено, ну якщо серйозно ніяких психологічних відхилень.
Минув рік і схоже хронологія подій повторюється з тієї же роботи . Тепер без року неділя як я безробітна. Через військовий стан . Свербіж не такий інтенсивний, а якщо хочеться зачесатись згадую про рубці які залишають царапини . Не знала що таке буває.
А за дитинство вище , мова була про те що навіть дитиною я вміла себе контролювати.
психолог онлайн
цитата:
Если врач не нашел никаких психологических отклонений, то по какой причине Вы продолжаете искать психологическую, а не физиологическую причину своего состояния?
К классическим психосоматическим заболеваниям Ваш зуд не относится.