Образи
Для чого людина обзиває іншу людину?Люблю сидіти на ф3,там один хлопець одного разу почав мене обзивати мол я за комплексована,інша дівчина смілива,я йому теж відповіла тим самим ,потім аін начав писати я тупа ,шалава і т.д.,не знаючі мене,я його заблокувала ,але осадок залишився,хоча я себе такою не ввжаю ,і не знаю як реагувати на таких людей ??
Вопрос от: ; Возраст: 22
Дополнение от автора
Хоча бачить він мене вперше

психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Для чого людина обзиває іншу людину?
Звісно, причин може бути багато. Наприклад, від слабкості, від бажання принизити, від намагання виразити назовні агрессію, яку не вдається виразити тому, хто її спровокував...
цитата:
але осадок залишився,хоча я себе такою не ввжаю ,
Ось тут головне. Це про те, що Вас чипляє. От навіщо спілкуватись з дурнем?! Або хамом?! Вони такими і залишуться, щоб Ви їм не казали і не писали.
цитата:
і не знаю як реагувати на таких людей ??
Відповідь прийде сама по собі, коли розберетесь із власною самооцінкою та зонами вразливості. Коли взагалі не буде потреби і бажання на щось подібне реагувати. Психолог може допомогти пройти цей шлях набагато швидше, ніж Ви його будете намагатись пройти самотужки.
Дополнение от автора
Доброго дня,Володимир,та не спілкуюсь ,заблокувала ,просто думаю певно не треба було спілкуватись з ним,слухати це все і сразу заблокувати,Прсото хотілось якось заткнути,але не вийшло .
Дополнение от автора
Я його бачила вперше і поспілкуватись довелись тільки зараз,коли я побачила ,що він такий ,звісно мені захотілось припинити з ним розмови .
психолог онлайн
цитата:
Для чого людина обзиває іншу людину?
Что Вам даст ответ на этот вопрос?
цитата:
і не знаю як реагувати на таких людей ??
А как Вы хотите реагировать?
Дополнение от автора
Доброго дня ,Світлана,ну я йому відповіла ,він не заткнувся,хочеться,досягти поваги від людини
психолог онлайн
цитата:
я йому відповіла ,він не заткнувся,хочеться,досягти поваги від людини
Если он абьюзер-нарцисс, то и не заткнется.
И достигнуть от такого человека уважения практически невозможно.
Вы всегда ставите перед собой такие недостижимые цели?
Дополнение от автора
Ні,не завжди.
психолог онлайн
цитата:
Ні,не завжди.
Чтобы противостоять манипуляциям абьюзера, надо понимать за какие "крючки" дергает манипулятор и как можно противостоять ему.
Вы готовы потратить на это свои силы и финансы, чтобы с помощью психолога научиться всему этому?
психолог онлайн
Добрий день! Як Ви взагалі захищаєте свої межі?
психолог онлайн
Добрий день, Іра.
Що Вам дасть відповідь, чому "люди хамлять", адже все цілком індивідуально і єдиної першопричини немає? Складається враження, що Ви хочете загальний шаблон чи алгоритм, що, на жаль, неможливо. Але тут важливий інший момент - що лежить під цим Вашим бажанням (якесь почуття, установка чи потреба)?
цитата:
і не знаю як реагувати на таких людей ??
ОК, а як би Ви хотіли реагувати?
цитата:
але осадок залишився,хоча я себе такою не ввжаю
Що це за "осад"? Опишіть його.
цитата:
просто думаю певно не треба було спілкуватись з ним,слухати це все і сразу заблокувати,Прсото хотілось якось заткнути,але не вийшло .
А що б Вам дало "затикання"? Коли Ви "заткнули", яка Ви тоді? А коли просто припинили спілкування і заблокували - яка тоді?
Дополнение от автора
Доброго дня,Татьяна.Я умію говорити ні,коли мені це не зручно ,або коли оюдина зловживає,вмію сказати,що мені неприємно ,відкрито висловлюю це.
психолог онлайн
цитата:
Я умію говорити ні,коли мені це не зручно ,або коли оюдина зловживає,вмію сказати,що мені неприємно ,відкрито висловлюю це.
Тогда в чем сложность поступить аналогично с этим парнем?
цитата:
там один хлопець
психолог онлайн
цитата:
не спілкуюсь ,заблокувала ,просто думаю певно не треба було спілкуватись з ним,слухати це все і сразу заблокувати,Прсото хотілось якось заткнути,але не вийшло .
Які висновки зробили в ході обговорення власного запиту?