Хочу кохання, але коли отримую то вже не дуже і треба..
Добрий день! Помітила в себе дивну поведінку. Я перша признаюся в коханні хлопцю. В середньому, через 1-2 місяця спілкування, якщо розумію що він мені подобається. Але тільки якщо розумію що між нами все добре, тобто я зможу почути це теж відповідь. І так бувало що я це чула. А от недавно було таке що один сказав мені почекати. Поки він розбереться з собою. Минув час. І от недавно він сказав що відчуває як в нього зароджується любов до мене. І от. Це те що я хотіла отримати. Але розумію що після цього він починає бути мені не цікавим. Тоді, як я призналася і він сказав що не може поки відповісти мені тим самим. Я відчула злість і бажання зникнути. Але я лишилася щоб дочекатися. Мені було цікаво подивитися що з цього буде. Так хотілося щоб він вірив мені. Але я тепер розумію що всі мої якби почуття - іграшкові. Хоча я тоді щиро казала, але тоді він можна відмовив мені і цим розізлив мене, тепер я тільки прикидаюся закоханою. А коли він вірить, мені це подобається, розумію що створила йому безпечне середовище. Подобається йому брехати щоб отримати своє.
В мене ніколи не було стосунків. І не пригадаю щоб щось схоже траплялося раніше. В якійсь мірі ця ситуація мене веселить. Але одночасно я не можу зрозуміти чому ж я так себе поводжу? Чому я не лишила його тоді, а вирішила шось там чекати щоб потім, можливо, зробити йому боляче..
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Саша, доброе утро!
А что Вы сами думаете по этому поводу? Что Вы от этого получаете? Скорее, как Вы говорите, это выглядит как игра, а не желание строить глубокие отношения. Какие у Вас отношения с родителями?
психолог онлайн
цитата:
Але одночасно я не можу зрозуміти чому ж я так себе поводжу?
Сашо! Дивно Ви поводитесь (навіть тут, на форумі) - поставили питання. Потім самі на нього дали відповідь
цитата:
Чому я не лишила його тоді, а вирішила шось там чекати щоб потім, можливо, зробити йому боляче..
І тепер не вірите собі ж...
То чому собі віри не маєте?
Моє припущення того, що з Вами відбувається, таке. У Вас сформувався ХИБНИЙ спосіб побудови близькості - зізнанням в почуттях (напевно, всього лише симпатії, проте аж ніяк не закоханості) підкорити хлопця і отримати від нього взаємне зізнання. І тим самим задовольнити жагу до перемоги, щось відчути з емоцій дитинтсва, де ця схема виникла. (Завдяки кому - треба дослідити. Це не так і складно. І. доречі, може бути і цікаво, і корисно). А далі все - кінець гри, далі не цікаво. Це саме гра без шансів на стосунки.
Якщо "об'єкт" не ведеться на Ваше акторство, то він заслуговує на покарання, бо "принцеса" не потерпить такої образи.
психолог онлайн
Доброго дня, Саша!
"Помітила в себе дивну поведінку"
Подобається йому брехати щоб отримати своє. В мене ніколи не було стосунків. І не пригадаю щоб щось схоже траплялося раніше. В якійсь мірі ця ситуація мене веселить. Але одночасно я не можу зрозуміти чому ж я так себе поводжу? Чому я не лишила його тоді, а вирішила шось там чекати щоб потім, можливо, зробити йому боляче.. "
Дивно, що ви називаєте свою поведінку дивною, бо вона більше схожа на маніпулятивну поведінку агресора із трикутника Карпмана.
А от чому ви обираєте нездорову та залежну поведінку, краще розібратися індивідуально при зустрічі с психологом.
психолог онлайн
Вітаю, Сашо!
Ви дійсно граєте в гру "стосунки", бо справжніх стосунків Ви боїтесь. При цьому, Ви заздалегідь знаєте , що переможете, бо в Вас є величезний досвід в цьому. Тільки в мене є запитання:" З ким Ви грали в цю гру в дитинстві?
Сашо,про почуття Ви говорите лише тоді, коли не очікуєте відмови, тобто Ви впевнені в позитивній відповіді. Тоді Ви відчуваєте свою перемогу, владу над людиною та вважаєте її слабкою, не вартою Вашого кохання. Але ж Ви самі її вибрали, іншу вибирати не можете, бо є страх, що Вам відмовлять і буде боляче . А Ви добре знаєте, як це, коли тебе відштовхують, нехтуючи твоєю любов'ю, тому й наносите " превентивний удар".
Нажаль, це непоодинокий випадок, а Ваш деструктивний спосіб побудови стосунків. Тому я вважаю, коли Ви дійсно захочете серйозних відносин, буде дуже складно це зробити.
Психолог допоміг би Вам зрозуміти звідки зявилась ця модель поведінки та як будувати здорові відносини з партнером в майбутньому.