У мене виникло питання
Добрий вечір. Виникло питання. Я не знаю точно, чи пов'язано це з моїм психологічним станом, або з чимось іншим, але суть така: я приблизно років 5-6 страждала від деякої хвороби, яку не міг вилікувати жоден лікар. Нащастя, коли все ж таки вдалося мене вилікувати, я дуже зраділа. Вже пройшло кілька років, а мені все одно страшно від того, через що я пройшла. Було багато труднощів і, навіть, буває, що я згадую, як мене дразнили мої однокласники... дуже не по собі... Іноді навіть сняться ті моменти, коли я хворію і мені дуже не по собі від цього....
Також буває таке, що можу почухати якусь частину тіла, потім мені одразу стає страшно і на думку приходить всяке різне. Тому одразу перевіряю увесь тулуб, щоб зрозуміти, що на ньому нічого немає.
Ось і від цього всього питання: чи є якийсь психологічний термін, що може описати мою ситуацію? І чи можна якось заспокоїти себе?
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Добрый вечер!
То, что Вы описали очень похоже на психосоматическую проблему и было бы хорошо поработать со специалистом. Если у Вас были высыпания на коже, то это носит более глубокий смысл и здесь нужна терапия. Сложно сказать, как поведет себя это заболевание. Какую помощь Вы сейчас хотите получить?
психолог онлайн
цитата:
Ось і від цього всього питання: чи є якийсь психологічний термін, що може описати мою ситуацію?
Ваше состояние называется тревожностью, которую вызывают Ваши страхи.
Степень этого может варьироваться от нормы и до тревожного расстройства, когда уже будет требоваться медикаментозное лечение.
цитата:
І чи можна якось заспокоїти себе?
Только с помощью индивидуальной психотерапии с психологом.
психолог онлайн
цитата:
І чи можна якось заспокоїти себе?
Звісно, можна. Для цього потрібно вгамувати Вашу тривогу. А це передбачає співпрацю з психологом, яка призводить, зрештою, до корекції способу життя і прояву себе у світі. Хочу звернути увагу на те, що за цими простими словами криється плідна робота людини щодо усвідомлення своєї внутрішньої реальності - думок і їх спрямування, емоцій/почуттів та способів поводження з ними, а також поведінкових моделей.
До того ж, професійні фахівці позаочі не можуть людині ані висловити висновки і тим більше щось порадити. Потрібне індивідуальне спілкування, адже питання психологічного здоров'я вельми чутливі.
На цей момент пропоную переглянути відео "ТРЕВОГА КАК ПРЕРВАННОЕ ВОЗБУЖДЕНИЕ."
https://upsihologa.com.ua/audio-video-653