Руйнування світогляду
Зараз дуже популярне слово " незламні", але мені здається, що я зламалася, ще на початку війни і ніяк не можу зібратися назад. Війна розвалила на шматки мій світогляд, сприйняття Світу, до сих пір до кінця не віриться, що це можливо. До цього я жила у Світі, не те щоб рожевих єдинорогів, а нормальних адекватних людей XXI сторіччя, принаймні я наївно вірила, що вже не Середньовіччя і людей турбує розвиток економіки, наукі, технології, а не імперії та захоплення нових територій. Я думала, що вбивці, це окремі психічно хворі люди, ні, виявляється вбивства можуть стати звичайною реальністю і більшість народу буде це підтримувати, якщо людей правильно накрутити. А Світом керують не розумні, не добрі і не сильні, а ті, хто майстерськи володіє мистецтвом пропаганди ( І все одно ця кривава реальність до сих пір не вкладається в голові, особисто я не змогла б вбити навіть тварину. Мені дуже шкода кошенят у нас на дворі, досить часто їх годую і відчуваю себе трохи виннною, що не можу забрати до себе на зйомну квартиру, а тут людей вбивають кожного дня в величезній кількості, руйнують будинки, гвалтують жінок. Як таке взагалі можливо?
Мене просто бісить, що мою реальність в реальність усіх нас в значної Мірі визначається з'їхавшим з глузду кривавим дідом з імперськими абміціями, що живе минулим замість теперішнього та майбутнього, а російський народ, як слухняне стадо не задумаючись йде вбивати. Як змиритися з такою реальністю і не з'їхати з глузду і просто прийняти для себе, що Світ він такий? Дякую заздалегідь
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
цитата:
Як змиритися з такою реальністю і не з'їхати з глузду і просто прийняти для себе, що Світ він такий?
Аріна, прийняття - це буде результат певного процессу проживання і усвідомлення багатьох речей: краєугольних каменів Вашого світогляду, сформованих звичних способів і підходів щодо контакту з реальністю - як внутрішньою, так і зовнішньою. Це якщо стисло. При цьому універсального рецепту не існує. В кожному випадку буде індивідуально знайдений і напрацьований механізм.
цитата:
Мене просто бісить
Ось тут про невиправдані очікування. А хто запевняв, що життя буде завжди гуманним, мирним і не жорстоким?
Бісить - як саме проявляється на рівні поведінки?
За рахунок чого вдається не зірватись у прірву відчаю, люті або депресії?
Дополнение от автора
Мені здається, що одна справа якийсь утопічно гуманний Світ з ідеальними людьми, зрозуміло, що такого не існує і не може існувати,і інше те, що відбувається зараз - це все взагалі за якимось межами. Відчуваю себе у такий реальністі, як жертва гвалтівника, яка нічого не може зробити, а тільки терпіти, коли все скінчиться. Так звичайно, я можу щось робити чи волонтерити, але це крапля в морі яка точно не призведе до того, що завтра війни вже не буде. Довготривала війна мені нагадує вампіра, що не вбиває жертву одразу, а поступово знекровлює( От саме таке моральне знекровлення вже починаю відчувати, хоч порівняно з іншими мені ще гріх жалітися
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Так звичайно, я можу щось робити чи волонтерити, але це крапля в морі яка точно не призведе до того, що завтра війни вже не буде.
Людину зцілюють її власні зусилля щодо втілення в реальність своїх сенсів та прагненнь. Як Вольтера "дбати про свій сад", як у Івана Франка "лупати свою скелю."
Добре б було робити справу разом з однодумцями. Вони, до речі, є серед Вашого кола?
Зверніть увагу, як Ви сповзаєте з головного вектора свого ж запиту - я можу щось робити (а чи робите?), але завтра війна не припиниться. Де Ви бачили, щоби завдяки бажанню однієї пересічної люди війна спинилась в один день?! Війна спиниться у свій час, коли ми переможемо. І цей день обов'язково настане))Ответ отредактирован автором 08-12-2022 17:50:21
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Павловна Венглинская
цитата:
Світ він такий, тобто реальність сьогодні така. З подібними переживаннями стикалися, стикаються багато українців. Насильство, жорстокість не можуть бути нормою. Це жахливо, огидно.
цитата:
Відчуваю себе у такий реальністі, як жертва гвалтівника, яка нічого не може зробити, а тільки терпіти, коли все скінчиться.
Жертва залишається жертвою, поки не починає діяти в своїх інтересах. Зараз кожен обмежений. Багато хто стикається з безвихіддю. Але правда така, що війна є, і життя у війні має свої особливості.
Чи допомогає вам моя відповідь?
психолог онлайн
цитата:
Вам в помощь - книги Виктора Франкла, который пережил концлагерь и не сошел с ума.
И его логотерапия - исцеление смыслом.
Самостоятельно Вы можете прочитать произведения этого автора или проработать свою проблему с психологом, если книги не помогут.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Вітаю вас!
"Мене просто бісить, що мою реальність в реальність усіх нас в значної Мірі визначається з'їхавшим з глузду кривавим дідом з імперськими абміціями, що живе минулим замість теперішнього та майбутнього, а російський народ, як слухняне стадо не задумаючись йде вбивати. Як змиритися з такою реальністю і не з'їхати з глузду і просто прийняти для себе, що Світ він такий? Дякую заздалегідь"
Дозвольте собі злитися, ви маєте на це право. Відреагуйте здоровим способом свою агресію, поки вона не зруйнувала вас зсередини. Дозволяєте собі направити злість на того, хто її заслуговує.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Лучшим вариантом будет обратиться к психотерапевту. Вы сможете прожить все свои переживания, будете учиться принимать реальность, насколько это возможно, сможете найти опоры и поддержку вначале в терапевте, а потом в себе и окружающих людях, научитесь замечать разное в жизни, найдете то, на что можете сама влиять.
На данный момент вы из одного полюса (про чудесный мир, где всех интересует развитие) вы свалились в другой полюс отчаяния, бессилия и все плохо. И там и там жить сложно, потому что реальность где-то посередине. Войны всегда были и есть. Тот же наш сосед, который пришел с войной к нам, приходил с тем же в другие страны, просто мы не замечали этого, не интересовались особо.
В любом случае, сейчас вам нужна поддержка и помощь, чтобы не погрязнуть в этом унынии и отчаяние, и найти ресурс двигаться дальше и даже получать удовольствие от жизни
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Arina, доброго часу доби!
цитата:
Зараз дуже популярне слово " незламні", але мені здається, що я зламалася, ще на початку війни і ніяк не можу зібратися назад.
Насправді ми всі зламалися об війну. І от саме можливість зібратися після цього зламу - це і є незламність. І це притаманне далеко не всім. Я б навіть сказала що мало кому, бо дуже багато людей цю заламаність придушили, заплющили на нєї очі, відвернулися від себе від того болю та відчаю. І все це знаходиться у багатьоїх людей в закляклому стані. І одного недоброго часу воне вибухне...
Ви умнічка!!! Ви себе відчуваєте і Ви до себе уважна! Це вже дууууже добре. Ви - МО-ЛО-ДЕЦЬ!!!
цитата:
думала, що вбивці, це окремі психічно хворі люди, ні, виявляється вбивства можуть стати звичайною реальністю і більшість народу буде це підтримувати, якщо людей правильно накрутити.
Навіть не накрутити, а приготувати іншу страву під іншим соусом.
І це - не середновіччя, бо маємо досвід Німеччини, коли нацисти прийшли до влади, то вся нація, серед якої велика сила силенна досвідчених, інтелігентних, добрих, чуйних, співчутивих людей підтримали та приймали участь у массових вбивствах.
цитата:
особисто я не змогла б вбити навіть тварину
А Ви були в таких обставинах? На підставі чого така впевненність? А якби це засмажене кошеня врятувало життя помираючої з голоду дитини - Ви б що зробили? Кому б дали право жити, а кому померти?
цитата:
Це прекрасне екзистенційне питання. Як і деякі з тих, що Ви підняли вижче... І у форматі сайту з цим Ви не резберетесь. Бо будь яке екзистенційне питання - це виключно субьективне питання і відповідь можна віднайти лише на індивідуальній терапії. Тож може має сенс обрати фахівця та попрацювати з психологом?