Як зрозуміти наміри чоловіка?
На роботі колега ЩОДНЯ пригощає ( купує) кавою та шоколадками. У вільний від роботи час ( 10-15 хв) приходить щоб поспілкуватись, однак крім кави та солодкого немає більше ніяких проявів уваги. Так триває місяць. Що це? Просто хороше відношення до колеги чи такого роду залицяння?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Що Вам заважає спитати про це у самого чоловіка?
Можна ж це зробити у жартівливій або напівжартівливій формі.
психолог онлайн
цитата:
ЯК ЗРОЗУМІТИ НАМІРИ ЧОЛОВІКА?
Kate, у Вас самої які припущення щодо його намірів? От для чого, насправді, чоловіку потрібно виявляти таку увагу?
Звісно, невідомість, яка виникла, можна прояснити у спілкуванні. А можна просто отримувати задоволення (якщо Ви його дійсно отримуєте) від кави і шоколадок і дивитись на подальший розвиток подій. Щось з часом, вважаю, має відбутись.
Щодо солодощів, то тут варто бути обережною, аби не нашкодити здоров'ю)
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 330832 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Мої припущення, стандартні: у чоловіка є симпатія до жінки, бажання добитися, природні інстинкти і т.д. Однак плутає те, що він не діє далі, тобто все зависло на тих щоденних шоколадках. Чоловіку 35 років, якби не хлопчик, щоб списати на нерішучість. Одного разу піджартовуючи я сказала, що ти розоришся, як будеш купляти всім солодощі, на він відповів, що нікому більше не купує
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 330824 для Павел Леонидович Басанский
Одного разу я піджартовуючи сказала, що ти розоришся, як будеш всім купляти шоколадки, на що він відповів, що окрім мене більше нікому не купує
психолог онлайн
цитата:
Зрозуміло.
Чимало варіантів розвитку подій можна накидати. От тільки навіщо? Чому взагалі Вас поведінка цього чоловіка цікавить? Хіба немає інших навколо? Що з Вашим особистим життям? Чи є воно? Чи задоволені Ви ним?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 330839 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Мені цей чоловік подобається, але я не хочу витрачати час, тай розчаруватись потім, якщо це і справді нічого не означає. Незнаю як правильно запитати, щоб не перебільшити і щоб не злякати його, можливо йому потрібен конкретний знак, що можна йти далі…
психолог онлайн
цитата:
От скажіть мені, навіщо все так ускладнювати?
Зазвичай впенені в собі люди будують стосунки через прямий і відкритий діалог, використовуючи ті слова, які є в наявності словникового запасу.
цитата:
Мені цей чоловік подобається
Тобто стосунків у Вам немає.
цитата:
але я не хочу витрачати час
Не хочете витрачати, то й не витрачайте. В чому проблема?
психолог онлайн
цитата:
Незнаю як правильно запитати, щоб не перебільшити і щоб не злякати його, можливо йому потрібен конкретний знак, що можна йти далі…
Знак потрібен усім. І йому, і Вам теж. Згодні?
Спробуйте кілька варіантів, наприклад -
Один: "А чим я така особлива для тебе? Що купуєш тільки мені..."
Другий: "Ти мене для чогось підгодовуєш? Приручаєш?"))
І зверніть увагу не тільки й не стільки на його вербальну відповідь, але більше на поведінку, міміку, інтонацію при цьому.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 330848 для Павел Леонидович Басанский
Дякую, хороша порада, спробую