Особа з минулого жінка
На фірмі зі мною почала працювати особа з минулого( особа з аморальною репутацією) почала виказувати свою неприязнь до мене через плітки, вигадує щось що не відповідає дійсності, думаю щоб принизити мене в очах інших. Що робити в цій ситуації, просто це вибиває з колії. Не можу зосередитись на роботі. Вимикати волосся їй чи що? Немає сил просто.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Добрий день. Що значить "особа з минулого"?
Що вам заважає поговорити зцією особою?
Дополнение от автора
З цією особою дружила я, але вона провела себе не подобаюче для людей що дружать разом. Ото ж наші шляхи розійшлись одразу ж ще 15 років тому, тепер доводиться працювати на одній роботі, і я досі ненавиджу цю людину, вона викликає в мене гнів.
психолог онлайн
Добрий вечір. Як ви реагуєте на ці плітки в колективі? Чи дозволяєте собі ж таку саму поведінку?
Якщо ви не можете змінити ситуацію - змініть ставлення до неї.
Подумайте, чому вона Вас так торкає? Чому її думки для Вас важливі?
.
Дополнение от автора
Я ненавиджу людей пліткарів, як тільки появляються такі люди в моєму житті Я їх одразу ж намагаються відсіювати від себе. Не хочу косих поглядів у колективі, Я нікого не обговорюю і не хочу щоб це хтось робив по відношенню до мене.
психолог онлайн
цитата:
На фірмі зі мною почала працювати особа з минулого( особа з аморальною репутацією) почала виказувати свою неприязнь до мене через плітки, вигадує щось що не відповідає дійсності, думаю щоб принизити мене в очах інших.
Получается, что эта женщина только вышла на работу и уже начала пользоваться таким уважением в коллективе, что все слушают ее сплетни, а не Вас, с которой проработали гораздо большее время?
Как такое может быть?
Что с Вашей самооценкой, если вновь прибывший человек может так ее легко понизить в коллективе, с которым Вы работаете давно?
психолог онлайн
цитата:
Якщо колектив здоровий, то Вам боятись нема чого. А якщо навпаки - нездоровий, отруйне поле для пліток - то що Вам там робити?
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 332146 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Дякую
Дополнение от автора
Дякую