Хлопець не тримає , але і не відпускає.
Розійшлись з хлопцем майже місяць назад після 6 років разом.
Почали спілкуватися, він дзвонить , пише, цікавить як справи , але при цьому всьому каже ,що не впевнений у своїх почуттях і не знає чого він хоче насправді. Каже,що йому не байдуже на мене.Я не знаю як бути, вже набридла ця невизначеність, але і відпустити я теж не можу, хоча сто разів казала собі,що відпустю…
Я не розумію його , і він сам себе зрозуміти не може.
Як бути,що Ви можете порадити в цій ситуації?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Інна Олегівна Горошко
Є сенс звернутися до психолога особисто. Обом. Але окремо.
Невизначеність у власних почуттях, невміння себе почути - це його психологічна проблема.
А Ваша задача, Yana: дослідити разом зі спеціалістом, що заважає відпустити хлопця? Жаль, страхи, гарні спогади, ще щось? А також, як це сформувалося, його витоки та способи нейтралізації.
психолог онлайн
Yana, если Ваш парень говорит,
цитата:
що йому не байдуже
а также
цитата:
дзвонить , пише, цікавить як справи
то следовательно, у него остались чувства к Вам.
С другой стороны, и Вы тоже не можете его
цитата:
відпустити
цитата:
Як бути,
Следовательно, сейчас для Вас имеет смысл попытаться вернуть его.
И Вы сможете это сделать, если начнете вести себя с ним по-другому.
Стратегию и тактику Вашего поведения можно будет прописать в индивидуальной работе с Вами. Для этого потребуется 5 консультаций.
На первой встрече Вы получите план решения своей проблемы и узнаете, какие первые шаги Вам надо будет предпринять, чтобы вернуть своего парня.
цитата:
що Ви можете порадити в цій ситуації?
Если же Вы решите все же расстаться, то в этом случае сможете обойтись и без психолога. Потому что Вам поможет просто фактор времени, по принципу "время лечит".
психолог онлайн
цитата:
Я не знаю як бути, вже набридла ця невизначеніст
Якщо набридла невизначеність, то варто покінчити з нею. Однак
цитата:
відпустити я теж не можу, хоча сто разів казала собі,що відпустю…
Знаєте, НЕ МОЖУ живе на вулиці НЕ ХОЧУ(!)
Отже, потрібно розібратись, що формує невизначеність з Вашого боку. Це може бути невпевненість в собі, мовляв, більше нікого не зустріну і залишусь самотньою. Або надія на відновлення почуттів. А, може, сподівання на позитивні зміни з боку хлопця?
Щось все-таки Вас тримає на прив'язі. Тому спробуйте зазирнути вглиб себе і зрозуміти, що саме? А потім вже буде нагода робити вибір, як із тим поводитись.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Це залежні стосунки які мають "глибоке коріння" як в нього, так і у Вас.
Для того, щоб в майбутньому побудувати здорові стосунки, навіть якщо не з цією людиною, Вам потрібно знайти причину залежності. Для цього потрібна допомога спеціаліста.
Якщо Ви її не знайдете і не пропрацюєте, то наступні відносини будуть побудовані по такому ж "алгоритму".