Завишені очікування у мене чи я хлопець не правий ?
Доброго дня ,
Я у стосунках з хлопцем трохи більше ніж півроку .Виникла така ситуація що лікар назначив мені візит в клініці яка знаходиться за містом і ще й на вечір .Я попросила свого хлопця щоб він просто проїхався зі мною туди на автобусі ,це займає десь годину з копійками їзди (таксі дорого коштує ) ,після роздумів він все таки сказав що у нього сьогодні інші плани ,він не хоче спізнитися на тренування і тд .Почуваюсь себе самотньою ,більше мені немає з ким поїхати , а район там скажем не зовсім безпечний.Раніше хлопець мене всюди проводжав навіть якщо додому йти 3 хвилини ,а тут виходить романтика пройшла ?Я не розумію може я себе поводжусь як дитина ,чи мої очікування абсолютно нормальні?
Дякую кожному за відповіді наперед
Вопрос от: ; Возраст: 19
Дополнение от автора
Доповню ,що я не просила його сидіти зі мною до кінця ,а хоча б провести

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго дня Діано!
Дуже складно, загалом, щось писати конкретно, адже не відома серйозність ваших стосунків.
Тому у таких випадках, можна лише припускати, а що саме було причиною відмови насправді...
Перша. Для чоловіків дійсно великого значення мають спортивні заняття. І щоб свої плани зруйнувати, потрібні дійсно дуже важливі причини...
Друге. Можливо слово "лікарня" спрацювало як певний тригер, яке у нього "підняло" певні страхи чи неприємні почуття чи згадки з минулого... І т.д.
Загалом, як на мене, робити якісь висновки дуже передчасно, а от пригледітися до стосунків більш уважно я б все ж радила.
психолог онлайн
Добрий вечір, Діано!
цитата:
Я не розумію може я себе поводжусь як дитина ,чи мої очікування абсолютно нормальні?
Бачу Вам було неприємно почути відмову хлопця. Тим більше через таку причину, як тренування. Він же не йшов у нічну зміну або не доглядав по свойї черзі лежачу бабусу. Ото була б, на Вашу думку, поважна причина не їхати до лікарні. Отже, ймовірно, ви з хлопцем розходитесь у цінностях і поглядах на стосунки.
До речі, свою поведінку порівняли з дитячою. Хочу спитати, на якій підставі Вам здалося, що просити хлопця поїхати з Вами у доволі небезпечний район дорівнює - поводитись як дитина?Ответ отредактирован автором 31-01-2023 17:50:19
психолог онлайн
Доброго дня!
В Вас є певні критерії, які для Вас важливі. Ніколи не занижуйте їх та не ігноруйте. Завжди прислухайтеся до свого внутрішнього голосу.
Поспішати, теж, не варто. Поговоріть з хлопцем. Скажіть про свої почуття, емоції. Якщо для нього важливі Ваші переживання, то він прислухається до Вас. В подальшому, спостерігайте
психолог онлайн
Доброго дня. Якщо у хлопця були плани, а ви попросили його провести вас незавчасно, то мабуть до хлопця не може бути питань. Чому ви погодилися їхати в небезпечний район, в пізній час?
психолог онлайн
цитата:
чи мої очікування абсолютно нормальні?
Конечно, Ваши ожидания
цитата:
абсолютно нормальні
Вы находитесь в отношениях с парнем и рассчитываете на его помощь, которая в данном случае Вам необходима.
Получается что он поставил на первое место тренировку, которую вполне можно было перенести и пренебрег Вашим здоровьем.
цитата:
Почуваюсь себе самотньою
Вероятно, Вам надо будет сделать выводы из этой ситуации.