Не вдається побудувати стосунки
Добрий день. Зустрічаюсь з хлопцем близько півроку, але на відстані майже весь час. Спочатку все було добре, згодом я відчула якийсь холод, казала що давай я приїду додому ззакордону і будемо разом, але він відмовляв кажучи, що в Україні небезпечно, що що я там буду робити, що треба спочатку щось знайти, що в нього служба і треба спочатку йому вирішити ці питання. Я йому повірила і поки не їхала. Але потім заясуввлось, що останні кілька місяців він спілкується з іншою. Мені дуже боляче від усвідомлення цього. Я розумію, що якби я приїхала до нього раніше, то цього і не сталося б. Зараз він каже, що заплутався, що йому з нею добре, зі мною також, але шоб я приїхала не хоче. А я його люблю і не знаю що робити. Починаються розмови, що «ти дуже класна хороша дівчина, знайдеш собі достойного» і тд. Ці слова я чую кожен раз, коли зі мною розходяться хлопці. Спочатку в нас все добре, потім просто кидають. А я дуже швидко звикаю до людини, закохуюсь, відкриваю душу, починаю планувати майбутнє з цією людиною. Але це повторюється знову і знову. Що не так зі мною ? Чому так відбудеться ? Де я допускаю помилку і як їх уникнути в стосунках ? Я дуже хочу сім’ю, дуже хочу дітей, про це не говорю зразу, ні, щоб не відлякати хлопців. Я готова піклуватись про нього, дбати, допомагати, але йому це не потрібно. Проте коли кажу чи ми розходимося чи в нас немає більше жодного шансу він каже «я такого не казав» тим самим не тримає і не відпускає мене, даючи мені надію. Чи можливо мені ще врятувати ці стосунки ? Я дуже хочу бути з ним..
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Павел Леонидович Басанский
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Спочатку в нас все добре, потім просто кидають. А я дуже швидко звикаю до людини, закохуюсь, відкриваю душу, починаю планувати майбутнє з цією людиною. Але це повторюється знову і знову. Що не так зі мною ? Чому так відбудеться ? Де я допускаю помилку і як їх уникнути в стосунках ? Я дуже хочу сім’ю, дуже хочу дітей, про це не говорю зразу, ні, щоб не відлякати хлопців. Я готова піклуватись про нього, дбати, допомагати, але йому це не потрібно.
Наталя, доброго дня. Якщо Ви потрапляли в аналогічну ситуацію неодноразово, варто прояснити, чому це з Вами відбувається. Можливо, справа в тому, що Ви дуже швидко закохуєтесь і стаєте залежною від хлопця, починаєте планувати майбутнє набагато швидше, ніж він, і це відштовхує партнера? Не обов'язково про це говорити, люди багато чого здатні відчувати і без слів.
цитата:
Проте коли кажу чи ми розходимося чи в нас немає більше жодного шансу він каже «я такого не казав» тим самим не тримає і не відпускає мене, даючи мені надію. Чи можливо мені ще врятувати ці стосунки ? Я дуже хочу бути з ним..
А Ви будете щасливою в стосунках, якщо у хлопця буде паралельно ще одна дівчина?
Дополнение от автора
Так, може бути, я швидко закохуюсь і прив’язують до людини, але я не можу контролювати свої почуття. Це все стається несвідомо 😔
Звісно я не буду щаслива з ним, якщо в нього буде інша, але можливо я можу щось зробити, щоб він забув за неї, щоб повернувся дл мене?🥺
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 335867 для Татьяна Штапова
Так, я знаю, я швидко закохуюсь і прив’язують до людини, але я не можу контролювати свої почуття. Це все стається несвідомо 😔 Кожен раз я думаю, що це той самий і починаю просто жити тою людиною..
Звісно я не буду щаслива з ним, якщо в нього буде інша, але можливо я можу щось зробити, щоб він забув за неї, щоб повернувся до мене?🥺
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 335867 для Татьяна Штапова
психолог онлайн
Татьяна Штапова
Ирина Григорьевна Инститорова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Доброго, Наталя!
Схоже у Вас залежний тип особистості (за класифікацією Карен Хорні),для якого і є характерною подібна поведінка:
цитата:
Звісно, що це відбувається несвідомо, бо так і працює будь-який невротичний механізм. Психотерапія з психологом - єдине рішення для того, щоб спочатку дослідити, а потім і зупинити його дію. Бо інакше Ви точно не зможете бути щасливою, ні з ким. Бо в цьому стані навіть щирі почуття спотворюються й викривляються.
цитата:
Звісно я не буду щаслива з ним, якщо в нього буде інша, але можливо я можу щось зробити, щоб він забув за неї, щоб повернувся до мене?
Спроби маніпулювати іншим, якось впливати на нього, замість того, щоб змінити себе та позбавитись від невротизму, це типова тактика невротика (не ображайтесь, більшість людей - невротики), яка врешті решт закінчується крахом відносин. Тільки після цього людина починає шукати більш адекватні способи вирішення проблеми. Хоча деякі так і не починають...
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Григорьевна Инститорова
цитата:
Так, я знаю, я швидко закохуюсь і прив’язують до людини, але я не можу контролювати свої почуття. Це все стається несвідомо 😔 Кожен раз я думаю, що це той самий і починаю просто жити тою людиною.
Якщо звернетесь до психолога для індивідуальної роботи, у Вас з'явиться можливість усвідомити ті процеси, які зараз являються несвідомими, і в результаті зможете в більшій мірі керувати своїм життям. На даний момент Вам чомусь потрібно швидко прив'язуватись до хлопця і бути від нього залежною. Можна знайти причини цього явища і знизити залежність.
цитата:
Враховуючи, що інша в нього з'явилась, коли вже були стосунки з Вами, можливо, хлопцю чогось не вистачало в ваших з ним відносинах, і він це отримує у відносинах з новою дівчиною. Як думаєте, що це може бути?
психолог онлайн
цитата:
Де я допускаю помилку
Похоже, Вы уже знаете, что ошибка заключается в том, что
цитата:
дуже швидко звикаю до людини, закохуюсь, відкриваю душу, починаю планувати майбутнє з цією людиною.
цитата:
і починаю просто жити тою людиною..
Когда Вы научить жить собой и для себя, то перестанете быть эмоционально зависимой от других людей.
цитата:
щоб повернувся до мене?🥺
Это можно сделать, но только не на форуме, а в индивидуальной работе с Вами.
психолог онлайн
Доброго ранку, Наталя!
цитата:
Що не так зі мною ? Чому так відбудеться ? Де я допускаю помилку і як їх уникнути в стосунках ?
Схоже, на ці питання у Вас є власна версія відповідей. Ось вона
цитата:
я дуже швидко звикаю до людини, закохуюсь, відкриваю душу, починаю планувати майбутнє з цією людиною.
Ключове, як бачимо, "дуже швидко."
Упевнений, що це припущення дуже близьке до істини і справжніх причин невдачі у стосунках. По-іншому, мабуть і не може бути, адже (тепер читайте уважно і краще кілька разів поспіль) Ваше бажання вийти заміж і створити сімью, піклуватись про хлопця СЛІПЕ(!) Тобто, в ньому немає індивідуального вибору. Немає знання людини, на що вона здатна, чи підходить Вам... Ви автоматично пропускаєте цей важливий етап розвитку відносин, бо прагнення бути заміжньою поглинає відповідальний, насамперед, для Вас шлях побудови близькості. Здається, навіть розмова про любов тут недоречна. Максимум, що спостерігається, так це симпатія.
На мою думку, такі Ваші дії чоловіки сприймають як невиправдане форсування подій. Ба більше, як намагання за будь-яку ціну вискочити заміж. Звісно, це їх відлякує.
Тому потрібно розбиратись із Вашим способом побудови близькості. Виправляти його. Нарощувати самосвідомість, ставати в хорошому розумінні автономною особистістю, яка здатна, зберігаючи повагу до себе, робити ВЗАЄМНІ кроки назустріч чоловіку.
Вважаю, разом з психологом цей шлях долати краще.
психолог онлайн
Доброго дня Наталіє!
Як на мене, причина криється вже у самій мотивації зустрічей з хлопцями. Ви пишете, що хочете турбуватися про них, тоді, як турбуватися повинні вони про Вас!
Звідки у Вас такі "материнські" почуття до чоловіків? Які стосунки між батьками? Вони живуть разом? Хто Вас виховував в дитинстві?