Чому хлопець мовчить про свої почуття?
Добрий день.Мені потрібна Ваша допомога.Я студентка, добре навчаюсь, із забезпеченої сім*ї, на факультеті активістка.Звикла всього добиватися власноруч. Маю багато знайомих, двох вірних друзів,а також хлопця. Він студент, який за мене на 3 роки старший. Нашим стосункам майже рік. Вони стабільні.Ми живемо в одному гуртожитку, тому майже весь час разом.Друзі стверджують, що наші стосунки ідеальні, але на мій погляд є проблема.Він уникає розмови про почуття і стверджує, що не кохає і ніколи не матиме до мене такого почуття.Таким його слова суперечить його поведінка.До мене він відноситься як найкраще: підтримував мене, коли я втратила друзів; піклувався, коли я хволріла; вдосталь приділяє мені увагу; за власний кошт організував нам відпустку в Криму; допомагає мені з навчанням і майже ніколи, ні в чому мені не відмовляє. Від його друзів знаю, що панує далі зі мною жити,але від нього таких слів не чула. На ваш погляд, що йому заважає висловити свої почуття? Можливо почуттів взагалі нема,а з тосунків він бере користь?
Дякую

Ответы психологов
Валерия Юрьевна Мцитури психолог
Словно для вас важно, чтобы все было как в машине мерседес - четко, правильно, идеально... Есть ли в ваших отношениях место для того, чтобы обсудать чувства? Иногда все четко, но "машина не едет". Возможно вы сами чувствуете какой-то оттенок механистичности, и вам вано услышать что-то о чувствах, ведь когда стоит задача говорить о чувствах - это часто симптом того, что с ними что-то не так? Это лишь фантазии, которые возникли в ответ на ваше письмо, возможно речь идет о чем-то другом. Можно подумать о ситуации в целом - словно признание любви для вас это как очередная вершина, которая не взята. И если другие говорят, что отношения ваши идеальны, то вам нужно их сделать такими? Насколько вообще вам в жизни сложно выносить, когда что-то неидеально?
Здравствуйте, Настя.
и если отсутствие слов, описывающих чувства молодого человека являются проблемой, то как вы оказались вместе? Ведь о чувствах он и раньше почти не говорил. Выходит вас раньше это мало волновало? Но сейчас вы сами что-то такое к нему чувствуете - волнующее вас. И вам страшно - взаимно ли это? И, кстати, - насколько вы легко говорите парню о своих чувствах и как он на эти слова реагирует? Может все же у каждого из вас свой язык чувств? А соседского проживания в общаге недостаточно, чтобы почувтствовать доверие для возможности открыто сказать вам о своих эмоциях?
Разумеется, с учетом того, что он, вероятно, не такой "успешный" и идеальный