Мотивація
Останнім часом, доволі важко діяти. Ніби є бажання, але не маю сил на те, щоб щось зробити. Просто лежати і щось дивитися нудно, але не вистачає сил на дії, сідаю, щоб щось зробити і або не сприймаю інформацію, або швидко вимикаюсь/ стомлююсь. Можливо, не можу взяти на себе відповідальність. Чи є якісь методики, які я можу застосувати для підвищення вмотивованості? Підскажіть, будь ласка🤍
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
У кожного Додика - своя методика. Методики Вам мало чим допоможуть, Вам треба визначитись і усвідомити що потрібно саме Вам. Тоді з'явиться і мотивація і енергія для дії. На данний момент Ви дихаєте, їсте, спите та інші життєво необхідні функції виконуєте - тому що це для Вас необхідно і в цьому сумнівів немає.
психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Добрий день.
цитата:
Чи є якісь методики, які я можу застосувати для підвищення вмотивованості?
Як на мене, то тут справа не в мотивації. Можливо у відсутності розуміння, в якому напрямку рухатися. Можливо в якомусь страху за щось. Можливо у реальній виснаженості. Зовсім не зрозумілий ваш досвід. Було б гарно це дослідити в індивідуальній роботі з психологом.
психолог онлайн
цитата:
Останнім часом, доволі важко діяти. Ніби є бажання, але не маю сил на те, щоб щось зробити. Просто лежати і щось дивитися нудно, але не вистачає сил на дії, сідаю, щоб щось зробити і або не сприймаю інформацію, або швидко вимикаюсь/ стомлююсь.
Доброго дня. Варто прояснити, на що йдуть Ваші сили, що Вас виснажує. Це можна зробити, звернувшись до психолога.
психолог онлайн
Во-первых, важно разобраться от чего такое состояние - недосып, усталость, проблемы со здоровьем, переживания, которые подавляются или просто их много и вы не справляетесь.
Во-вторых, чтобы была мотивация, надо разобраться в том, что вы хотите и для чего. Очень часто оказывается, что желания и цели не свои, а навязанные кем-то. А кроме того, часто за желанием достигнуть чего-то стоят совсем другие желания.
психолог онлайн
Добри1й вечір!
цитата:
Щоби рухатись вперед (звісно, у вашому розумінні, що таке вперед), потрібно принаймні зрозуміти, куди зливаєте свої енергію і сили. От, дйсно, на що? Куди? Це, якщо Ваш стан не спричинений якимись фізіологічними чинниками. Аби їх виключити, потрібно звернутись до лікаря, пройти обстеження організму і отримати об'єктивну картину стану здоров'я.
І вже потім шукати найбільш пріоритетну цінність для Вас, яка надихає. І в неї вкладатись.
У Вас є припущення, що причина в
цитата:
Можливо, не можу взяти на себе відповідальність.
То розкажіть про себе. Чим для Вас страшить відповідальність? Чи брали колись її на себе? І що з того вийшло?
Відредаговано автором 15-03-2023 20:14:18
консультация психолога
Пройдіть тест Бека на депресію. Це доступно в інтернеті. Якщо результат покаже депресію - до психіатра! І до психотерапевта звісно. У такому стані я б почала роботу з Вами з висновком від психіатра.