Порадьте , що мені робити?
В мене були відносини три роки, хлопець абюзер якого я любила сильно, я його залишала два рази але всеодно поверталася і так протягом трьох років. Він мене взагалі не поважав, звинувачував у всьому і т.д. Перед новим роком я вирішила з цим всим покінчити, мені вже надоїло його ставлення до мене і я його кинула. Через пару днів з'явився другий хлопець, і я почала з ним спілкування тільки щоб забути колишнього. Перший місяць було все класно, за колишнього я майже не згадувала тому що він стільки поганого мені зробив що і не хотілося про нього думати. Я видалила всі спільні фото і переписки з ним. Цей хлопець що з’явився дуже хороший , спокійний і турботливий. Тепер третій місяць нашого спілкування і чим далі тим більше я починаю думати за колишнього, він мені навіть сниться. Повертати відносини я не хочу, але так тяжко мені . І тепер сама не розумію чого хочу. Я сама розумію що починати відносини зразу після довгих відносин це безглуздо. Я сказала теперішньому що якийсь час хочу побути сама, все обдумати і вирішити що робити далі. А він просить сказати відповідь уже чи ми продовжуєм спілкування чи ні. І я навіть не знаю що йому казати. В мене 50/50, я і хочу продовжити спілкування і не хочу, бо не розумію чи мені тепер цього потрібно. Я швидко прив’язуюсь до людей, особливо до хлопців. Напевне це тому , що у дитинстві у мене помер тато і мені мало уваги від чоловічого роду. Тому я її шукаю в хлопцях. Порадьте , що мені робити? Я заплуталась зовсім.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Дуже добре що Ви поставили відносини на паузу, щоб розібратись у собі. Вам дійсно є в чому розібратися. Скільки Вам було років коли помер Ваш тато?
Дополнение от автора
Мені було 10 років. Це все я пережила дуже тяжко, мама залишилася зі мною і моєю молодшою сестрою сама. Потім заявився відчим який погано до нас ставився, ну він нас не бив але морально обзивав і говорив про нас погані слова мамі. Він настроював її проти нас, і йому це час від часу вдавалося . Тепер він уже з нами не живе. Я з 13 років заробляю сама гроші, в 15 я вже працювала офіціанткою. У 18 поїхала за кордон. На даний час я дома
психолог онлайн
Так, розумію і співчуваю. Втрата Вашого тата - це глибока травма для Вас, яка ще й ускладнюється появою відчима, який забрав увагу Вашої мами, у той час як Вам с сестрою так необхідна була увага і підтримка. Вам необхідно повернутись в минуле, пропрацювати і усвідомити цю ситуацію, її вплив на Ваше подальше життя і на відносини з хлопцями
психолог онлайн
Зрозуміло, що вам важко, і я дуже співчуваю вам. Ви зазнали багато емоційних травм від вашого колишнього хлопця, і, на щастя, ви вирішили покінчити з цим. Ваше нове спілкування з хлопцем, який з'явився, виглядає дуже обіцяюче, і, як ви кажете, він дуже хороший і турботливий.
Я розумію, що з часом ви починаєте знову думати про свого колишнього, і це зрозуміло, оскільки ви провели з ним багато часу і стали дуже зв'язаними. Однак, я думаю, що вам слід дати собі час, щоб відпочити і визначитися зі своїми почуттями. Ви можете спробувати зосередитися на своєму новому хлопці, і можливо, з часом ви зможете забути про свого колишнього.
Якщо ви вирішите, що вам потрібно час, щоб розібратися зі своїми почуттями, скажіть своєму новому хлопцеві, що вам потрібно трохи часу, щоб все обдумати. Якщо він дійсно турботливий, то він повинен зрозуміти вашу ситуацію. Не поспішайте з прийняттям рішення про продовження спілкування, дайте собі час і можливо зміните своє ставлення до своїх почуттів. Зосередьтеся на своєму благополуччі і здоров'ї, і знайдіть людину, яка дійсно поважає вас і заслуговує на вашу любов.
психолог онлайн
цитата:
Порадьте , що мені робити?
Найкраще це - допрожити усі емоції і почуття з минулих періодів життя і стосунків.
Окремо з дитинтства - горювання за татом, почуття до вітчима й мами. Схиляюсь до думки, що значну їх кількість Ви приглушили , що позначилось на рівні впевненності в собі, а відтак і здатності будувати здорові партнерські стосунки з чоловіками.
Також потребує уваги Ваш спосіб перебувати в стосунках з першим хлопцем. От для чого кидати і повертатись до аб'юзера? Були ж причини. І, напевно, що невротичний присмак в коханні. Його потрібно позбавитись.
цитата:
Через пару днів з'явився другий хлопець, і я почала з ним спілкування тільки щоб забути колишнього.
Цей спосіб можна вважати найпростішим, проте і найнебезпечнішим. Чому? А тому що висновків з попередніх стосунків не зробили, самі емоційно не вирівнялись, ладу в душі не навели. То як можна вступати в нові стосунки за такого мотиву і в такому стані?
Отже, розгляньте можливість звернутись до психолога індивідуально, щоби допомогти собі по суті - грунтовно і обережно.