Що мені робити?
У мене РАС, панічні атаки, безсоння і депресія. Не маю сил ні на що. Останні місяці трималась лише задля хлопця. Він колишній воєнний, з ПТСР. Уже не вперше його турбували різні думки і він припиняв спілкування, з часом ставало краще і повертався. Коли ми бачились, він почувався набагато краще, сміявся, проявляв емоції, говорив. Як тільки сам - відсутнє відчуття реальності, ніяких емоцій, міг тижнями не говорити ні з ким, єдине бажання повернутись на війну і згоріти. В останній раз він сказав, що я була тим єдиним з чим він відривався від нуля у бік хорошого, і попрощався. Зв'язку з ним нема. А мене уже давно турбують думки щоб зникнути.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрий день!
цитата:
А мене уже давно турбують думки щоб зникнути.
Співчуваю Вам. Подібні думки не є чимось диким або неприйнятним. Досвід нагадує, що вони іноді приходять до людей у скрутні періоди. І як не дивно, частіше спонукають подивитись на своє життя по-новому, відчути його цінність, а згодом і смак(!)
цитата:
Останні місяці трималась лише задля хлопця.
Ймовірно, Вам притаманне співчуття і великої сили емпатія. І було б добре частину тої енергії спрямувати на себе - на людину, яка найближче до Вас. Подбати про себе. Відродити уважне, обережне і дбайливе ставлення до себе. Відродити пригнічену вітальність, тобто життєву енергію(!)
цитата:
У мене РАС, панічні атаки, безсоння і депресія.
Що з Вашим лікуванням? Адже депресія (до речі, вона встановлена лікарем чи ні?), безсоння та панічні атаки самі по собі не проходять і не зникають. Думаю, Ви про це знаєте і розумієте. А чи усвідомлюєте?
Загалом-то я сприймаю Ваш допис як бажання отримати допомогу і підтримку. Бути почутою. Це важливий крок. Він може привести на шлях поступових змін у Вашому емоційному стані, а зрештою і до якісних змін на краще у Вашому житті. Важливо не зупинятись. Треба рухатись далі.
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 337731 для Владимир Анатольевич Тарасенко
І РАС, і депресія встановлені лікарями ще давно. Лікування не давало ніяких результатів. Знову і знову працюю з спеціалістами, та краще не стає. Зараз дійшло до кінцевої точки, з панічними атаками майже щодня, і самошкодою. Раніше ще могла рятувати себе сама, спілкувалась з друзями, а зараз самотність і розуміння, що сама більше себе не врятую.
психолог онлайн
цитата:
Вважаю, що альтернативи повноцінному лікуванню немає. Необхідно з лікарем підбирати дієву схему медикаментозного впливу. Якщо результати не задовольняють, шукати іншого спеціаліста. Спочатку потрібно нормалізувати психіку, а потім починати терапію, щоби розбиратись в Вашими уявами про себе і світ, установками і патернами самовираження у житті, знаходити аутентичні моделі реалізації бажань і потреб.
психолог онлайн
Шукайте того психолога-психотерапевта, який Вам допоможе.
Бо досі ще не знайшли. А іншого шляху подолати це все, на жаль, не має.
психолог онлайн
цитата:
І РАС, і депресія встановлені лікарями ще давно. Лікування не давало ніяких результатів.
Вам надо обращаться к психиатру и подбирать медикаментозное лечение.
Других вариантов решения вашей проблемы не существует.
Психологи не смогут вам помочь, если вы не будете лечиться.